Kertokaapas nyt suoraan.......

Linuks_aina_häviää

.......mitä apupyöriä 4-G mokkula huawei 5776 tarvitsee linukseissa.
On käynyt ilmi, että se on iku-ongelma linukseissa, joten saatte nyt puheenvuoron.
Tehkää tai ainakin yrittäkää tehdä tyhjäksi väiteeni, ettei ko. mokkula toimi linukseissa sellaisenaan.
Mikäli ette pysty, pysyn väitteessäni!

26

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windows_trolli_hassahti

      Ihan sama missä pysyt, mieluummin pysyisit siellä peräpukamakamrissasi miettien sitä miten voit olla noin tumpelo, osaamaton ja typerä.

    • Avuttomalle-tohelolle

      Sinun kohdallasi käyttäjä tarvitsee apupyöriä, lastentarhasta voisit aloittaa. Toisaalta tyhmyytesi ja osaamattomuutesi on sentyyppistä ettei siihen välttämättä ole mitään parannuskeinoa.

      • Surkea__tubutin

        Tekeekö se jotenkin tiukkaa kertoa, ettei tubuttimissa voi käyttää 4-G mokkulaa sellaisenaan, vaan tarttee olla wlan-kortti tai Windows käyttöjärjestelmän sisältämä tietokone apuna!


      • Trolli-urpolle
        Surkea__tubutin kirjoitti:

        Tekeekö se jotenkin tiukkaa kertoa, ettei tubuttimissa voi käyttää 4-G mokkulaa sellaisenaan, vaan tarttee olla wlan-kortti tai Windows käyttöjärjestelmän sisältämä tietokone apuna!

        Ei tarvitse wlan-korttia eikä windowsin sisältävää tietokonetta. Muutamat kaltaisesi trollit eivät vaan halua uskoa tuota vaikka asia on todistettu moneen kertaan. Ohjeita kaltaisellesi urpolle on turha kertoa koska et kuitenkaan noudata niitä.


    • Aivot varmasti ainakin tarvitaan. Sitten vain otetaan siihe wlanilla yhteys ja aletaan käyttää nettiä.

      • Suloisen_toimiva_WIN

        Eli tarvitaan wlan-kortti tietokoneeseen. Apupyörä, mikä apupyörä.
        Onneksi Windowsissa toimii ihan sellaisenaan ♥


      • Kari_sekoilee_taas

        Kyllä Kerkko ym. (aloittajaa lukuunottamatta) ovat oikeassa, valitettavasti.


      • Linuks__Vajaa

        kerrotko, missä? Näyttää pahasti siltä, ettet sinäkään kykene, kun se sinun tubuttimesi tarvitsee apupyörän tietokoneeseen eikä vain apupyörää, vaan ihan erillisen wlan-kortin!
        Käsittämätön vajakki se sinun tubutin.....†


    • ilmanapupyöriä

      Täällä ainakin ko. mokkula on toiminut jo vuoden päivät Mint 17 kanssa usbn kautta koneessa jossa ei ole wifiä. Jotain asetuksia joutui kai tekemään mutta ohjeet löytyi muistaakseni suomen ubuntu forumilta.

      • Linuks_aina_valhe

        Höpö höpö höpö höpö.....†
        Aijaassa näkyy, että on selvästi tehty ohjeiden mukaan, eikä toimi silti!
        Hyvin te jaksatte ainakin valehdella.....†


      • Windows-valehtelijalle
        Linuks_aina_valhe kirjoitti:

        Höpö höpö höpö höpö.....†
        Aijaassa näkyy, että on selvästi tehty ohjeiden mukaan, eikä toimi silti!
        Hyvin te jaksatte ainakin valehdella.....†

        Missä muka näkyy että olet tehnyt ohjeiden mukaan ? Kaikissa näkemissäni on tehty selviä virheita ja toimittu ohjeiden vastaisesti (tarkoituksella jotta se ei toimisi ?).


      • Linuks_aina_valhe

    • linuks_vakoilu

      Microsoftin vakoilevissa linukseissa tarvitaan vakoileva internetselain, jolla voi säätää reititintä.

    • jfkjwekhjgf

      Sehän toimii sellaisenaan millä wifi laitteella tahansa. Laite vain pöydälle ja käyntiin.
      Sitten vain otetaan yhteys laatikkoon ja annetaan verkon salasana.

      Aika vanha lelu, kun ei tue win 10:tä.
      Support OS: Win7/ XP/ 2000, Linux, Mac.

      • Eipä_näytä_hyvältä

        Eli pitää asentaa koneeseen wifilaite tai wlankortti!
        Ilmankos se ei toiminut linuksissa, kun pitäisi asennella noita lisäosia......†
        Hirvittävät ovat linuksien puutteet, mutta onneksi on Windows, sillä siinähän nuo mokkulatkin toimivat ihan sellaisenaan!


      • Windows-urpolle
        Eipä_näytä_hyvältä kirjoitti:

        Eli pitää asentaa koneeseen wifilaite tai wlankortti!
        Ilmankos se ei toiminut linuksissa, kun pitäisi asennella noita lisäosia......†
        Hirvittävät ovat linuksien puutteet, mutta onneksi on Windows, sillä siinähän nuo mokkulatkin toimivat ihan sellaisenaan!

        Tuolla toisessa ketjussa on selkeät ohjeet kuinka sitä käytetään USB-liitännä kautta mutta eihän windows-urpo voi niitä toimivia ohjeita noudattaa kun joutuisi myöntämään että se toimii USB-liitännän kautta linuxissa.


    • Windowsin käyttäjien apupyöräongelmat ei oikein kiinnosta.

    • eiperkele

      Toinen lanka samasta asiasta! Hahahahahahaha!

      • Ei voida puhua enää langasta, koska jos joku asia hiertää noinkin voimakkaasti, kuten esim. linuksin mokkulaongelmat, siitä langasta on kehittynyt pikku hiljaa vahva KÖYSI!


      • hihhuli_haahuilee
        Tri.Linuks.Epäonni kirjoitti:

        Ei voida puhua enää langasta, koska jos joku asia hiertää noinkin voimakkaasti, kuten esim. linuksin mokkulaongelmat, siitä langasta on kehittynyt pikku hiljaa vahva KÖYSI!

        Taas, Kari, vaihdoit nimimerkkiä. Miksi?


      • Linuks_tuhooo

    • keps

      Työnnä se mokkula vaikka persiisi :'D HAHAHAHA KÄKÄKÄKÄKÄ!

      • Erinomaisen_toimiva

        Voihan sitä vaihtoehtoisena toimenpiteenä asentaa Windows käyttöjärjestelmän tietokoneeseen!
        Silloin toimivat kaikki mokkulat ihan sellaisenaan!
        Eikö olekin suloista ♥


      • erinomaisen-tollo
        Erinomaisen_toimiva kirjoitti:

        Voihan sitä vaihtoehtoisena toimenpiteenä asentaa Windows käyttöjärjestelmän tietokoneeseen!
        Silloin toimivat kaikki mokkulat ihan sellaisenaan!
        Eikö olekin suloista ♥

        Suloinen♥ ymmärtämätön tollo jatkaa valehteluaan.


      • Kyllä minä näkisin, että vain linuks-potilaat valehtelevat. Näinhän heidän on tehtävä, sillä eihän linukseissa oikeasti toimi juuri mikään sellainen normaali toiminta, minkä tietokoneessa pitäisi toimia jo oletuksena!
        Windowseissa sen sijaan toimii!


      • Sinappikone-Elkki
        Erinomaisen_toimiva kirjoitti:

        Voihan sitä vaihtoehtoisena toimenpiteenä asentaa Windows käyttöjärjestelmän tietokoneeseen!
        Silloin toimivat kaikki mokkulat ihan sellaisenaan!
        Eikö olekin suloista ♥

        Ei toimi, vaatii samoin lisälaitteiden asentamisen kuin väität linuxienkin vaativan.
        Nykyajan koneissa on yleensä mahdollisuus wlan yhteyksiin muutenkin joten ei tarvitse ostaa lisälaitteita ja käyttis ei siihen liity mitä koneessasi on rautaa.
        Koska olet yuono Huawein wlan mokkulan ostanut missä ei usb yhteyksiä saa niin joudut wlanilla kytkeytymään.

        Joko riittää jankkaus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe