Web-designer/graafinen suunnittelija

Heinonen1997

Hei! Olen nuori ja innokas freelancer web ja graafinen suunnittelija.
Minulta onnistuu:
-Web-design eli kotisivut, verkkokauppa, online cv jne. Yleensä teen wordpressillä kotisivut jotta asiakas voi halutessaan itse muokata sisältöä.
-Graaffinen suunnittelu eli mainokset, kuvat logot jne
-3D-mallinnus eli pohjapiirrustuksista tai ihan alusta asti itse rakennusten ja esineitten 3d-mallinnus. Ks. portfolio
- Käyntikortit, cveet
- Taittotyöt

Minulla on roimasti kokemusta yllämainituista ja tuotoksiani voi katsoa tästä linkistä http://sidengo.com/heinonen

Miksi siis palkata minut?
-En veloita sivumäärän mukaan vaan työmäärän mukaan. Hinta on yhtä edullinen oli teksti sitten tungettu yhdelle sivulle tai järkevästi laitettu eri sivuille.
-Varsinkin pienyritykselle helppo ja halpa tapa saada näkyvyyttä tai graaffisia töitä
- Olen motivoitunut ja ahkera. Kun pitää työstään jaksaa sen eteen tehdä niin paljon kun keho antaa periksi
- Edullinen! Ei ole alan koulutusta vaan kaikki on itseopittua. Tämän takia en myöskään voi pyytää ammattilaisen liksaa.
- Minua kiinnostaa enemmän työkokemus kuin voitot. Työkokemus ja yrityksen suositus on kultaakin kalliimpaa minulle! Minun palkkani täytyy vain maksaa ajastani ja mahdollisista muista kuluista.
-Vaikkei koulutusta niin jo kokemusta!
- Huonosta työstä ei tarvitse maksaa! Simple as that.
- autan ylläpitämään ja hoitamaan sivuja senkin jälkeen kun ne ovat valmiit!
- Minulla on moniosaamista eli saat vaikka järjestelmäkamera kuvat sivullesi tai 3d-mallinnuksen tuotteesta jne. Koko sivun sisällön tuottaa yksi henkilö joten tulos on toimiva ja yhteensopiva.

Eli pähkinänkuoressa. ammattilaisen työ kesätyöntekijän hinnalla! Suuntaa antavia hintoja saa kotisivultani

4

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkohyväon

      Vois olla hyvä ukko :=)

      • heinonen1997

        Anteeksi?


    • ammattiapina

      Tuo tarkoitti ukko-laskutuspalvelua. Vähän myöhään tulee tämä meikäläisen kommentointi, mutta laitan tämän tänne, jos joku muukin eksyy viestiketjuun.

      Nettisivujen hinnoittelu on tosi laaja-alainen aihe. Asetusten ja templaten valinta sivustolle...no sen voi joku tehdä alle parilla satasella. Siitä sitten itse tuottamaan sisältöä, järkevästi optimoituja kuvia, oikeita linkkejä ja linkityksiä sekä lisähärpäkkeitä. Halpaa!

      Sitten on sivustoja, joiden työ maksaa kymppitonnin ja kaikkea siltä väliltä rippuen, mikä on homman tarkoitus. – Asiantuntija- tms. sivujen optimointi etunenässä tehty sivusto sisältöineen, ländärisuunnitteluineen, blogistrategioineen, videoineen ja lisävimpaimineen on kalliimpi kuin "kivannäköiset ja raikkaat" -toimeksiannolla iloisesti tehdyt.

      On hyvä, että alalla on eritasoisia ja -hintaisia tekijöitä. Jokaiselle jotakin. Tosin täytyy tietää, mitä on ostamassa ja mikä on sen oman sivun tavoite.

    • ihmisen_mysteeri

      Tämä on tätä tekno-osaamista. Liikeoiminnassa tulos/myynti tehdään sillä sisällöllä (content), joka on helposti sen 80 prosenttia sivuston hinnasta. Tähän päälle tietysti sitten myynti/markkinointimedian kustannukset.

      Insinöörien maassa aloittajalle ei kuitenkaan avoimesti naureskella, vaikka tulosta ei tulekaan, koska hyvä tuotehan myy itse itsensä... Joten maailmassa täytyy olla virhe... Ja aloittajalla laskelmat pilkulleen oikein... Ihmiset eivät vain ymmärrä itseään...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe