Vetoakseli

Stifneck

Terve! Kertokaas Toyota asiantuntijat mistä saisin mamman Yarikseen. ns.tripodi-nivelen. Siis vaihteiston puoli...laakerit pölähti lattialle. Ei tunnu löytyvän mistään kuten ei kokonaista vetariakaan ilman ABS. Toki Toyotalta tietty mutta...

13

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zyrtek

Niin no köyhällehän kaikki on kallista. Lopeta autoilu, jos yhden vetoakselin ostaminen jo on noin ylivoimaista.

• dfsgbgdfs

Varaosahaku.fi? Sieltä olen itse löytänyt kyllä kiitettävästi varaosia omaan Yarppaan.

• osastomopot

Olisko Tokmannin autopuolella?

• ertvwe

Motonetistä tilaat ja sitten noudat ja asennat. Ja sano mammalle että ei polta kumia.

• TeroTietäväinen

Siis ymmärsinkö oikein, että tämä on asprakti keskustelu, koska Toyotissa ei ole vikoja. Tuo ykskin taitaa olla Trolli, kun oikein KIITETTÄVÄSI ON VARAOSIA LÖYTÄNYT MUKA VARAOSAHAKU.FISTÄ.

• ei_vikoja

kun välillä korjailee....

• buahaaff

Vituttaako vokkelia kun vokkeli ei menesty?

• Mitsuboy
        buahaaff kirjoitti:

Vituttaako vokkelia kun vokkeli ei menesty?

Suomen myynti ykkösestäkö mahdat puhua? Onpa se tietysti tojolta ihan maximisuoritus tuo kolmostila, mutta täytyy kuitenkin muistaa, että se on hävitty sija ja häviäjiä ei muista kukaan.

• fgfdggf

"mitsupoju" päristelee vikojen täytteisellä vokkelilla ja pillittää omaa surkeuttaan ja kateuttaan Toyotan keskustelupastalla.

• SaksanEbaystä

näkyy löytyvän uutta ja käytettyäkin sekä myöskin irtoniveliä. Eikä maksa paljoa. Siitä vaan valitsemaan.

• jarppaverso

www.lae.fi purkamolla jarppoja

• kjkghjgdxf

purkaamot täynä näitä paskoja, ei kestä ei kestä et sillai. niin näitä paskoja et sillai palstan päivystävä tero..

• wfgtr3eftg

Hyvin kestää Jarpat. vokkeleista hajoilee vaihdelaatikot sun muut jos vähänkään kovemmassa käytössä on. Sekös vokkelivilleä hatuttaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      984
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      848
    3. 62
      833
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      794
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      741
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      674
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38