ExcuseMeWhileIKillMyself

Metallimies93

Mies. 22 vuotta. Asun yksin. En ole ikinä seurustellut. Haluaisin kyllä tyttöystävän, ei ole vaan minulle sitä onnea suotu. Enkä ole asian eteen paljoa tehnyt, myönnän.

Olenko friikki? epänormaali? Muuten elämäni on ihan kunnossa. Asun omillani, on työpaikka, jossa viihdyn. Äidin ja Siskon kanssa on lämpimät välit ja ollaan tekemisissä paljon. On muutama hyvä ystävä. Tavallaan on harrastuskin. Mutta elämänkumppania ei ole. Ei ole sitä ihanaa naista, jonka kanssa jakaisi ilot ja surut.

Joten olenko epänormaali friikki? Isäni nimittäin on sitä mieltä. En ole normaali ihminen, koska en seurustele, enkä ole ikinä seurustellut. Mutta onko se näin?

Kertokaa te.

20

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummu50v

Et oo mikään friikki..se oikea kun osuu kohalle niin sen kyllä sitten tietää..uskon että meille jokaiselle on olemassa se toinen puolisko.Sinulla on hyvät lähtökohdat..asiat kohillaan (asunto/ammattikin..ja läheiset välit perheeseen on erittäin positiivista).
      Tyttäreni täyttää 20v eikä oo ikinä seurustellut..on ihan normi,asuu omillaan ja valmistuu pian ammattiin.Hän on sievä,ei kuitenkaan käy baareissa..viihtyy kotonaan..eipä sieltä kotoa kukaan miespuolinen häntä löydäkään. Poikapuoleni on 24v eikä hänkään vielä seurustele..on kuitenkin mukava nuorimies jolla asiat kunnossa.Elämä on vasta eessäpäin teillä 20.sillä..ehditte vielä ja vaikka mitä!

• Aloittaja93

Kiitos vastauksestasi.

• Mies.1989

Vajaa 5 vuotta sitten olin oikeastaan hyvin tarkkaan samassa tilanteessa kuin sinä. Arvaa mitä? Olen edelleen.

Seuraa on etsitty monilta nettisivuilta ja myöhemmin Tinderistä ynnä muista vastaavista. Absolutisti kun olen ja epäsosiaalinen muutenkin, ei tule "ulkona" käytyä. Kuten jo sanoin, tilanne edelleen sama eli ei ole onnea ollut. Seksiä harrastin ensimmäisen kerran 25-vuotiaana, prostituoidun kanssa. Oikein mukava nainen, toki "pakostakin" mutta silti. Eipä siinä sinänsä olisi ongelmaa jos olisi rahaa paljon enemmän.

Tästä voisi kirjoittaa paljon enemmän. Mutta ihan oikeasti, on lukuisia minua, sinuakin monta vuotta nuorempia kavereita jotka ovat olleet useiden naisten kanssa ja joille naisseuran saaminen ei ole mikään ongelma. Jos naista ei löydy helposti, oli syy mikä hyvänsä, ei todennäköisesti tule ikinä löytymäänkään. Muotoilisin asian niin että meitä kaikkia ei vaan todellakaan ole luotu saamaan naista.

Itsemurha mietityttää vähän väliä. Välillä on toki hyviäkin aikoja. Nyt on menossa taas se vaihe ettei oikein kestä edes elokuvaa katsoa kun jokainen vähäpukeinen teinityttö lähinnä ärsyttää. Katkerana manaa kun ei ikinä päässyt harrastamaan seksiä sellaisen kanssa. No, rahan kanssa tietenkin pääsee, mutta sitä on kovin rajallisesti työläisellä. Sekin mietityttää että mitä vanhemmat ajattelevat kun kuitenkin tajuavat poikansa touhut.

En näe mitään syytä valaa sinuun toivoa. Otan sinut erittäin tosissani, mutta kokemukseni ovat nämä. Tätä en voi kokemuksesta sanoa, mutta luetun pohjalta kokematon mies on vieläpä turn-off naisille. Esimerkiksi minutkin voisi haluta joku monta vuotta nuorempi nainen, mutta ei siinä kohtaa kun tämä nainen on harrastanut seksiä 10 kertaa enemmän kuin minä.

• Aloittaja93

Kiitos kun vastasit. Näihin asioihin on varmasti monia syitä, jos olisi rahaa, menisin terapiaan. Osittain syytän isääni. Jos hän ei olisi alkanut painostamaan tässä asiassa kun olin 14, niin ehkä asiat olisivat menneet ihan omalla painollaan. Mutta koska isä painosti, kyseli, vittuili ja väheksyi, otin asiasta liian suuret paineet.

Olen minäkin yrittänyt netissä seuraa joskus hakea, mutta pian selvisi kuviot. Parille naiselle laitoin viestiä, eikä vastausta tullut. Sellainen sattuu, ainakin näin heikkoitsetuntoiseen kaveriin. Vastaisivat edes, että ei kiinnosta, mutta kohdellaan kuin ilmaa. Tämä on yksi syy, miksi en oikein uskalla naisiin ottaa itse kontaktia, ajattelen, että ei heitä kuitenkaan kiinnosta tällainen tyyppi. Enkä voi heitä siitä syyttää.

En tiedä miksi minut on tähän maailmaan luotu, kun en ollenkaan sovi näihin yhteiskunnan meille asettamiin vaatimuksiin.

"Olenhan lapsi, kahden vanhemman, joilla lasta ei saisi olla ollenkaan."
        - Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus

• Keissa

On niitä isiäkin joka lähtöön. Et edes vanha ole. Hyvää kannattaa odottaa. Kurjaa että vanhemmat asettavat tuollaisia "vaatimuksia" jälkikasvulleen. Sinä elät omaa elämää ja et elä ja täytä isäsi asettamia polkuja. Sinulla vaikuttaa olevan kaikki elämänpalikat hyvin koossa. Olet saanut ammatin, työn ja harrastus. Olet terve ja on mukava perhe. Muista, että aika harvoin on niin, että elämässä on kaikki optimaalisesti koossa.
      Aika pienestä kärpäsestä te nykyajan ihmiset teette härkäsen.
      En vähättele ongelmaasi ja uskon että nuorelle on tärkeää kohdata se läheisin, jonka kanssa jakaa yhdessä elämää. Kärsivällisyyttä.

• Aloittaja93

Kiitos sanoistasi. Olen samaa mieltä, toisinaan asia vaan painaa mieltä enemmän kuin joskus muulloin.

• suntäytyyelää

Sukulaisista moni on löytänyt kumppanin vasta keski-iässä. Itse seurustelin nuorena monen kanssa ja kurjaa oli! Alkoholisti, manipuloija jne. yhden yön juttuja joista jäi vain paha mieli ja häpeä. Olin naimisissakin. sitten yksin liki 20v ja täytyy sanoa että yksin olen onnellisin. Ei toinen ihminen voi tehdä onnelliseksi toista. on liikaa odottaa sellaista. nauti elämästäsi et ole kummajainen monelta harmilta ehkä säästynyt. Hyvä että oppii olemaan yksin, lopulta ihminen on aina yksin. Hullaantuminen on usein harhaa. Alkaa seurustella ihmisen kanssa kun luulee että se on tietynlainen, sitten ajan ´kanssa paljastuu että yhdessä olo ei olekaan helppoa. ei vaikka ei mihinkään sekopäähän tai holistiin törmäisikään. Sen on kai moni tajunnut kun nykyään sinkkuus yleistyy. Mikä kiire olisi minnekään kun ihmisellä on tämä hetki ja vielä ikuisuus. Uskovana aattelen vielä että kun täällä ollaan vain kauttakulkumatkalla on todella ikuisuus elämää jäljellä. On muutakin elämässä kun seurustelu. On hölmöä jos alkaa vaan sen perään elämään ja monkumaan. On ilonen ennemmin niistä asioista mitä on. eipä tarttee ainakaan riidellä kenekään kanssa. Ehkä siksikin parempi seurustella vanhempana niin ei jaksa enää riidellä. Nuorena on niin itsekeskeinen eettä joutavista lapsellisista syistä tuli riideltyä. Energian tuhlausta.

• Aloittaja93

Näinhän se on. Kiitos vastauksestasi.

• Tavisäijänä

Olet nuori vielä. Kaverini systeri on 31, eikä ikinä seurustellut. Hetero on :)
      Olen varma että itseasiassa on paljonkin tässä maassa 22-vuotiaita, jotka eivät ole vielä seurustelleet. Jatka etsimistä jos siltä tuntuu, kyllä se oikea vielä vastaan tulee. Kannattaako isän takia ottaa moisia paineita? Ei kai sinun häntä tarvitse miellyttää loppuikääsi, olet täysi-ikäinen kuitenkin.

• Aloittaja93

En aio häntä miellyttää, laitoin välit poikki muutama kuukausi sitten.

• Huijari

Olen 24 v, en ole ikinä seurustellut. Pannut olen pari kertaa humalassa, en juuri nauttinut. Mitä väliä.

• Aloittaja93

Kiitos kaikille vastanneille, tämä on itse asiassa auttanut paljon. Kiitos.

• Teille kaikille nuorille miehille, jotka tässä ketjussa kirjoititte omasta kohtalostanne: Olette aarteita, pitäkää itsenne sellaisena! Älkää liatko itseänne prostituoiduilla eikä millään yhden yön jutuilla. Teidän kaltaisia nuoria naisia on minunkin lasteni kaveripiireissä monia. He ajattelevat samoin kuin te. Mutta oikeastihan seksuaalisen kanssakäymisen säästäminen arvokkaalta tuntuvalle ihmiselle on kunnioitettava teko. Toivottavaa olisi, että juuri tällaiset kohtaisivat toisensa. Sitä ei todellakaan taritse hävetä, että ei ole seurustellut tai ollut sängyssä. Fiksuille ihmisille se on kovaa valuuttaa, ja oletan että te haluaisitte juuri sen fiksun ja luotettavan puolison, joka ei olisi kierrossa tullut ns.tyhjäksi astiaksi. Jos netissä hakee seurustelukumppania, kannattaa sanoa suoraan oma tausta, niin ne jotka teidänlaisia arvostavat, löytävät etsimänsä.Uskon, että teidänlaisilla olisi mahdollisuus pysyvään parisuhteeseen, johon olisi mahdollisten jälkeläistenkin turvallista syntyä, niin että perhe ei hajoaisi. Kun usean kanssa värkkää ja harrastaa seksiä, mikään ei tunnu enää miltään. Mitään ei osata arvostaa. Tunteiden syvyyttä ei ole enää olemassakaan. Ihmissuhteet ovat olleet kertakäyttötavaraa. Tuolla touhulla on surullinen ja tyhjä tulevaisuus. Vielä lopuksi, ONNITTELEN TEITÄ! Säilyttäkää oma arvokkuutenne! Kyllä se aikanaan kohdalle tulee!

• yksi-mies-

Huonoin neuvo mitä 20v yksinäiselle voi sanoa on "ole oma itsesi". Juuri sen takia olet yksin.
        Itse voin sanoa että paras neuvo on:
        Miehet: Hankkikaa kokemusta vaikka maksullisista, koska muuten ette tule sitä saamaan. Lisäksi saatte itsevarmuutta lähestyä naisia.
        Naiset: Löydätte kyllä vaikka netistä seuraa, mutta varmistakaa että se mies on tosissaan eikä etsiä vain panoa.

• alinali

Hei minunkin veljeni täyttää kohta 30 vuotta, eikä hän ole koskaan seurustellut. Itse ole kerran ollut parisuhteessa, kesti puoli vuotta ja sen jälkeen olen ollut sinkkuna 7 vuotta. Baarit tai tinder-tyylinen seuranhaku eivät ole minun heiniäni. Vanhempamme puhuvat siitä kuinka tuttaviensa lapset ovat naimisissa, saavat lapsia, seurustelevat tai asuvat kimpassa. Meilläkin on melko ankara isä, joka yrittää vieläkin määrätä aikusia lapsiaan. Onneksi emme sentää asu vanhempieni naapurissa.
      Minulle kelpaisi hyvin sellainen mies, joka hyväksyisi minun oman tilan ja hiljaisuuden tarpeeni. Olen erakkoluonne. Eksäni jyräsi minut, eikä kunnioittanut ja kuunnellut minua. Miehellä ei tarvitse olla yhtään kokemusta seurustelusta ja seksistä.

• Rhoa

Aloittaja on mielestäni vahva, kun uskaltaa olla oma itsensä eikä pakota itseään seurustelemaan ja dokaamaan pelkästään paineen takia. Itsensä kuuntelu kunniaan. Se nainen sieltä löytyy sinulle vielä, mutta muista, että oma seura on aina se paras seura. Itseensä kannattaa tutustua ja itsensä kanssa oppia tulemaan toimeen ennekuin jakaa elämänsä jonkun muun kanssa. Sellaiset, jotka eivät opi itsenäisiksi ja eivät tunne itseään, ovat hyvin rasittavia pariduhteissa, he seurustelevat jonkun randomin kanssa vain koska eivät osaa/uskalla elää yksin ja kaipaavat hyväksyntää muilta.
      Hyvin sä pärjäät!

• Aloittaja93

Suuret kiitokset kahdelle edelliselle kommentoijalle. Sananne merkitsevät paljon. Kiitos!

• Minäkin olin samassa tilanteessa 22 vuotiaana.
      Nyt 36 vuotiaana edelleen samassa jamassa, ei päivääkään parisuhdekokemusta ja silti pidän itseäni normaalina.

• yksinjopitkään

Parisuhde on vain yksi osa-alue elämässä. Aina on elänyt heitä, joilla ei ole ollut koskaan elämänkumppania. Ja elämä voi olla siitä huolimatta onnellista ja täysipainoista. Tietenkin eri asia on jos asianomainen kokee toisin, mutta mikään muotijuttu se ei saa olla.

• masentava

Suurin osa miehistä vain on yksin tahtomattaan. Jos jonkun mukavan ihmisen löytäisin rinnalleni, niin elämässä voisi olla jotain suuntaa ja päämäärää. Nyt se on vain samaa rutiinia ja suorittamista päivästä toiseen. Enää en ole pitkään aikaan osannut nauttia mistään ja alkoholiakin on alkanut kulua melko paljon. Lähinnä koska se vie hetkeksi todellisuudesta pois ja voin rentoutua hetkeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3774
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3169
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2375
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      1990
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1642
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1621
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1463
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe