En tiedä onko se tarpeellinen, mutta se ei näy omassa antennitelevisiossani. Voin katsella omasta televisiostakin vain 14 kanavaa. Olen antanut tv:n itse etsiä ja asentaa kaikki kanavat.
Näkyykö teillä ilman lisämaksuja enemmän kanavia?
Mitä ja millaisi?
Kannattaisikohan minun tehdä jotain?
Näkyykö Frii-kanava?
6
<50
Vastaukset
- eppu2
Mulla näkyy, kaapelissa ja mökillä antennissa.
Googlaa ´´frii-kanavan näkyvyys´´ löydät sieltä asiasta. - henrjii
asenna tehdasasennukset, jos sitten ei näy, niin ei näy
- paljon.näkyy
Viimeisessä kanavahaussa löytyi 77 kanavaa. Kai siellä frii mukana on.
- bessie-
Välillä näkyi, ilmestyi itsestään ja sattumalta huomasin. Hieman katsoin ja huomasin, ettei ole minua kiinnostavaa. Varmaan melkein puolen vuoden tauon jälkeen huomasin, että olisi tullut minua kiinnostava ohjelma, mutta eipä näkynyt. (Kaapeli). Yritin viritelläkin, mutta ei jos jotain näkyi niin vain sellainen lähes katselukelvoton kuva. Annoin taas olla, mitä nyt harvakseltaan joskus vilkaisin että olisiko ilmestynyt, ei ollut.
Muusta syystä jouduin virittämään kanavat uudelleen, ja Friikin näkyy taas. Tuttavan luona antennitaloudessa on näkynyt koko ajan, hän asuu linnuntietä noin 15 kilometrin päässä. - En-katso-telkkaria
Taasko tätä kysytään. Vastahan viime kesänä joku kysyi samaa?
Vai olisiko ollut tällä palstalla, en ihan muista? - att2
Kanavia on satoja koko maailma, sat lautasen koko Suomessa voi olla esteenä, itselleni riittää talouskanava (kauniit naiset) Bloomberg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746