Mahdoton yhtälö

Hallituksen toimenpiteet ovat osoittautuneet täydeksi NOLLAKSI(0).
Työttömiä on yli 400000 ja avoimia työpaikkoja n 80000. Avoimista työpaikoista n 30000 on sellaisia, ettei niillä elä (esim. mies joka 12 päivässä ansaitsi 1,10 e).Nyt ollaan kuitenkin viemässä ihmisiä pakkotöihin tai karenssiin. Siis markkinoilla jotka ovat 0(nolla). Lisäksi kaikki hallituksen toimet(metro,raiderata yms.) nostavat kansalaisten menoja siten, että ostovoima on 0(nolla). ts.tänä päivänä kansalaisten rahat menevät pakollisiin elinkustannuksiin. Eipä hallitus enää puhu osotovoimasta halaistua sanaa!! Opiskelijoiden rahat ovat aina olleet todella tiukilla. Nyt heitäkin rangaistaan joka suunnasta;vuokrat,matkustaminen,sähkö,kaasu ym. nousee jatkuvasti.Tiedän opiskelijoita, jotka ovat eläneet kuukausia pelkällä makaroonilla ja joskus hemmotelleet itseään kananmunilla. Mihin Suomi on menossa? Minä kyllä tiedän, mutta tietääkö hallitus??!! Vastaus:Suohon korvia myöden. Tilanne ontäysin hallitsematon. Vain kansanedustajien ja hallituksen jäsenten oma napa näyttä olevan
heidän tärkein kohteensa. Tällainen on nykysuomi.Muistelen kaiholla 1970-80 lukua.
Neuvoni ihmisille: PAETKAA kun vielä voitte.Suomi uppoaa!!

0

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        239
        1272
      2. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
        Ikävä
        55
        997
      3. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
        Ikävä
        42
        925
      4. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
        Maailman menoa
        399
        840
      5. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
        Tunteet
        82
        817
      6. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
        Ikävä
        49
        799
      7. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
        Ikävä
        39
        797
      8. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
        Ikävä
        57
        722
      9. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
        Ikävä
        64
        688
      10. Hei rakas nainen

Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :( Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä. Ra
        Ikävä
        23
        651
      Aihe