Moniko yläasteen nuori, olisi valmis suhteeseen maahanmuuttaja nuorukaisen kanssa tai jopa perustamaan perheen?
arvioita prosentteina tai muuten vaan perusteluja.
REHELLINEN VASTAUS
10
139
Vastaukset
Mitä luulet
- mielenkiinnostakyselen
kerro oma arviosi?
- hutitaihuti
veikkaan jotain 80 %
- woot6666666666
vähän vanha kommentti mutta ai 80% suomen yläkoululaisista olisi valmis perustamaan perheen? wut?
En todellakaan ainoa jonka mulle kuuluvan asian kanssa ne pääsee suhteeseen on mun pesäpallomaila.
- SimoLietala
Ja víelä pesäpallomailalla...
- Jokutyttö
Hyi helvetti
hyi helvetti, ei kukaan!!! eli 0%
- ewrgert
ihanko periaatteen takia täytyisi pystyä suvaitsemaan heidänlaisensa. aviopuoliskokseen. No en kiitos ainakaan minä, eikä se tarkoita että vihaisin heitä. Ois vain vähän raastavaa koittaa olla loppuelämä jonkun kans joka puhuu hoonoa saamea tai ei ehkä edes mitään indoeurooppalaista kieltä. Ei-kristityn kanssa en myöskään viitsis olla. Kai mamut nyt muista mamuista kumppaninsa löytää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 35511
- 25505
- 46496
- 43492