Hullu kyttäävä alkoholisti narkkari naapuri

mitä_tehtävissä

Alakerran naapuriini on muuttanut nuori mies, joka huutaa kymmenen jälkeen aina keskiyön jälkeenkin humalassa tai joissain aineissa ja riehuu asunnossaan heittelemällä tavaroita ympäriinsä. Eilen yöllä koko rappukäytävä haisi tästä asunnosta jollekkin huumeensavulle ja agressiivista huutoa kuului yhteen asti yöhön, kunnes jouduin kutsumaan poliisin rauhoittamaan tilanteen, että saisin untakin. Naapuri myös kyttää tekemisiäni, sillä eilisillan huutoihin kuului lattian läpi selvästi kommentointi minun nukkumaankäyntiajoista. Tavaroiden viskominen ympäri kämppää jatkuu vieläkin päiväsaikaan.
Mihin tahoon minun olisi otettava yhteyttä, kun poliisivoiminkaan tuo hullu ei rauhoitu?

7

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaapurinErkki

Mitäs se siellä oikein huutaa ja mitä poliisit tekivät? Veivätkö putkaan vai antoivatko huomautuksen?

• kokeiles

ensin kannattaa ihan laittaa postiluukusta viestiä että jos voisi millään rajottaa yöelämäänsä sillä sen metelöinti häiritsee. sillä rauhottunu moni muukin.

• NaapurinMies35

Käy pyyhkäseen turpaan. Sillä se loppuu.

• HullujaOnJokaLähtöön

Senkin paikka olisi sairaalassa, mutta kun hullujenhuoneita on lakkautettu ja siirrytty avohoitoon.

• ymmärrän_yskän

Mene itse hoitoon, AP. Kerrostaloissa pitää vain sietää toisten elämää, PISTE.

Alakerran nuori sälli luultavasti on kuten 99% muistakin ikäisistään:
      A) Pelaa tietokoneella
      B) Puhuu kavereilleen mikki-kuulokesysteemillä
      C) Polttaa ganjaa

Tule itse 2010-luvulle, sillä tuo on IHAN NORMAALIA käytöstä.

Se, että Suomalainen rakentaminen on niin heikkoa, että nuo äänet kuuluvat naapuriin...argh.

• Maksaja

Mun yläpuolella omistusasuntoyhtiössä asuu taas perhe, jonka jäsenet eivät käy duunissa vaan tramppaavat asunnossaan läpi vuorokauden, muutamaa aamuyön tuntia lukuunottamatta.

• mitätehdä

Hankkisin aloittajana apua itselleni, koska tyyli on jälleen palstahullun, joka keksii tarinoita muiden hulluudesta. Jos mikään apu ei auta, jatkaisin mielisairaiden tarinoiden keksimistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1566
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      92
      1485
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1041
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      199
      940
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      787
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      750
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      714
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60