Milloin siirryit vaginaan?

Jaahasss

Eli milloin siirryit pimpistä vaginaan ja pippelistä penikseen? Ite joskus 10-11v. Oon poika.

14

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahasss

      Siis milloin aloitit käyttämään kyseisiä sanoja :D T. Ap

    • vaginapillu

      En käytä sanaa vagina koskaa vaa sanon pillu

    • käytän termejä alapää ja vehje

      • Vehje rules!


    • hopshoijaa

      No voi herttanen..ei kukaan käytä vitusta..pillusta jne.muotoa vaginaa.
      se olis vähän niin kuin sun kullistas puhuttais siitin..no onhan se sekin,mutta pääasiassa sitä kyllä käytetään muuhun,kuin siittämiseen. ; )

    • 244544

      Kuka käyttää sanaa vaginaa? Ite ainakin käytän mieluiten sanaa pillua.

    • mää käytän siitä sanaa sisälmys alotin joskus 4v

    • Juttuseuraakaipaan

      Voisin tulla juttelemaan kanssasi jos kiinnostaa, olen tyttö :) onko sulla sc, wa tai ig?

    • jyjeye

      omasta mielestä pimppi on paras sana tytön alapäälle, joten käytän sitä. omaa vehjettä sanon penikseksi.

    • hjkhjk

      Vagina on vain osa pillusta, se reikä. Häpyhuulet ym. eivät ole vaginaa/emätintä.

    • No perkele kyrpä ja pillu!

    • Totta puhuen sana Siitos-Elin vaikuttaa hyvältä, sitä taidan käyttää jatkossa.

    • aikuinen2016

      Emätin ja penis. Joidenkin aikuisten mielestä ne ovat liian kliinisiä (lääketieteellisiä) termejä. Itsestäni ne ovat asiallisia ja neutraaleja.

      Ihmisillä liittyy samoihin sanoihin erilaisia arvolatauksia. Eli eri ihmiset käyttävät hyvin erilaisia termejä. Siinä vaiheessa, kun itse voisi olla äiti/isä/isoäiti/isoisä, tuntuu hassulta käyttää lapsellisia käsitteitä aikuisten keskinäisistä peleistä ja välineistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2174
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      936
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      83
      906
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      886
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe