Hallituksen toimenpiteet ovat osoittautuneet täydeksi NOLLAKSI(0).
Työttömiä on yli 400000 ja avoimia työpaikkoja n 80000. Avoimista työpaikoista n 30000 on sellaisia, ettei niillä elä (esim. mies joka 12 päivässä ansaitsi 1,10 e).Nyt ollaan kuitenkin viemässä ihmisiä pakkotöihin tai karenssiin. Siis markkinoilla jotka ovat 0(nolla). Lisäksi kaikki hallituksen toimet(metro,raiderata yms.) nostavat kansalaisten menoja siten, että ostovoima on 0(nolla). ts.tänä päivänä kansalaisten rahat menevät pakollisiin elinkustannuksiin. Eipä hallitus enää puhu osotovoimasta halaistua sanaa!! Opiskelijoiden rahat ovat aina olleet todella tiukilla. Nyt heitäkin rangaistaan joka suunnasta;vuokrat,matkustaminen,sähkö,kaasu ym. nousee jatkuvasti.Tiedän opiskelijoita, jotka ovat eläneet kuukausia pelkällä makaroonilla ja joskus hemmotelleet itseään kananmunilla. Mihin Suomi on menossa? Minä kyllä tiedän, mutta tietääkö hallitus??!! Vastaus:Suohon korvia myöden. Tilanne ontäysin hallitsematon. Vain kansanedustajien ja hallituksen jäsenten oma napa näyttä olevan
heidän tärkein kohteensa. Tällainen on nykysuomi.Muistelen kaiholla 1970-80 lukua.
Neuvoni ihmisille: PAETKAA kun vielä voitte.Suomi uppoaa!!
Mahdoton yhtälö
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486
