Hei.Olin lapsieni ja heidän äitinsä kanssa illallisella,join YHDEN oluen ruoan kanssa.Noniin sossu ilmoituksia nyt vain tekemään kaikki.
Illallinen
2
200
Vastaukset
- Öyenss
Tota noin...
Mikäs tuossa sitten...? Monasti on oltu esim. Muumimaailmareissun jälkeen illalla hotellilla ravintolassa evästämässä ja olen ottanut bissen jos toisenkin (en enempää kumminskaan). Voiko sellaisesta muka tulla joku ilmoitus???? - siistitjuhlat
No eipä tietenkään. Lastensuojelu tarkoittaa lasten suojelua. Eli jos vanhempi ei pysty humalaltaan lasta suojelemaan tai jopa aiheuttaa hänelle vaaratilanteita, käyttäytyy lasta kohtaa uhkaavasti tai väkivaltaisesti, käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi, ei huolehti lapsen perustarpeista (ruoka, nukkuminen ym.). Ehkä tässä on niitä lasten-
suojeluilmoituksen tekemisen aiheita. Tietysti jos on alkoholisti vanhempi ja on toistuvasti lasten kanssa humalassa, niin on syytä ilmoittaa lapsen vuoksi ja sen
alkoholistinkin, jospa vaikka suostuisi hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671