Sydänsuruja

komeeta

14

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_minun_makuun

      Ikivanha viirusilmähän se siinä. Esittää enemmän kuin mihin rahket riittävät mutta makunsa kullakin.

    • Hyvin esitetty

      • Siirtykää_2000-luvulle

        No EI todellakaan. Viheltelykin oli kuin jonkin lastentarhalaisen ja ääni kuin viittä vaille haudassa olevan. Totuus satuttaa mutta melina-elina-selina-helina se vaan elää jossain hamassa menneisyydessä. Ja ketjun aloittajan otsikko sekä "kappaleen" nimi kertoo taas kaiken: "Sydänsuruja". Kyllähän sydänsuruja -tai ainakin sydänsärkyjä jollei peräti infarktin- saa tuollaista historian hämäristä olevia hautajaisvirsiä kuuntelemalla. Lähes koko Tapsuliinin tuotanto sopii paremmin hautajaistunnelmaan kuin mihinkään muuhun.


    • MusaGuru

      Loistava veto. Aavistuksen parempi kuin vanhalla Mestarilla, mutta niinhän se pojasta polvi paranee.

    • elekeepojjat

      Olet täysin oikeassa MusaGuru.

      Onpa kovin hiljaista keskustelu Suomen Parhaimmasta Laulajasta!

      • Lorujaje

        Ei ole hiljaista. Käy Jari Sillanpään keskustelupalstalla. 😄 Ja mitä tulee tämän kovasti yliarvostetun tekokansantaiteilijan viheltelyyn nin se kuulostaa samalta kuin immenkalvojen poksahtelu grönlantilaisessa iglussa.


      • meitsis

        Tapani Kansa on kyllä miljoona kertaa parempi laulaja, kuin Jari Sillanpää. Eikä persoonansakaan ole niin ällö ja imelä ollenkaan.
        En tiedä mikä Tapsa on seksuaaliseltasuuntautumiseltaan miehiään. Onko hetero, bi vai jotain muuta...niin montaalajia juttua on siitäkin kuullut. Eipä se minua silleen kiinnostakkaan olkoon mikä on, mutta ainakaan hän ei ole ikinä leveillyt millään naisvalloituksillaan , kuten joku Frederik esimerkiksi , tai sitten toisaalta esiintuonut mahdollista kiinnostustaan miehiä kohtaan, kuten Jari Sillanpää.
        Tykkään siitä ,että Tapsa on ymmärtänyt ettei kaikkia asioita tarvitse kailottaa julkisuuteenkaan.


      • älänytviitsi
        Lorujaje kirjoitti:

        Ei ole hiljaista. Käy Jari Sillanpään keskustelupalstalla. 😄 Ja mitä tulee tämän kovasti yliarvostetun tekokansantaiteilijan viheltelyyn nin se kuulostaa samalta kuin immenkalvojen poksahtelu grönlantilaisessa iglussa.

        Kuinka edes kehtaat mainita Sillanpään tällä palstalla ! T.Kansa on viimisenpäälle taidokas laulaja ja tyylikäs taiteilija. Ei mikään naistenhepenissä ja pornokaupassa housut kintuissa riekkuva homostelija narkkari.


      • ZiisusSentään
        älänytviitsi kirjoitti:

        Kuinka edes kehtaat mainita Sillanpään tällä palstalla ! T.Kansa on viimisenpäälle taidokas laulaja ja tyylikäs taiteilija. Ei mikään naistenhepenissä ja pornokaupassa housut kintuissa riekkuva homostelija narkkari.

        Päivän HUUTONAURUT! Tapsukkako "taidokas laulaja" ja "tyylikäs taiteilija"? Kuuluu samaan sarjaan kuin neiti Sillanpää. Paitsi, että Siltsu osaa sentään laulaa... jotenkuten vaan ei hyvin. Ei neidit Kansa ja Sillanpää vedä vertoja Jorma Hynniselle, ei musikaalisesti eikä pukeutumisen suhteen!


      • PyhäaamunRauha
        ZiisusSentään kirjoitti:

        Päivän HUUTONAURUT! Tapsukkako "taidokas laulaja" ja "tyylikäs taiteilija"? Kuuluu samaan sarjaan kuin neiti Sillanpää. Paitsi, että Siltsu osaa sentään laulaa... jotenkuten vaan ei hyvin. Ei neidit Kansa ja Sillanpää vedä vertoja Jorma Hynniselle, ei musikaalisesti eikä pukeutumisen suhteen!

        Jorma laulaa mainiosti virsiä ja Viimeistä iltahuutoa. Tapani Kansan vahvuudet ovat toisaalla.


      • PeraJaPaini

        Kyllä ne Tapsukan vahvuudet ja harrastukset tiedetään. Olemmehan saanet lukea niistä tällä palstalla monasti! Buahahaa.


      • PyhäaamunRauha
        PeraJaPaini kirjoitti:

        Kyllä ne Tapsukan vahvuudet ja harrastukset tiedetään. Olemmehan saanet lukea niistä tällä palstalla monasti! Buahahaa.

        Jokainen näkee Tapani Kansan vahvuudet omalla tavallaan. Olisit ilmeisesti suunnattoman halukas painimaan hänen kanssaan. Saanen katkeruudestasi päätellä, että herra Kansa ei ole vastannut painipyyntöösi myönteisesti. Rakkaudesta ne hevosetkin potkii.


      • Entinen.Pianisssimo
        PyhäaamunRauha kirjoitti:

        Jokainen näkee Tapani Kansan vahvuudet omalla tavallaan. Olisit ilmeisesti suunnattoman halukas painimaan hänen kanssaan. Saanen katkeruudestasi päätellä, että herra Kansa ei ole vastannut painipyyntöösi myönteisesti. Rakkaudesta ne hevosetkin potkii.

        Vai oikein HERRA Kansa ???? ROFLMAO !!! Narrihan tuo on kuten sinäkin joka täällä suoli24-palstalla elät olematonta elämääsi herrasi kautta. Onneton luuseri olet ja keksipä itsellesi kehittävämpi harrastus kuin epäjumalan palvonnan. Lue vaikka koraania.


      • Somebod
        Entinen.Pianisssimo kirjoitti:

        Vai oikein HERRA Kansa ???? ROFLMAO !!! Narrihan tuo on kuten sinäkin joka täällä suoli24-palstalla elät olematonta elämääsi herrasi kautta. Onneton luuseri olet ja keksipä itsellesi kehittävämpi harrastus kuin epäjumalan palvonnan. Lue vaikka koraania.

        Minå olen joskus käyttänyt nimimerkkiä Pianisssimo kolmella ässällä.
        Mutta tuota viestiä en ole kirjoittanut.
        Minusta Tapani Kansa on todella hyvä laulaja ja suhtautuu vakavasti ja asiallisesti tekemisiinsä.
        Minä en milloinkaan kirjoittaisi hänestä tai häneen liittyen tuollaista herjaa.
        Miten on mahdollista, että se on jollaulla toisella, kun jos kirjoittaa nimimerkin, joka jo on käytössä, tämä kone ei hyväksy sitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe