Hei, kirjoitin jo aiemminkin mutta olisi lisää kysyttävää. Kerroin siis ettei koirani pääse hyppäämään sohvalle, rapulle yms. Epäilin että jalka olisi kipeä ja että se olisi voinut revähtää ulkona juostessa. No nyt kuitenkin olen seuraillut koirani vointia ja olen huomannut ettei koira onnu jalkaansa, mutta kun tänään nostin sitä mahasta, että pääsisi taloon sisälle koira vingahti. Ettei vain keuhkoissa, sydämmessä tai mahassa olisi mitään?
Käytänkö eläinlääkärillä? Koira on 5 vuotias.
Kiitos vastauksista.
Lisää koirastani
7
136
Vastaukset
Onko koiralla ollut ennen sairauksia? Käytä eläinlääkärillä niin asia selviää.
- eiolekristallipalloa
Me emme voi tietää, mikä koiran sisuskaluissa on vialla...
- jjjjjtt
Tiedän kyllä..
- gggggcggvcgggggg
jjjjjtt kirjoitti:
Tiedän kyllä..
Jos se ei kakistele eikä kärsi ummetuksesta/ripulista, niin vika ei ole hyvin suurella todennäköisyydellä kotikonstein hoidettavissa ja vaatii lääkärin mielipiteen.
Kannattaa varmistaa, että koiran kaikki lelut ovat ehjiä ja talouden kaikki sukat, villamyssyt ja alusvaatteet ehjiä ja tallessa. Antaako koira tunnustella sen vertaa, että voisit etsiä mahdollisen möykyn tai patin? Ensinnä tulee mieleen suolitukos, seuraavaksi ruoka-aineyliherkkyydet ja kolmanneksi jokin vakavuudeltaan märkäkohtua tai syöpää vastaavaa probleemi.
Joka tapauksessa visiitti eläinlääkärin vastaanotolla olisi ihan järkevää. - jjjjjtt
Varmaan parasta viedä eläinlääkärille. Kiitos avusta.
- 3016
Älä missään nimessä vie sairasta koiraa eläinlääkärille. Anna sen kitua kuten tähänkin asti.
- sten.vik
Vie koira lääkärille.Omallani todettiin haimatulehdus,silti kyllä pomppi sohvalle ja sänkyyn vaikka oli todella kipeä joten sinun koirasi on ilmeisesti hyvin kipeä kos ka ei enää hypikkään :( On aika tyhmää kysellä täällä siinä vaiheessa kun koira tarvitsee pikaista apua...Kerro ihmeessä mitä koirallasi todettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797