Ostin 2013 uuden Passatin mikä osoittautui ns "huijausautoksi" päästöjen osalta. Nyt sitten ilmeni, että samassa autossa on nämä Nokian huijausrenkaat. Summasummarum, hyvin auto pelittää kaikesta huolimatta.
yhteensattuma
7
190
Vastaukset
- ihmevekotin
Kummallakaan seikalla ei ole auton käyttäjälle hevonpimpsan merkitystä. Sen sijaan, jos autossasi on merkinnät "TSI" ja/tai "DSG", sulla rupeaa oleen hoohetki hävittää tuo kulkine seuraavan omistajan iloksi.
- pelittää
Omassa Passatissani on tämä DSG-VAIHTEISTO. Autolla on ajettu nyt 65 tkm eikä mitään ongelmia ainakaan vielä ole ilmennyt. Olen autoon kokonaisuutena erittäin tyytyväinen.
- renaultisti
pelittää kirjoitti:
Omassa Passatissani on tämä DSG-VAIHTEISTO. Autolla on ajettu nyt 65 tkm eikä mitään ongelmia ainakaan vielä ole ilmennyt. Olen autoon kokonaisuutena erittäin tyytyväinen.
Pientä jännitystä jokapäivälle, millon jättää matkankesken. Joko niitä korjauksia on tehty päästöjen osalta. Onko huomattavia vaikutuksia ,esim kulutuksessa. Jotakin muoviholkkia asentavat.
- Sakemanni_yrittää
renaultisti kirjoitti:
Pientä jännitystä jokapäivälle, millon jättää matkankesken. Joko niitä korjauksia on tehty päästöjen osalta. Onko huomattavia vaikutuksia ,esim kulutuksessa. Jotakin muoviholkkia asentavat.
korjata ohjelmiston poistolla päästöjä. Tuloksena typen oksidit eivät vähentyneet yhtään, tehokin entisellään mutta kulutus nousi vajaan litran ja sen mukana vero. Ei tule menemään Amerikassa läpi tuollainen sipistely vaan tarvitaan järeämpiä keinoja urearuiskutuksen muodossa. Ongelma on että jälkiasennuksena ei kannata kun samalla rahalla saa hyvän vähänkäytetyn auton. Melkoinen dilemma siis. Teki Vw mitä hyvänsä, mikään ei ole taloudellisesti kannattavaa. Joutuu lopulta syväkyykyssä nöyrtymään ja ostamaan toimivan pakokaasujen puhdistustekniikan Mersulta. Huijausepisodi antaa aivan uutta vauhtia dieselmoottorien poistumiseen markkinoilta. Nyt ovat saksalaiset kuluttajatkin sen tajunneet mutta kun niillä ei ole edes toimivaa hybriditekniikkaa tilalle.
- hyvinToimiiJaKukkuu
renaultisti kirjoitti:
Eniten DSG:stä on huolissaan ToyotaTero, sinänsä outoa ja erikoista.
- leijaileva_ajotuntuma
No, tojota nyt on vitsi autoksi. Aivan sama mitä tero-osasto kirjoittelee.
- lisäälöytyy
Luulisin, että vielä noiden kahden huijausfirman lisäksi se on laivattu suomeen Wärtsilän koneen omaavassa laivassa...jos olette kuulleet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108