Mun tyttö on Samuilla. Matkusti sinne viikonloppuna. Singaporeen saakka toimi Tel-Finlandin (Sonera) liittymä, tekstiviestit tuli tänne.
Samuilta ei viestit tule. Toiseen liittymään (ei meidän huushollin) oli viesti illalla tullut. Kyseessä DNA:n liittymä.
Onko kellään kokemuksia, liittyen kännykkäyhteyksiin? Tulee pitkä kaksiviikkoinen, ellei yhteyttä saa...
Matkapuhelin Samuilla, toimiiko
4
216
Vastaukset
- Seppo...Kalevi
Kyllä pitäisi toimia. Itelläkin joskus näyttää Thaimaassa "no service". Puhelimen uudelleenkäynnistys saattaa auttaa
- huolestunut__
Kiitos, yritetään taas. Olen käynnistellyt puhelintani pariin kertaan eilen ja tänään. Eilen Samuilta lähetetyt viestit ei varmaankaan koskaan tule perille, kun ei ole tähän mennessä näkynyt mitään.
Miehen puhelimeen tuli tänään päivällä yksi, eli että ainakin välillä toimii.
Soneralta sanoivat, että joskus viestit vain "jumittaa". Nyt on vähän huono aika jumituksille, kun kersa on tois puolt palloo ja olisi mukava, että yhteydet toimii. - HuoletPoisNäin
Pyydä tytärtäsi ostamaan thai prepaid. Sitten voit soittaa hänelle näin 9957766 ja numero ilman ensimmäistä 0(nollaa) ei merkkiä 66 on Thaimaan suunta. Hinta 4senttiä minuutti. Myös skype toimii 3g yhteys Sim kortilla
- huolestunut__
Paljon kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346