Mun tyttö on Samuilla. Matkusti sinne viikonloppuna. Singaporeen saakka toimi Tel-Finlandin (Sonera) liittymä, tekstiviestit tuli tänne.
Samuilta ei viestit tule. Toiseen liittymään (ei meidän huushollin) oli viesti illalla tullut. Kyseessä DNA:n liittymä.
Onko kellään kokemuksia, liittyen kännykkäyhteyksiin? Tulee pitkä kaksiviikkoinen, ellei yhteyttä saa...
Matkapuhelin Samuilla, toimiiko
4
389
Vastaukset
- Seppo...Kalevi
Kyllä pitäisi toimia. Itelläkin joskus näyttää Thaimaassa "no service". Puhelimen uudelleenkäynnistys saattaa auttaa
- huolestunut__
Kiitos, yritetään taas. Olen käynnistellyt puhelintani pariin kertaan eilen ja tänään. Eilen Samuilta lähetetyt viestit ei varmaankaan koskaan tule perille, kun ei ole tähän mennessä näkynyt mitään.
Miehen puhelimeen tuli tänään päivällä yksi, eli että ainakin välillä toimii.
Soneralta sanoivat, että joskus viestit vain "jumittaa". Nyt on vähän huono aika jumituksille, kun kersa on tois puolt palloo ja olisi mukava, että yhteydet toimii. - HuoletPoisNäin
Pyydä tytärtäsi ostamaan thai prepaid. Sitten voit soittaa hänelle näin 9957766 ja numero ilman ensimmäistä 0(nollaa) ei merkkiä 66 on Thaimaan suunta. Hinta 4senttiä minuutti. Myös skype toimii 3g yhteys Sim kortilla
- huolestunut__
Paljon kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217246Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965388Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1503323Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t432338Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681278En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143