Kertokaa kokemuksia, mikä on Vaasan surkein työpaikka?
Kuulemani mukaan entinen Vamec (nykyisin joku Hanza) on nykyään jonkun pikku-Hitlerin johtama. Kieltänyt mm työntekijöitä puhumasta toisilleen, ei saa pitää käsiä taskussa, tarkistaa vessat onko poltettu sähkötupakkaa jne. Kuulemma kaikki jotka saa mahdollisuuden lähtevät sieltä kun johtajalla ei ole minkäänlaisia johtamistaitoja vaan kohtelee työntekijöitä kuin orjia.
Vaasan surkeimmat työpaikat?
58
10046
Vastaukset
- ehdottomastipaskin
wärtsilä
- DIwärtsilässä
Toimihenkilöiden palkat ainakin ovat surkeita Wärtsilässä, esim vastavalmistuneen DIn palkka on Wärtsilässä 15-20% matalimman joukossa kun vertaa maanlaajuisesti muiden vastavalmistuneiden DIn palkkoja.
Muuten ok mielestäni mutta palkkataso surkea. - paskawärde
DIwärtsilässä kirjoitti:
Toimihenkilöiden palkat ainakin ovat surkeita Wärtsilässä, esim vastavalmistuneen DIn palkka on Wärtsilässä 15-20% matalimman joukossa kun vertaa maanlaajuisesti muiden vastavalmistuneiden DIn palkkoja.
Muuten ok mielestäni mutta palkkataso surkea.http://www.iltalehti.fi/tyoelama/2016022921142885_tb.shtml
Ratkaisu ? - DIwärtsilässä
paskawärde kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/tyoelama/2016022921142885_tb.shtml
Ratkaisu ?Tuo on kyllä kieltämättä järkevimpiä ratkaisuja mitä suomalainen DI voi tehdä, muuttaa ulkomaille töihin. Kun suomessa saa 3000e kk-palkkoja, Saksassa saa vastaavista hommista 4000e luokkaa ja pienemmällä veroprosentilla.
Vielä kun nykyhallitus lopullisesti pilaa Suomen pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunna sortamalla työläisiä, muuttamalla opinnot maksullisiksi jne, ei ole oikestaan mitään syytä miksi jäisi Suomeen. - HyvinPärjäänHuvilatym
DIwärtsilässä kirjoitti:
Tuo on kyllä kieltämättä järkevimpiä ratkaisuja mitä suomalainen DI voi tehdä, muuttaa ulkomaille töihin. Kun suomessa saa 3000e kk-palkkoja, Saksassa saa vastaavista hommista 4000e luokkaa ja pienemmällä veroprosentilla.
Vielä kun nykyhallitus lopullisesti pilaa Suomen pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunna sortamalla työläisiä, muuttamalla opinnot maksullisiksi jne, ei ole oikestaan mitään syytä miksi jäisi Suomeen.Oon duunari ja ollut jo Wärtsilässä pian 30 vuotta.palkka yli 4000€ kk. Hyvä duuni.
- lipasooooo
HyvinPärjäänHuvilatym kirjoitti:
Oon duunari ja ollut jo Wärtsilässä pian 30 vuotta.palkka yli 4000€ kk. Hyvä duuni.
Perseennuolijat jaksaa kun ei tarvi tehä mitään, Kerro tarkemmin millä osastolla olet
- RehriReiluAhkera
lipasooooo kirjoitti:
Perseennuolijat jaksaa kun ei tarvi tehä mitään, Kerro tarkemmin millä osastolla olet
Työnsä hyvin tekevä pärjää ja saa bonustakin.
- Isoootouhuu
RehriReiluAhkera kirjoitti:
Työnsä hyvin tekevä pärjää ja saa bonustakin.
Paskanmarjat. Persettä nuolemalla ja työkavereita polttamalla siinä lafkassa pärjää parhaiten. Se on jo nähty....
- InhottavaTyökaverinaOot
Isoootouhuu kirjoitti:
Paskanmarjat. Persettä nuolemalla ja työkavereita polttamalla siinä lafkassa pärjää parhaiten. Se on jo nähty....
Ai, onko sulla ruskee kieli ja kaverit petetty.
- Isoootouhuu
Jep, niin kun normaali vaasalaisella kuuluukin olla.
- EmmäTyhmäOoooo
Isoootouhuu kirjoitti:
Jep, niin kun normaali vaasalaisella kuuluukin olla.
Vittuako sit täällä koko ajan roikut....
- Isoootouhuu
Ihan puhtaasti sen takia että kuppaan wärtsilää niin kauan kun pystyn. Lisähuvia tietysti tuo vaasan tosikoille vittuilu joka päivä.
Kohtahan tääkin hupi loppuu ja vaasasta tulee entistä enemmän kriisikunta. Seinäjoella onneks on töitä ja työmatkakin lähes sama. - IsojaJuttuja
Isoootouhuu kirjoitti:
Ihan puhtaasti sen takia että kuppaan wärtsilää niin kauan kun pystyn. Lisähuvia tietysti tuo vaasan tosikoille vittuilu joka päivä.
Kohtahan tääkin hupi loppuu ja vaasasta tulee entistä enemmän kriisikunta. Seinäjoella onneks on töitä ja työmatkakin lähes sama.Ei vitus ota sua takas sinne
- wärrtsilä
DIwärtsilässä kirjoitti:
Muuten ok mielestäni mutta palkkataso surkea.Turhaa haukutte Wärtsilää.
Pari isoa virmaa nähneenä sanoisin, että kulttuuri on ainakin ihan kohdallaan. Varmasti parempi kuin ABB.
Paljon töitä tekeviähän siellä arvostetaan. - Isoootouhuu
IsojaJuttuja kirjoitti:
Ei vitus ota sua takas sinne
Täällähän mä olen edelleen. Vituttaako?
- ÄläVaanTuu
Isoootouhuu kirjoitti:
Täällähän mä olen edelleen. Vituttaako?
Onneks et täällä Seinäjoella.
- kumpiko
Eihän Seinäjoella viihdy kuin hullut ja homot.
- 8020
Toinen sairaala on laihialaisia varten varattu kun pelkäävät saavansa ruton jos kuuleee ruotsinkieltä.
- SJKmana
Kuka helvetin tonnoo haluaa vaasan narkkien sekaan asumaan jossain kämysessä densolähiössä?
Paska kaupunki ja ihan vitun köyhä! :D - HietalahtiHyväPaikka
SJKmana kirjoitti:
Kuka helvetin tonnoo haluaa vaasan narkkien sekaan asumaan jossain kämysessä densolähiössä?
Paska kaupunki ja ihan vitun köyhä! :DMikä lähiö pahin? Kokemusta?
- LuotettaviaMahtavia
Mitä vikaa homoissa on?
- hyi-hyi
LuotettaviaMahtavia kirjoitti:
Mitä vikaa homoissa on?
Ne sotkee perareijän ja sieltä valuu alushousut likaseksi.
- Anonyymi
HyvinPärjäänHuvilatym kirjoitti:
Oon duunari ja ollut jo Wärtsilässä pian 30 vuotta.palkka yli 4000€ kk. Hyvä duuni.
Ne ylityöt taitavat vaikuttaa palkkaasi positiivisest ja olet ehkä niitä, joilla on hulppeat kinkkurahat pitkästä työhistoriasta ja kenties omaat korkean TVR palkkatason..? Normaalisti duunari tienaa Wärtsilässä 2-vuorotyössä n. 40000-45000 eur/vuosi, ei sen enempää, varsinkin jos ei ole tarjolla ylityötä.
- Anonyymi
lipasooooo kirjoitti:
Samaa ajattelin myös... Taitaa päästä ylitöihin tämän tästä, eipä muuten voi yli 4000 tienata kuukaudessa. Itse tienaan rapiat 3000 ja olen ollut 20v talossa.
- Anonyymi
hyi-hyi kirjoitti:
Ne sotkee perareijän ja sieltä valuu alushousut likaseksi.
Ne haluaa käyttää miesten takapuolia omiin hämärätarkoituksiinsa
- Anonyymi
Isoootouhuu kirjoitti:
Eihän työntekijöitä tarvii "polttaa", jos tekee työnsä hyvin. Lusmut joutaakin pihalle risuhommiin....
- Anonyymi
Isoootouhuu kirjoitti:
Tämä on juuri se ja jäljellä onkin enää nämä polttajat ja paskanpuhujat!että otan osaa jos tuonne on joku hakenut ja ”joutuu tuon lafkan kokea”
- voiteitäpikkusia
yleensä ne tänne kirjoittavat, vessassa yksin itkevät, sähköröökiä polttavat pikkuhitlereistä puhuvat ,äidin pikku taiteilijat eivät pysy juuri missään työpaikassa juuri siksi kun loukkaantuvat heti kun "joku vähä sanoo"mut hei se on aikuisten elämää...mutta eihän teille 22-35v lellityille pikkukakaroille saa sanoa ees mitääb(ei kaikki)mut onneks on puhelinmyyntifirmat mihin voitte kokoontua ....
- sgrgrgsrgr
Tuo vaikuttaa enemmän sun omalta ongelmalta kun kirjoitat tuota samaa itkuvirttä joka keskusteluun.
- DIkones
"yleensä ne tänne kirjoittavat, vessassa yksin itkevät, sähköröökiä polttavat pikkuhitlereistä puhuvat...."
Hahahahahahahaha!!! Montako avioeroa sulla on jo takana? Ja katkeroidut koko ajan entistä enemmän kun et löydä elämällesi suuntaa ja koitat epätoivoisesti irtautua elämän ikävästä paineesta jaloviinalla. :D - KovaOnYritys
DIkones kirjoitti:
"yleensä ne tänne kirjoittavat, vessassa yksin itkevät, sähköröökiä polttavat pikkuhitlereistä puhuvat...."
Hahahahahahahaha!!! Montako avioeroa sulla on jo takana? Ja katkeroidut koko ajan entistä enemmän kun et löydä elämällesi suuntaa ja koitat epätoivoisesti irtautua elämän ikävästä paineesta jaloviinalla. :DViisi liittoa ja pari kihlausta viime vuonna, mutt yritän kyllä naimisiin, kun joku vaan huolis.
- wirtaakonees
tilastoja.nykyään solmitaan entien avo/avioliitoja pitkiin aikohin kiitos juuri tän internetin,kas kun nuoriso ei osaa enää kommunikoida livenä.mutta vastaavasti eroja tulee myös kun liukuhihnalta...tunneälyköyhää sakkia alle kolmikymppiset sori vaan....muuten lapsiakin syntyy tällä hetkellä vähiten sodan jälkeen.en sitten tiedä onko se lopuksi ihan vaan hyvä asia...saadaan tää maa joskus nousuun.
ps.mulla ei ole kun yksi ero takana ja laitoin itse akan pihalle,nykyinen suhde kestänyt 9v..naimisissa.en lyö naisia enkä lapsia,100% hetero,vihaan maahanmuttajia,bi-seksuaaleja,sekä töissä ja salilla kamera kädessä istuvia kakaroita.kannatan aseenkanto oikeutta kantasuomalaisille. - k-k-
Eiköhän se surkein firma löydy Vanhan vaasan alueelta ja jossa vaihtuvuus työntekijöissä 60-70 %.
- 34567890
kela on kans aika huono työpaikka..palkka surkee,aina kun menee pomon juttusille on koko konttori täys haisevia negeruuj...mä en siiis ala..tosi natsiiiiii....mä meen kertoo äidille...sit mä otan ainaki kaks selfietä mun instaan...sit mä todella bloggaan mun uusista kenggistä...emmä siis oikeesti kerkeis ees töihin ku ehkä ku jotai kolkytviis tai jotai ja sit mä oo jo ihan ylivanha tai jotai
- Anonyymi
Pakko sanoa että repesin tuolle *reps* *tyrsk* ROTFL LOL LMAO
- bakelse
..leipomo jossa palkat tulee miten sattuu jos tulee..
- 45775431356788
joku tuossa mainitsi että onneksi seinäjoella on töitä..suurin osa on ollu osa-aikasta kun hullut on velaks rakentanu..se loppuu nyt..kun ei ole kun velkaa,kauppoja on ympäri kylää mutta kuluttajia suhteessa puolet liian vähän...kannattas ehkä tehdä maakuntaan..atria rakentaa ruotsiin kiitos valtion,hunttajussit lähinnä polttaa tilansa kiitos eu-tukien...valio pitkälle riippuvainen ryssistä kiitos eu.n...no siinä se pähkinänkuoressa sitten seinäjoki olikin 100 autoliikettä jotka myy lähinnä toisilleen rahoituksella pysyy sillä pystyssä.
- Patalaiska_ainakin
. . .
Kertokaa kokemuksia, kuka on Vaasan surkein työntekijä?
. . .
Olisko: "sgasgdgsd"
. . . - Ayayayayayy
Pienet ja järjestäytymättömät työpaikat on surkeimpia.. Siellä missä on vähänkään paremmat liksat, niin siellä porukat kuuluu liittoon ja työpaikalla on luottamusmiehet ja työsuojeluvaltuutetut.. Ilman omaa aktiivisuutta ei saa kuin armopaloja. Työnantajilta ei saa mitään ilmaiseksi. Työntekijä on heille vain välttämätön paha. Se on historiallinen totuus.
- einarikalle
Onko hautausmaa millainen työpaikkana ?
- ylivahtimestarinen
Hautausmaa surkea ja kamalat työolosuhteet. Mutta kait haudatkin jonkun täytyy kaivaa.
Palkat aivan alimmasta päästä. Mutta kesäisin kun sataa niin saa lähteä kotiin kesken päivän.
Niin oon kuullu ainakin että on ennemmin ollut. Mutta älytön tahti naisilla. Ja kellotettukin on paljonko yhden haudan kunnostukseen on kulunut aikaa. - hyvä_paikka
ylivahtimestarinen kirjoitti:
Hautausmaa surkea ja kamalat työolosuhteet. Mutta kait haudatkin jonkun täytyy kaivaa.
Palkat aivan alimmasta päästä. Mutta kesäisin kun sataa niin saa lähteä kotiin kesken päivän.
Niin oon kuullu ainakin että on ennemmin ollut. Mutta älytön tahti naisilla. Ja kellotettukin on paljonko yhden haudan kunnostukseen on kulunut aikaa.Hautausmaa on hyvä paikka kualla
Saa vain lipata avoimeen kuappaan - Anonyymi
hyvä_paikka kirjoitti:
Hautausmaa on hyvä paikka kualla
Saa vain lipata avoimeen kuappaanKaikki työpaikan edut
- 345678987654567
olisko se nykyään krp? ennen se oli paras kun sai viedä talousrikollisten käteiset ja väittää ettei niitä ollu....ehe ehe...kattokaas pollarien mökkejä.....ny ei oo enää talourikollisia,eikä käteistä,saa lopettaa talous yksikön...
- Anonyymi
ja viinatkin vietiin "emmä oo mitään vieny" # HIKK #
- biliki
spr
- Anonyymi
Power Vaasa aivan sysikuraa.
- Anonyymi
Power Vaasa ehdottomasti.
- Anonyymi
Kyllä se Crimppi taitaa olla.
- Anonyymi
Kysykää Sepänkyläs eräältä marjafirmalta. ainakin ennen, kun kusi housuihinsa niin sai 2 senttia lisää kuukausipalkkaan/ tuntuliksaan vähän vähemmän.
- Anonyymi
Ei löytynyt "Eräs marjafirma" -nimistä yritystä. Kirjoitat silkkaa soopaa.
- Anonyymi
Enia on huono paikka. Se on joku puhelinmyynti yritys missä myydään puhelinliittymää ja muuta. Se pomo/esimies jolla on lyhyeksi ajettu hiukset ja vähän lihava on työpaikkakiusannut, huudellut, nimitellyt, kuunnellut vanhempani ja omaa puhelua ja kommentoinut taustalla sitä, ilmeisesti pyytänyt entisen työpaikan työntekijää tulla seuraamaan ja solvaamaan töiden jälkeen ulkona, usuttanut jonkun ajamaan hitaasti autolla päälle niin että nilkoissa on ollut kipua, vapaa-ajalla on töninyt baarissa. Että sellainen sosiopaatti siellä.
- Anonyymi
mitä te siinä valitatte äiskän pikku pallerot. työn teko ja varsinkin se työpaikan valinta on vapaaehtoinen. samaten vissiin asuinpaikkakin. aika usein myös molemmissa viihtyminen? tietenkin työpaikka valitaan osaamisen ja palkan mukaan? allekirjoittanut tekee ainakin sitä mistä maksetaan siellä missä maksetaan eikä paskan vertaa välitä työyhteisöstä kun vaan tili tulee ja on sopivan kokoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä te siinä valitatte äiskän pikku pallerot. työn teko ja varsinkin se työpaikan valinta on vapaaehtoinen. samaten vissiin asuinpaikkakin. aika usein myös molemmissa viihtyminen? tietenkin työpaikka valitaan osaamisen ja palkan mukaan? allekirjoittanut tekee ainakin sitä mistä maksetaan siellä missä maksetaan eikä paskan vertaa välitä työyhteisöstä kun vaan tili tulee ja on sopivan kokoinen
Epäkohdista tulee valittaa, taidat itse olla joku "äiskän pikku pallero" ja joku tämän sosiopaatin kaltainen, siellä työskentelevä tai jopa sen kaveri.
- Anonyymi
Tuet pois laiskoilta niin alkaa työteko maittaa. Stana!
- Anonyymi
Se on Grimppi . Ehdottomasti .
- Anonyymi
Surkeimmat on ne työ-ruokapaikat, joissa henkilökunta ei osaa suomea eikä ruotsia, vaan käyttää englantia. Ala-arvoista asiakkaiden kohtelua.
- Anonyymi
oon ollu kelan leivissä jo 20v on kyllä huono palkka tuo työttömyyskorvaus,työehdotkin huononee koko ajan...nykyään pitää hakea töitä tai koulutuspaikkaa joka kuukausi vaikka kuinka montaa,eikä yhtää huvittas ees..vähä ottaa hermoon. siks suomessa varmaan on lisääntyny mielenterveys ongelmat ku eisaa yhtää huilata ja juoda kaljaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793