Uni Suomen Linnasta

Uninenunikki

Olen nähnyt toissapäivänä ja myös eulenkin unta: olin vierailemassa jonlukaisen ryhmän kanssa Presidentin linnassa...oli mukava katsoa ympäri , mutta sitten pukuhuonessa alkoi vettä nousemaan ja vettä tulvinut niin pahasti että se on movien läpi päässyt muihin huoneisiin .. Oli todellä märkkä ja sanoin jollakulle : kun täällä vesivahinko miksi ei kukaan tee mitään? Mutta sain vastaus: presidentti on se jo nähnyt ja sanonut että ei se haittaa kun se on pikku vahinko vain..

Seuraavana päivänä kävin jostakin syystä taas siellä ja olin kauhussa: jopa paikassa siellä on on ollt vettä javesi nousi ei hanasta kun huomaadin vaan huomasin että se on tullut suoraan maasta ja lattiat alkoi rikkouttua ja tavarat alkoi hukkua siihen.. Lähdin ulos ja sanoin sille eiliselle henkilökuntalle: miksi ette tehnneet eilen jo mitään? Ja nyt Linna hajoamassa ja valuu suoraan maan alle veteen..lähdin surulisina pois . Kuku tietää mitä sellainen uni merkitsee kun 2 yötä perään jo on ollut? Voisiiko se liittyä johonkin pakolaisvirtaan?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastasit jo kysymykseesi.

      Vain sinä tiedät unesi merkityksen.

      • Uninenunikki

        Viime yönä näin taas unta samasta asiast, muttanyt Helsinki on jo meren alla ( hukkunut) ja Suomessa jo uusi pääkaupunki Turku.. Mitä tämä merkitsee? En ikinä nähnyt unta joka 3 osassa ( 3 yötä perään) , jopa pelottaa jo


    • Unen tulva voisi kuvata tunteita, joita et ole käsitellyt, olet jotenkin ylikuormittunut etkä pysty purkamaan tunne/pelkotilojasi. Nämä tukahdutetut tunteet peittävät alleen kaiken..
      Et ilmeisesti puhu paljoa näistä huolistasi muille.. Nyt olisi aika sanoa ääneen mikä pelottaa.
      Unen veteen vajonneet kaupungit voivat kuvata tilannetta, jossa mikään ei pysy entisellään, kaikki muuttuu, koet kenties olevasi voimaton kun et voi vaikuttaa asioiden kulkuun.
      Eläydy uudelleen unesi tunnelmaan ja kuvittele unesi loppu onnelliseksi oman mielikuvituksesi keinoilla.. näin kun teet voi unen ahdistus helpottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe