Uni Suomen Linnasta

Uninenunikki

Olen nähnyt toissapäivänä ja myös eulenkin unta: olin vierailemassa jonlukaisen ryhmän kanssa Presidentin linnassa...oli mukava katsoa ympäri , mutta sitten pukuhuonessa alkoi vettä nousemaan ja vettä tulvinut niin pahasti että se on movien läpi päässyt muihin huoneisiin .. Oli todellä märkkä ja sanoin jollakulle : kun täällä vesivahinko miksi ei kukaan tee mitään? Mutta sain vastaus: presidentti on se jo nähnyt ja sanonut että ei se haittaa kun se on pikku vahinko vain..

Seuraavana päivänä kävin jostakin syystä taas siellä ja olin kauhussa: jopa paikassa siellä on on ollt vettä javesi nousi ei hanasta kun huomaadin vaan huomasin että se on tullut suoraan maasta ja lattiat alkoi rikkouttua ja tavarat alkoi hukkua siihen.. Lähdin ulos ja sanoin sille eiliselle henkilökuntalle: miksi ette tehnneet eilen jo mitään? Ja nyt Linna hajoamassa ja valuu suoraan maan alle veteen..lähdin surulisina pois . Kuku tietää mitä sellainen uni merkitsee kun 2 yötä perään jo on ollut? Voisiiko se liittyä johonkin pakolaisvirtaan?

3

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastasit jo kysymykseesi.

Vain sinä tiedät unesi merkityksen.

• Uninenunikki

Viime yönä näin taas unta samasta asiast, muttanyt Helsinki on jo meren alla ( hukkunut) ja Suomessa jo uusi pääkaupunki Turku.. Mitä tämä merkitsee? En ikinä nähnyt unta joka 3 osassa ( 3 yötä perään) , jopa pelottaa jo

• Unen tulva voisi kuvata tunteita, joita et ole käsitellyt, olet jotenkin ylikuormittunut etkä pysty purkamaan tunne/pelkotilojasi. Nämä tukahdutetut tunteet peittävät alleen kaiken..
      Et ilmeisesti puhu paljoa näistä huolistasi muille.. Nyt olisi aika sanoa ääneen mikä pelottaa.
      Unen veteen vajonneet kaupungit voivat kuvata tilannetta, jossa mikään ei pysy entisellään, kaikki muuttuu, koet kenties olevasi voimaton kun et voi vaikuttaa asioiden kulkuun.
      Eläydy uudelleen unesi tunnelmaan ja kuvittele unesi loppu onnelliseksi oman mielikuvituksesi keinoilla.. näin kun teet voi unen ahdistus helpottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73