kokoontuu absilla pikkutunneilla tyhjänpäiväiseen hörinöintiin ja makkaran syöntiin.ollaan niin viisaita ja vilmaattisia että,pesulla käyntikin on tainnut muutamilta unohtua lemusta päätellen,luulisi olevan sakilla muutakin tekemistä kuin pekonin syönti.
mikähän kyläkunnan kerma
4
774
Vastaukset
- mitäjoutavia
No perhana pekoni on hyvvää, rasvaa paljo ja tunkee ihon läpi niin kyllä kai sitä sitten haisoopi. Itse ennoo käyny suihkussa viimeks kun 3 kuukautta sitten, ennoo kerenny, kaikkee kiirettä. Juhannuksena sitten saunaa ja uimaan, jos kerkiääpi..silloin on tanssit ja otettaan huikkoo.
Jotkut naiset tykkee kun mies haisee ihan itelleen, mies hormoonit haisee.- Anonyymi00002
Juuri niin pokoni ja vaseliini sekä vanha öljyn haju miehen tiellä pitää jos ihmisten ilmoille nykyään uskaltautuu.
- Anonyymi00004
Ehka niille maittoi savuporokeitto
- Anonyymi00005
Syö varmaan itse kylmäsavu lihaa minkä pitkäsarvisistaan on raastanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716