Hei.Olin lapsieni ja heidän äitinsä kanssa illallisella,join YHDEN oluen ruoan kanssa.Noniin sossu ilmoituksia nyt vain tekemään kaikki.
Vastaukset 2
- Öyenss
Tota noin...
Mikäs tuossa sitten...? Monasti on oltu esim. Muumimaailmareissun jälkeen illalla hotellilla ravintolassa evästämässä ja olen ottanut bissen jos toisenkin (en enempää kumminskaan). Voiko sellaisesta muka tulla joku ilmoitus???? - siistitjuhlat
No eipä tietenkään. Lastensuojelu tarkoittaa lasten suojelua. Eli jos vanhempi ei pysty humalaltaan lasta suojelemaan tai jopa aiheuttaa hänelle vaaratilanteita, käyttäytyy lasta kohtaa uhkaavasti tai väkivaltaisesti, käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi, ei huolehti lapsen perustarpeista (ruoka, nukkuminen ym.). Ehkä tässä on niitä lasten-
suojeluilmoituksen tekemisen aiheita. Tietysti jos on alkoholisti vanhempi ja on toistuvasti lasten kanssa humalassa, niin on syytä ilmoittaa lapsen vuoksi ja sen
alkoholistinkin, jospa vaikka suostuisi hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3691433- 64952
- 116905
- 86893
- 66870
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56604Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112564