Corolla 2,0D4D pysähtyi vauhdista

Rikkikö

Kojetauluun tuli moottorivikamerkki, ja se ei enää käynnisty. Auto on 47 000km ajettu ja vm 2011. Kannenympärys on kostea ja hiukan öljyinen, startti ei pyöritä kunnolla. Auto on huollettu säännöllisesti, eli 4 kertaa on käynnyt vuosihuollossa. Mikähän on vikana? En saa autoa huoltoon vietyä, kun ei lähde käyntiin ja lähin huolto 34km päässä. Onko oletettavasti nopea korjaus?

12

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syrnä

Todella nopea on saattaa käyntiin uudelleen. Soitto tojolle, että tilaavat vaihtokoneen, sitten hinurille, että hakee paskan rattaille ja viikko odottelua, niin taas käy.

• cimply

Miinuskaapeli irti toviksi ja sit kokeilla, mitä mosa tuumaa!

• Rikkikö

Mikä siinä on takana? Akku pitäisi olla ihan kunnossa.

• dfdasfasd

Tässä on taas ketjun aloituksena Toyotaa mollavan lapsen oksennus.

• Jazzi

Teron kannentiivisteremontti, akunkenkä irti, niin kyllä se siitä.

• Rikkikö

Miksi akunkenkä irti, jos on kansiremontti tulossa? En nyt ymmärrä.

• taisitteneiole

EGR juuttunut auki.

• Rikkikö

Ei lähe tolla metodilla.

• dsgxc

Onks se se luiston esto menny päälle

• Cornia

Ei tiiä, ku akun miinuskenkä on irti. Sitä en kyllä ymmärrä, kun se akun miinuskenkä on nyt irti, niin ei se mosa tuumaa silti mitään. Mä jo viis vuorokautta yötä päivää makuupussissa sen vieressä ollu parkkipaikalla, eikä varmasti oo mitää tuumannu.

• Mikämerkitys

Eikö luistonesto ole aina päällä ajaessa ja toimii tarvittaessa vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Miten luistonesto, vaikka hyvin harvoin varoittaa luistosta, syö jarrupaloja vai onko niin?

• astraysiviis

lisää vaa tietotekniikkaa autoihin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      94
      3358
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2782
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      110
      2397
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1794
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1593
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1535
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1330
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1306
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe