Millainen paikka? Vakituisena asuinpaikkana? Kesäpaikkana? Palvelut? Jne.
Konnevesi?
9
5790
Vastaukset
- on ainakin
Mierontie. Sinne on hyvä välillä eksyä...
- asiasta tietävä
on vuoden huippukohta. Sitä ei kannata jättää väliin. Menoa riittää aamusta iltaan!
- Kevättä rinnassa
...näkyykö kyläkuvassa komeita miehii?
- Konnevesi
Kevättä rinnassa kirjoitti:
...näkyykö kyläkuvassa komeita miehii?
ja ne on vielä mukaviakin :)
- ex-veteläinen
Konnevesi kirjoitti:
ja ne on vielä mukaviakin :)
asuukos siellä viellä paljon 95-vuonna peruskoulunsa lopettaneita
- Ei-Konnevedelle
ex-veteläinen kirjoitti:
asuukos siellä viellä paljon 95-vuonna peruskoulunsa lopettaneita
Koulutoveri.com.
Tietoja koulukavereista. Hakemisto, joka toimii samalla juorukalenterina, mutta on ihan asiallinen paikka. Saattaisi löytyä vastaus tuohon kysymykseen.
- jusu
kertaa sinne muuttamista.en oo sisäsiittosempaa sakkia nähnyt kun konneveteläiset,kunnon juntteja jos etit ni sitten vaan sinne.
- Anonyymi
Oot gay
- Anonyymi
Mitenkähän tuon Kannon käy??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486