Morjens,
Ollaan tämmöinen keskituloinen perhe Espoossa jolla 14 vuotias poika. Joskus takavuosina annoimme pojalle viikkorahaa 1-2 euroa mutta sen jälkeen annoimme tarpeen mukaan mikäli rahan käyttökohde ollut hyväksyttävä. Pojalle alusta lähtien opetettu ettei kaikkea voi saada mihin sormi osoittaa toisin kun jotkut hänen kaverinsa. Ja poika tyytynyt siihen. Viime aikoina ollut muutaman kerran keskustelua viikkorahasta kun muutkin saa. No kyllä minä ymmärrän että teini kaipaa vähän käyttörahaa kavereiden kanssa ja onhan se pojalle noloa kun joutunut lainaamaan kavereilta kun käynneet jossain juomassa kaakota etc..Viikkorahan suuruus on vain ongelma kun pojan koulussa valtava määrä erittäin hyvätuloisien ja varakkaiden perheiden lapsia jolle ainakin osalle annetaan huikeita summia viikkorahana. Eli viikkorahan suuruus erittäin laaja kavereilla. Mikä olisi kohtuullinen summa antaa pojalle ja mitä muut vanhemmat antavat viikkorahaa teinille?. Vinkkejä kaipaan...
Viikkoraha
4
65
Vastaukset
- itsesaanut
aikanaan 50 markkaa ja pidin sitä hyvänä summana;
kun tämän kohtuullistaa nykyhintoihin olisi mielestäni
asiallinen summa 15 eur mahdolliset bussiliput esim.
harrastuksiin, leffaan..- eräsiksä
Kiitos.
Tuo 15 euroa on varmaan kohtuullinen ja olin hieman sitä summaa miettinyt. Bussiliput ja leffat olemme kyllä maksaneet ja jatkossakin. Saa ainakin alussa tyytyä siihen summaan vaikka jotkut luokkakavereista saakin 50-100 euroa viikossa mikä minusta tuntuu liian suurelta. Toki en tiedä mitä kaverit sillä rahalla joutuvat itse makselemaan... - itsesaanut
ole onnellinen isyydestä ja nauti joka hetkestä; itse menettänyt rakkaat lapseni äidin ja Raision kaupungin pelleilyllä ja valehtelulla tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, toiveista ja lausunnoista asua osittain
myös isällään.. - eräsiksä
itsesaanut kirjoitti:
ole onnellinen isyydestä ja nauti joka hetkestä; itse menettänyt rakkaat lapseni äidin ja Raision kaupungin pelleilyllä ja valehtelulla tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, toiveista ja lausunnoista asua osittain
myös isällään..Kiitos, olen onnellinen että saimme vaimon kanssa yhden pojan koska ennusteet lapsen saamisessa olivat mahdottomat. Olen pahoillani kokemastasi äidin ja kaupungin kanssa. Asia mitä kukaan ei toivoisi itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125