Sisältyykö ateria lennon hintaan ?
Lentolippu: BKK-HEL, Finnair?
Monessa ns. halpalentoyhtiössä ateria ei sisälly hintaan, vaan sen saa ostaa erikseen, jos aterian lennolla haluaa.
Miten on Finnairin laita?
Sisältyykö ateria lennon hintaan: BKK-HEL/Finnair?
8
247
Vastaukset
- selvä_kuvio
riippuu minkä lipun ostat.
Selviää kyllä finskin nettitilauskanavasta- väärävastaus
Miksi kommentoit, jos et tiedä? Lämmin atera sisältyy aina lipun hintaan Finnairin mannertenvälisillä lennoilla.
http://www.finnair.com/fi/fi/information-services/on-the-aircraft/food-and-drink-on-board/intercontinental-flights-economy-class
Kyllä minä käyn Burger Kingissä S.buhmilla, ennen kuin paluumatka Suomeen alkaa, no syön kyllä Seutulassa myös ennen lähtöä myöskin, ei tule lentokoneen ruualla masu täyteen.
- sertiVaa
Taas joku Thaimaan juntti. EIkö ole mitään muuta kun verkkaritakkijunttien ja alkoholiongelmaisten Thaimaa olemassa?
Minkäs kokoinen on pötsi herralla kun ei täyty? Veikkaan että aika kamala ja roikkuu jo munien päällä. Hei Kyllä on S.buhmilla päällä Thaimaassa pesulassa pestyt matkavaatteet. Tykkään tulla ajoissa kentälle ja pakollinen Burger Kingissä käynti. Oletko itse käynyt siellä tai yleensä Thaimaassa?
- kivelänHartsa
empakerro kirjoitti:
Hei Kyllä on S.buhmilla päällä Thaimaassa pesulassa pestyt matkavaatteet. Tykkään tulla ajoissa kentälle ja pakollinen Burger Kingissä käynti. Oletko itse käynyt siellä tai yleensä Thaimaassa?
Ei kait Thaimaassa käy kun sellainen Tallinnan sataman tyyppinen suomalainen roskaväki jotka on täysiä puliukkoja ja ei saa Suomessa naista.
- maniyes
En ole ikinä lentänyt halpis yhtiöillä varallisuudestani johtuen.
Finnairin pitkillä lennoilla saa kyllä aterian aina veloituksetta...ja juomat tietenkin myös.Niin sitä juomapuolta saa varsinaisesti siellä business-luokassa, turistissa viiniä vähän, terävät maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303908
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5991- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356878Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26861En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861