Illallinen

Kaikkikanstekevät

Hei.Olin lapsieni ja heidän äitinsä kanssa illallisella,join YHDEN oluen ruoan kanssa.Noniin sossu ilmoituksia nyt vain tekemään kaikki.

2

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öyenss

Tota noin...

Mikäs tuossa sitten...? Monasti on oltu esim. Muumimaailmareissun jälkeen illalla hotellilla ravintolassa evästämässä ja olen ottanut bissen jos toisenkin (en enempää kumminskaan). Voiko sellaisesta muka tulla joku ilmoitus????

• siistitjuhlat

No eipä tietenkään. Lastensuojelu tarkoittaa lasten suojelua. Eli jos vanhempi ei pysty humalaltaan lasta suojelemaan tai jopa aiheuttaa hänelle vaaratilanteita, käyttäytyy lasta kohtaa uhkaavasti tai väkivaltaisesti, käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi, ei huolehti lapsen perustarpeista (ruoka, nukkuminen ym.). Ehkä tässä on niitä lasten-
      suojeluilmoituksen tekemisen aiheita. Tietysti jos on alkoholisti vanhempi ja on toistuvasti lasten kanssa humalassa, niin on syytä ilmoittaa lapsen vuoksi ja sen
      alkoholistinkin, jospa vaikka suostuisi hoitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6239
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4393
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4071
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3048
    6. 49
      3026
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2697
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      30
      2337
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2171
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      43