Eli milloin siirryit pimpistä vaginaan ja pippelistä penikseen? Ite joskus 10-11v. Oon poika.
Vastaukset 14
- Jaahasss
Siis milloin aloitit käyttämään kyseisiä sanoja :D T. Ap
- vaginapillu
En käytä sanaa vagina koskaa vaa sanon pillu
käytän termejä alapää ja vehje
- hopshoijaa
No voi herttanen..ei kukaan käytä vitusta..pillusta jne.muotoa vaginaa.
se olis vähän niin kuin sun kullistas puhuttais siitin..no onhan se sekin,mutta pääasiassa sitä kyllä käytetään muuhun,kuin siittämiseen. ; ) - 244544
Kuka käyttää sanaa vaginaa? Ite ainakin käytän mieluiten sanaa pillua.
mää käytän siitä sanaa sisälmys alotin joskus 4v
- Juttuseuraakaipaan
Voisin tulla juttelemaan kanssasi jos kiinnostaa, olen tyttö :) onko sulla sc, wa tai ig?
- jyjeye
omasta mielestä pimppi on paras sana tytön alapäälle, joten käytän sitä. omaa vehjettä sanon penikseksi.
- hjkhjk
Vagina on vain osa pillusta, se reikä. Häpyhuulet ym. eivät ole vaginaa/emätintä.
No perkele kyrpä ja pillu!
Totta puhuen sana Siitos-Elin vaikuttaa hyvältä, sitä taidan käyttää jatkossa.
- aikuinen2016
Emätin ja penis. Joidenkin aikuisten mielestä ne ovat liian kliinisiä (lääketieteellisiä) termejä. Itsestäni ne ovat asiallisia ja neutraaleja.
Ihmisillä liittyy samoihin sanoihin erilaisia arvolatauksia. Eli eri ihmiset käyttävät hyvin erilaisia termejä. Siinä vaiheessa, kun itse voisi olla äiti/isä/isoäiti/isoisä, tuntuu hassulta käyttää lapsellisia käsitteitä aikuisten keskinäisistä peleistä ja välineistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20545- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107483Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
- 61435