yhteensattuma

huijaukset

Ostin 2013 uuden Passatin mikä osoittautui ns "huijausautoksi" päästöjen osalta. Nyt sitten ilmeni, että samassa autossa on nämä Nokian huijausrenkaat. Summasummarum, hyvin auto pelittää kaikesta huolimatta.

7

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmevekotin

Kummallakaan seikalla ei ole auton käyttäjälle hevonpimpsan merkitystä. Sen sijaan, jos autossasi on merkinnät "TSI" ja/tai "DSG", sulla rupeaa oleen hoohetki hävittää tuo kulkine seuraavan omistajan iloksi.

• pelittää

Omassa Passatissani on tämä DSG-VAIHTEISTO. Autolla on ajettu nyt 65 tkm eikä mitään ongelmia ainakaan vielä ole ilmennyt. Olen autoon kokonaisuutena erittäin tyytyväinen.

• renaultisti
        pelittää kirjoitti:

Omassa Passatissani on tämä DSG-VAIHTEISTO. Autolla on ajettu nyt 65 tkm eikä mitään ongelmia ainakaan vielä ole ilmennyt. Olen autoon kokonaisuutena erittäin tyytyväinen.

Pientä jännitystä jokapäivälle, millon jättää matkankesken. Joko niitä korjauksia on tehty päästöjen osalta. Onko huomattavia vaikutuksia ,esim kulutuksessa. Jotakin muoviholkkia asentavat.

• Sakemanni_yrittää
        renaultisti kirjoitti:

Pientä jännitystä jokapäivälle, millon jättää matkankesken. Joko niitä korjauksia on tehty päästöjen osalta. Onko huomattavia vaikutuksia ,esim kulutuksessa. Jotakin muoviholkkia asentavat.

korjata ohjelmiston poistolla päästöjä. Tuloksena typen oksidit eivät vähentyneet yhtään, tehokin entisellään mutta kulutus nousi vajaan litran ja sen mukana vero. Ei tule menemään Amerikassa läpi tuollainen sipistely vaan tarvitaan järeämpiä keinoja urearuiskutuksen muodossa. Ongelma on että jälkiasennuksena ei kannata kun samalla rahalla saa hyvän vähänkäytetyn auton. Melkoinen dilemma siis. Teki Vw mitä hyvänsä, mikään ei ole taloudellisesti kannattavaa. Joutuu lopulta syväkyykyssä nöyrtymään ja ostamaan toimivan pakokaasujen puhdistustekniikan Mersulta. Huijausepisodi antaa aivan uutta vauhtia dieselmoottorien poistumiseen markkinoilta. Nyt ovat saksalaiset kuluttajatkin sen tajunneet mutta kun niillä ei ole edes toimivaa hybriditekniikkaa tilalle.

• hyvinToimiiJaKukkuu
        renaultisti kirjoitti:

Eniten DSG:stä on huolissaan ToyotaTero, sinänsä outoa ja erikoista.

• leijaileva_ajotuntuma

No, tojota nyt on vitsi autoksi. Aivan sama mitä tero-osasto kirjoittelee.

• lisäälöytyy

Luulisin, että vielä noiden kahden huijausfirman lisäksi se on laivattu suomeen Wärtsilän koneen omaavassa laivassa...jos olette kuulleet...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1572
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      127
      1314
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1113
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      985
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      46
      909
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      903
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      892
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe