Miten siirretään tiedot vaivattomasti puhelimesta toiseen, jossa ei ole liittymää.
Siirrä tietoni toimii vain sellaiseen puhelimeen, jossa on Microsoft tili. Tiliä taas ei voine tehdä ilman liittymää.
Puhelinnumerot helposti Nokia 820:stä varapuhelime
12
124
Vastaukset
- tiliilmanliittymää
Voi tehdä ilman liittymää.
- l520l520
Kuten jo mainittiin sim korttia ei tarvita siirrä tietoni sovelluksessa ja se toimii kaikkien puhelimien kanssa joissa on tuki kyseiselle toiminnalle. Eli se ei toimi välttämättä ihan kaikkien mallien kanssa.
- 820820
Puhelin ilmoitti, että et voi valitettavasti kopioida mitään suoraan kohteesta Windows Phone ilman Microsoft tiliä.
Ei voi siirtää ilman tiliä tietoja.
Minä hankin muutamalla kympillä toisen puhelimen ja tein siihen Microsoft-tilin ja kopioin sinne tiedot, tärkeimmät kaksi ja puolisataa puhelinnumeroa osoitetietoineen. Jos niin hullusti kävisi, että pudottaisin puhelimen mereen tai se varastettaisiin, niin minulle arvokkaat tiedot ovat tallessa toisessa puhelimessa.
Paljon kätevämpi on ottaa varapuhelin käyttöön kuin syötellä tietoja tietokoneesta uuteen puhelimeen.Täpinä kirjoitti:
Ei voi siirtää ilman tiliä tietoja.
Minä hankin muutamalla kympillä toisen puhelimen ja tein siihen Microsoft-tilin ja kopioin sinne tiedot, tärkeimmät kaksi ja puolisataa puhelinnumeroa osoitetietoineen. Jos niin hullusti kävisi, että pudottaisin puhelimen mereen tai se varastettaisiin, niin minulle arvokkaat tiedot ovat tallessa toisessa puhelimessa.
Paljon kätevämpi on ottaa varapuhelin käyttöön kuin syötellä tietoja tietokoneesta uuteen puhelimeen.Siis jos tiedot on MS tilillä, niin ne on nimenomaan sillä tilillä, puhelimessa on vain kopio. Eli ne pitäisi olla täällä:
https://people.live.com/
'
Puheet tietojen kopioinnista ovat niin vanhanaikaisia.Vanhanaikaista tai ei, mutta ymmärrettävää. Ilmaisu kopioi yhteystietoni puhelimesta toiseen on ymmärrettävin ilmaisu tässä tapauksessa. Kerran vielä, niitä puh.numeroita et saa näkymään siinä varapuhelimessa jos et ole tehnyt siihen Microsoft tiliä. Tilin tekeminen ei vaadi sim-korttia. Kortin laitan tietenkin vasta sitten varapuhelimeen, kun otan sen puhelinkäyttöön. Netti taas toimii wlanin kautta ilman simiäkin.
Miksi et kerro mikä se toinen puhelin on? Jos se on WP, niin eikö MS-tili ole fiksuin tapa. Ei se tietääkseni SIM:iä edellytä, WiFi riittää. Jos ei riitä niin kyllä on tyritty suunnittelussa.
- 820820
Täpinä selvitti ongelmani selvästi. WP:ssä ei ole WiFiä. Sitä nimitetään Wlaniksi joka on sama asia. Joten ei ole tyritty. Nimimerkistäni 820820 selvinnee, mitkä puhelimet ovat kyseessä.
- l520l520
Jos se toinenkin lumia niin siirrä tietoni sovelluksella ei voi siirtää yhteystietoja lumiasta lumiaan vaan siirtää ne vain ms tilin kautta mikäli käyttää samaa tiliä, tai kopioida ne sim kortilta toiseen puhelimeen. Androidista Lumiaan yht tiet siirto onnistuu Siirrä tietoni sov helposti. Jälkikäteen numerot siirretään Outlook tilille puhelimesta.
- Kiitoss
samsung a3:sta puhelinnumerot> lumia 650:een bluetoothil vai miten paras,helpoin,järkevin..... saisnko selvät ohjeet en jaksa selittäää haluan 3 selvää tapaa jos joku fiksu laittaa ohjeet,vattu että oon lukenu paskaohjeita mut joku tietää
- l520l520
Kiitoss kirjoitti:
samsung a3:sta puhelinnumerot> lumia 650:een bluetoothil vai miten paras,helpoin,järkevin..... saisnko selvät ohjeet en jaksa selittäää haluan 3 selvää tapaa jos joku fiksu laittaa ohjeet,vattu että oon lukenu paskaohjeita mut joku tietää
Ensin avaat molemmista bluetoothin ja haet toisella käytettävissä olevat laitteet. Kun toinen löytyy yhdistät ja paritat ne. Parituksen jälkeen avaat lumiasta siirrä tietoni sovelluksen seuraten sen ohjeita. Kun Siirrä tietoni sov löytää a3 ruksit yhteistiedot ja siirto voi alkaa.
- kiitoss
l520l520 kirjoitti:
Ensin avaat molemmista bluetoothin ja haet toisella käytettävissä olevat laitteet. Kun toinen löytyy yhdistät ja paritat ne. Parituksen jälkeen avaat lumiasta siirrä tietoni sovelluksen seuraten sen ohjeita. Kun Siirrä tietoni sov löytää a3 ruksit yhteistiedot ja siirto voi alkaa.
Selkeä ohje,mukavaa kevään odotusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408