Unelmien poikaystävä (ni)

haaveksija85

Siis tääl on ihan valtavasti erilaisia juttuja tyyliin "kelpaisinko" tai "etin tyttöystävää" ja mä vaan halusin ottaa tän vielä ainakin kerran esille. Ulkonäköön ei rakastuta. Joku voi ihastua sun ulkonäköön, mutta sisimpään rakastutaan. Josotat seurustelukumppaniksesi jonkun tyhmän, joka katsoo pituuttasi, voin luvata että suhteenne rappeutuu kuukaudessa, jos se suhteeksi ehtii edes muodostua. Ja nää "miks ketään ei kiinnosta" jutut on ihan tyhmiä. 1. Saatat olla liian nuori 2. Jos joku ihastuu suhun, ei se rupea aivottomasti kuolaamaan sun perään -sehän toivoo sulta kunnioitusta. 3. Tälläisiä joka-ikinen-nainen/mies-kuolaa-perääni-tyyppejä ei ole olemassakaan. Hollywood elokuvien valetta. 4. Jos joku rakastuu suhun, oot sen silmissä täydellinen ja ihana riippumatta siitä minkä värinen tukka sulla on.

haluaisitko itse poika/tyttöystävän jonka kanssa pelata videopelejä lauantai-iltoina tai lenkkeillä yhdessä, vai pyritkö olemaan ihminen, johon jokainen vastaantulija ihastuu? Jos otit jälkimmäisen vaihtoehdon, onneksi olkoon olet liian lapsellinen seurustelemaan. Jos otit ensimmäisen, olet kypsä seurustelemaan. Tai sitten otat kolmannen vaihtoehdon: young, wild and free. Jokainen omalla tavallaan..

jokaisella on tietysti unelmia ja haaveita seurustelukumppanistaan, ja se on hyvä juttu!

Itse haaveilen usein tälläisestä ↓ jätkästä, mutta eihän sitä etukäteen tiedä kehen rakastuu...

unelmien poikaystäväni olisi fiksu tyyppi. Oman tien kulkija, joka ei välitä muiden mielipiteistä. Se pitäis humanistisista aineista, esim historia, uskonto, filosofia jne... ei tartte olla mikään professori siltikään ;) sellanen ujo, jonka kanssa sit hömpötettäis kahestaan. Sellanen joka haluis suojella mua ja pitää mut lähellään. Sellanen jonka kainalossa sais rentoutua. Ei missään nimessä sellanen ylisuper fitness malli. Sellanen joka tykkäis kyl urheilla ja jonka kanssa vois vaikka pelata sulkapalloa kesänurmikolla. Mut ei mikään kisailija. Sellanen, joka kattois vähän mitä suuhunsa pistää, mut jonka kanssa ois ihan ok istua lauantai sohvalla pelaillen videopelejä ja syöden pizzaa. Sellanen huolehtivainen. Sitä kiinnostais mitä mä aattelen ja mitä mulle kuuluu. Ja sellanen joka pystyis kertoo mulle omia ajatuksiaan. Sellanen fiksu jätkä jolla ois omia ajatuksia ja mielipiteitä. Taiteellinen, sellanen joka haluis ilmaista itseään ja ymmärtäis taiteen (kirjallisuuden ja kulttuurin) päälle. Ehdottoman lojaali ja rehellinen! Sellanen joka ei välittäis rahasta. Sen kanssa vois muuttaa maalle kauas pieneen mökkiin ja viettää rauhallista elämää kaukana kaupungin kiireistä. Sellanen joka rakastais sitä kun mä laitan sille ruokaa ja leivon. Sellanen sydämmellinen ja lempeä ♥

7

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymynaamalalla44

Totta

• lululiizi

Mäkin haluisin fiksun poikaystävän mut älykkäitä poikia ei tunnu vaan olevan :(

• kokokokokoko

Mä haluisin fiksun tyttöystävän mut ku ei tunnu olevan...

• Ei sit:(

• nenänöpö

Kiitos kovasti, oikeasti. Olen aina tiennyt että ulkonäköön ei rakastuta mutta olen ulkonäköni takia ollut pois raiteiltani jo jonkun aikaa ja kiitos kun sait minut taas järkiini :D :)

Ongelmani on vain se että olen ujo, eikä kukaan poika yleensä osoita kiinnostusta tai rohkene juttelemaan, tuntuu vain että kauniille tytöille jutellaan tms mutta ikäiseni pojat ovat aika lapsellisia vielä, heh. Saatan kuulostaa nyt kamalan ylimieliseltä mutta tiedän kuitenkin olevani sisältä todella kaunis :)

Fiksu poikaystävä olisi kiva, mutta itse olen vähän tyhmähkö joten luulen että ei niin fiksu poikaystävä olisi ihanuutta :D Oih juuri tuo suojelevaisuus ja läheisyys :3 No kuvailit kyllä hyvin myös minun unelmieni poikaystävän! :) Kiitos vielä <3

• haaveksija85

Haha, ole hyvä :) ihana tunne kun tietää piristäneen jotakuta ♥ usko tai älä, mutta itseluottamus on monen mielestä puoleensavetävää. Saat olla ujo, ja muistakin olla oma itsesi,mutta kun ei välitä muiden mielipiteistä on tahtomattaankin aika hot :3 ja kuten sanoin, jos joku suhun ihastuu niin ei se sun naaman eteen tuu kuolaamaan. Se leikkii tyyntä ja rauhallista kunnes oot menny ohi ja lattoo sun perään silleen "♥,♥" ;3

• Kek... Miten joku voi kuvailla toisen niin täydellisesti.... Löytyi vain pari mikä ei osunut kohdalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe