Teinkö virheen?

Ihmettelijä1234

Kysymys Marokon kulttuuria tunteville!

Minulla on Facebookissa kaverina ihan fiksu, kouluttautunut marokkolainen mies. Vaihdoin taannoin profiilikuvani, jota hän kommentoi heti omalla kielellään, tosin ilmeisesti slangilla. Hetken ihmettelin mutta lähetin hänelle sitten reippaana tyttönä yksityisviestin englanniksi kysyen, mitä hän oli tarkoittanut, että voisiko sanoa englanniksi käännöksen. Yksinkertainen, kohtelias kysymys. Hän ei koskaan vastannut minulle kysymykseeni. Ihmettelen asiaa koska hän on aktiivinen Facessa muutoin kyllä.

Ylitinkö jonkin rajan? Saanko naisena kysyä mieheltä yksinkertaista kysymystä? En käsitä. Suhdetta tms. en yritä ja luulisin/tiedän hänen asian hoksaavankin. Voisiko joku kertoa, mistä on kyse? P.S. Hän oli sanonut profiilikuvaani kauniiksi ( selvisi myöhemmin kun aikani käänsin tekstiä. Mutta käännöstä olisin siis ollut häneltä vailla ).

4

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulpuliimi

Luulenpa ettei kielitaito vaan riittänyt selittämään mitään!!!

• Maksaja

Toivottavasti menet sinne muslimimiehesi kotimaahan, etkä raahaa sitä tänne veronmaksajien riesaksi.

• agss

Marokkolaiset tykkää helposti kaikista face-päitävityksistä ja kommentoi niihin helposti. Varauksellisille suomalaisille se on ehkä outoa. Jos joku kommentoi sun kuvaa hyväksi niin ei sillä niin paljoa merkitystä ole. Meinaan suomalaiset kommentoi yleensä vaan jos tosissaa tykkää. Ehkä se ei vaa huomannu sun kysymystä ei se mitään tarkoita vaikka jättikin vastaamatta. Ja marokkolaiset miehet melkeen kaikki haluis euroopasta vaimon. Mut rakkaus on sitte toine juttu. Ite oon mies ja oon asunu marokos 3 vuotta. Vinkkinä sanoisin et ei kannata luottaa marokkolaisiin eivät itsekään luota toisiinsa. Jos se mies sattuu oleen kristitty nii ehkä sitten...

• Aapee100

Ok kiitos vastauksista. Ketään en siis ole raahaamassa Suomeen. Ihan onnellisesti olen naimisissa ja olen ajatellut pysyäkin, ihmettelin tosiaan vaan asiaa. Lähinnä siis kävi mielessä, ylitinkö jonkin "rajan" kysymällä asiaa, ts. jos itse kokee jotenkin epäsopivana että nainen ottaa yhteyttä kysymyksellä tms. Oli miten oli, asia unohdettu ja elämä jatkuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe