Samsung tv+Topfield boxi+LG kotit+xbox one

Miten tulisi liittää nuo neljä laitetta yhteen oikealla ja toimivalla tavalla? Harmaita hiuksia aiheuttaa lähinnä analogisen kotiteatterin yhdistäminen digi-laitteisiin. Samsung UHD smart tv:ssä hdmi usb antenni komponentti, xboxissa hdmi usb, topfield tf 6200hd -digiboksissa scart, hdmi ja usb. LG 5.1 kotiteatteri on yhä toimiva analoginen, taĺlentava dvd, radio ja cd-soitin. Useita scart liitäntää josta yhden kautta saan digiboksin äänen kuulumaan kotiteatterin kaiuttimista. Uusissa tv:ssä ei siis ole scart-liitäntää. Olen kuullut erilaisista digi/analogi muuntimista jolla saisin dvd:n kuvaa telkkariin mutta miten saada ääntä uudehkosta xboxista kuulumaan kotiteatterin kaiuttimista ja voiko myös tv:n smart-hub ominaisuutta käytettäessä saada äänet kuulumaan analogisesta kotiteatterista? Onko minkäännäköistä ratkaisua tällaiseen ongelmaan, esim minkälainen muunnin/sovitin tulisi olla ja mitä kaapeleita?

2

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika.hankkia.kunnollinen

Kerro sen vahvistimen tarkka malli. Ei vaikuta lupaavalta, jos ei ole digitaalisia liittimiä, joita on ollu kotiteatterin vahvistimissa jo parikymmentä vuotta, ja on SCART-liittimiä...
      Olisi aika ostaa uusi kunnollinen A/V-viritinvahvistin. Katso vaikka Gigantin uusin tarjouslehti, jossa Yamaha RX-V779 on 499,-. Tuohon voi kytkeä analogiset ja digitaaliset laitteet ja kuvalähteetkin, ja kuva kytketään silti vain yhdellä HDMI:llä tv:hen.

• Samsungiin_adapteri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      100
      1263
    2. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      57
      1257
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      945
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      823
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      804
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      752
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      623
    Aihe