Nettikauppa

Kokemustaon

Tein oston Halvat Hinnat verkkokaupassa jo 15.2 kuluvaa vuotta, ensin ilmoitettiin lähetys lähtenyt (Saksa) ja matkalla. Oli täyttä potaskaa, lähetys ei tullut matkahuoltoon, eikä siellä tiedetty asiasta mitään ja piti olla perillä 29.2 viimeistään.

Laitoin tuonne valehtelijlle palautetta kysyen missä tilaus viipyy. Nyt olikin maa muuttunut ja lähtys matkalla joka lähtenyt 27.2 ja senkin pitäisi olla jo suomessa. Mutta nyt on jo 2.2 eikä mitään ole tietoa missä lähetys on. Tai saako sitä noiden huijareiden toimittamana ollenkaan, Halvat hinnat on huijariksi soittaunut Turkulainen yritys, johon älkää hyvät ihmiset luottako millään tavalla. Vasta 12 vrk myöhemmin lähtenyt vaikka pitäisi olla jo minulla, eikä siitäkään ilmoitettu mitenkään näin on käynyt. Kuvottavan epäluotettava verkkokauppa tuo Halvat Hinnat. Ei kannata kustakaan siihen suuntaan, sekin olisi liian suuri luottamus osoitus huijarille.

Vaikka tuote sinällään ei ole hinnaltaan päätä huimaava, niin luottamus tuohon sekundakauppaan meni lopullisesti. Olen tilannut Kiinasta saakka monia kertoja toisen verkkokaupan kautta, ja saanut tilatun jo kahden arkipäivän kuluttua. Mutta HALVAT HINNAT on kaikkea muuta kuin nopea, en voi luottaa tai suositella kyseistä millään tavalla tai keinolla. On ehdottoman tärkeää että itse kukin tekee ostoksensa aivan muussa verrkokaupassa kuin mainitussa, joka ei kykene olemaan luotettu tai toimittamaan asiakkaan tilausta kohtuullisessa ajassa. Kykenee sen sijaan valehtelemaan ja keksimään selityksiä jotka nekin valehtelee, törkeästi päin kasvoja. Tämä olkoon VAROITUS lukujoille kyseisestä liikkeestä, kun ette tilaa sieltä mitään kuolee yksi suuri valehtelija pois markkinoilta. Näin on parempi tehdä kuin kannattaa liikettä johon ei voi luottaa.

2

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evhyikp

      Eihän tuossa ole kulunut aikaa vielä.

      Ja näitä verkkokauppoja haukkuvia trolleja on täällä nähty ennenkin. ;)

    • Wharfedale

      Kaikken fiksuinta olisi itse kullekin välttää tuonkaltaisia verkkokauppoja, koka eivät heidän myymänsä tuotteet missään nimessä ole laatulaitteita. Toki jos aina haluaa ostaa pelkkää halpaa laadutonta sekundaa niin siitä vain. Minä puolestani en tuollaisille verkkokaupoille korvaani lotkauta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe