VW passat -97 ovi ei aukea?

paskanko_ostin

Siis taka-ovi ei aukea sisältä eikä ulkoa. Onko kellään kokemusta miten saa auki?

9

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porraari

Kasapanoksella aukeaa.

• aikavittua

Aika pahan lykkäsit, lapsi lukitus jäännynä piälle varmaan!

• kolmiovinen-jatkossa

Luultavasti mutta ei aukea ulkopuoleltakaan. poistin jo sisäpuolelta oviverhouksen mutta ei pääse sieltäkään lukkoon käsiksi.

• kekeskuslukitus

No sit kannattaa sörkkiä johtonippua jos sais kontaktii, luultavasti piuhat poikki!

• eivaakenia

Satuin omistamaan 97-Passat sedanin, jossa myös vasen takaovi lakkasi aukeamasta ulkokahvasta. En muista tarkalleen, että pitikö kahvan kehys ruuvata irti, mutta kahvan alta pääsi näkee, että kahvasta lukolle lähtevä vaijeri oli irronnut pesästään. Sikaliimalla liimaten ja nokkapihdeillä vaijerinpään takaisin pujottaen lukko toimi taas. Aivan oikein: siellä oviverhoilun takana on eräänlainen väliseinä, sinkitty pelti jonka irrottaminen ei ainakaan minulta onnistunut, mutta ei tarvinnutkaan. Lukuisien toinen toistaan seuraavien vikojen vuoksi (isojen ja pienten) päädyin aivan toisessa maassa valmistettuun merkkiin, joka kiertää korjaamot ja huoltoasemat kaukaa!!! Viimeisen viiden vuoden aikana jarrut uusittu ja kerran vuodessa öljyt ja suodattimet vaihdettu EI MUITA KULUJA piste

• perttipekola

Onko se ovi joskus kuitenkin auennut? Ainakin golfia myytiin halvemmalla jos osti vain 2 sivuovea. Neliovinen vai pitääkö sanoa viisiovinen oli hieman kalliimpi hankkia.
      Omassa 2001 mallin passatissa vaihdettiin kolmen oven ja tavaratilan kannen lukkomekanismit uuteen. Ovet ei maksanut kuin 300 eur kappale, mutta takaluukku oli arvokkaampi, 500 euroa. En tänäkään päivänä ymmärrä, miksei se neljännen oven mekanismi mennyt rikki??? Mutta niin kuin tälläkin palstalla on kirjoitettu, kaikki volsut eivät mene rikki. Syytä tähän ei tiedetä.

• ankeevehe

Sakuista ei pääse ulos kun ovet lukittuu, rosvot muuten veisivät puolan markkinoille!

• Anonyymi

Miten ongelma ratkesi? Minulla nyt sama vika oikeassa takaovessa. TK

• Anonyymi

No jos 1997 mallin vag passatti tdi auto niin minullakin oli sellainen ja ajoin sillä 380 000km ja joku osti sen pois...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      135
      2379
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe