Siis taka-ovi ei aukea sisältä eikä ulkoa. Onko kellään kokemusta miten saa auki?
VW passat -97 ovi ei aukea?
9
1204
Vastaukset
- Porraari
Kasapanoksella aukeaa.
- aikavittua
Aika pahan lykkäsit, lapsi lukitus jäännynä piälle varmaan!
- kolmiovinen-jatkossa
Luultavasti mutta ei aukea ulkopuoleltakaan. poistin jo sisäpuolelta oviverhouksen mutta ei pääse sieltäkään lukkoon käsiksi.
- kekeskuslukitus
No sit kannattaa sörkkiä johtonippua jos sais kontaktii, luultavasti piuhat poikki!
- eivaakenia
Satuin omistamaan 97-Passat sedanin, jossa myös vasen takaovi lakkasi aukeamasta ulkokahvasta. En muista tarkalleen, että pitikö kahvan kehys ruuvata irti, mutta kahvan alta pääsi näkee, että kahvasta lukolle lähtevä vaijeri oli irronnut pesästään. Sikaliimalla liimaten ja nokkapihdeillä vaijerinpään takaisin pujottaen lukko toimi taas. Aivan oikein: siellä oviverhoilun takana on eräänlainen väliseinä, sinkitty pelti jonka irrottaminen ei ainakaan minulta onnistunut, mutta ei tarvinnutkaan. Lukuisien toinen toistaan seuraavien vikojen vuoksi (isojen ja pienten) päädyin aivan toisessa maassa valmistettuun merkkiin, joka kiertää korjaamot ja huoltoasemat kaukaa!!! Viimeisen viiden vuoden aikana jarrut uusittu ja kerran vuodessa öljyt ja suodattimet vaihdettu EI MUITA KULUJA piste
- perttipekola
Onko se ovi joskus kuitenkin auennut? Ainakin golfia myytiin halvemmalla jos osti vain 2 sivuovea. Neliovinen vai pitääkö sanoa viisiovinen oli hieman kalliimpi hankkia.
Omassa 2001 mallin passatissa vaihdettiin kolmen oven ja tavaratilan kannen lukkomekanismit uuteen. Ovet ei maksanut kuin 300 eur kappale, mutta takaluukku oli arvokkaampi, 500 euroa. En tänäkään päivänä ymmärrä, miksei se neljännen oven mekanismi mennyt rikki??? Mutta niin kuin tälläkin palstalla on kirjoitettu, kaikki volsut eivät mene rikki. Syytä tähän ei tiedetä. - ankeevehe
Sakuista ei pääse ulos kun ovet lukittuu, rosvot muuten veisivät puolan markkinoille!
- Anonyymi
Miten ongelma ratkesi? Minulla nyt sama vika oikeassa takaovessa. TK
- Anonyymi
No jos 1997 mallin vag passatti tdi auto niin minullakin oli sellainen ja ajoin sillä 380 000km ja joku osti sen pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984