Kuka vaihtoi profiilikuvani?

Olin tässä välillä poissa ja joku oli hakkeroinut tilini ja vaihtanut kuvan johonkin kammottavaan risupartaan.
Mulla olikin vähän liian helppo salasana, mutta todennäköisesti oli linukshihhulit asialla!
No, nyt olen vaihtanut taas omani takaisin ja salasanakin on paljon pidempi - nyt sopii yrittää uudestaan.
Olivat sentään jättäneet tilini ennalleen, tietysti voitonmerkiksi.

11

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollipieni

Höpö höpö, unta olet nähnyt.

Ps. söin muuten lihapierukkaa äsken.

• Linuks_hihhuli_tuhoo

Heh heh heh heh.....olisiko noin......†

• Taas näitä karin mielisairaita yksinpuheluketjuja.........†

• Lihapierukkamies

Melkoiset on harhakuvitelmat, kyllä minä olen tässä keskustellut ja en ole aloittaja eli täällä on muitakin sinun lisäksi.

Ps. Söin muuten lihapierukan aikaisemmin, mutta äsin kanalta koivet irti ja palottelin se pannuun riisin ja Curry kastikkeen kanssa.
        Sitten kärvennin sitä, oli muuten aika hyvää.
        Saatan ens viikonlopulla tehä sämpylöitä ite ja hampparipihvejä mäkkityyliin pakastaen , tuloo ihania.
        Sinne tietysti salaattia jos laittas vielä väliin, salaatti sopii lihapierukoidenkin väliin hyvin vaan ei nyt semmosta ollu niin heitin pernasalaattia ja ketsuppia.
        Nakkipiilojakin vois tesmata ja kinkkusarvia tietenkin aina on hyvä olla pakkasessa rapelipäivän varalle.
        Huomenna vois melkeen kokeilla ripulikastiketta ja pernamuusia kun tuo jauhelihava on jäätyneessä kaapissa.

• Linuks_ymmärtämätön

Älä kuitenkaan liikaa syö - tulee ylipainoa......♥

• Lihapierukkamies
        Linuks_ymmärtämätön kirjoitti:

Älä kuitenkaan liikaa syö - tulee ylipainoa......♥

Sitä on tullut jo, joten sama syödä.
        Nyt tänään ajattelin vetästä jauhelihaörinäsoselaatikkoa ja karjalanhierakoita maksamakkaralla, tietysti maitia siihen juon päälle vielä n. puoli litraa.

• Ihana_Seppo

Unelmani on päästä Sepon suolistoon seikkailemaan, kun tämä rupsauttelee lihapieruja ulos.....♥

• Olen-ihana
        Ihana_Seppo kirjoitti:

Unelmani on päästä Sepon suolistoon seikkailemaan, kun tämä rupsauttelee lihapieruja ulos.....♥

Sopiiko majoneesi muuten katkarapuloiden päälle?
        Lihapierukan päällä ainakin passaa majoneesi hyvin mutta miten on katkarapulan päällä?
        ?öllääp nalupraktak no netim attum nivyh iseenojam aassap nikania ällääp nakireipahiL

• Siitä_kokeilemaan_kaikki

¿ällääd uɐlndɐɹɐʞʇɐʞ uo uǝʇıɯ ɐʇʇnɯ uıʌʎɥ ısǝǝuoɾɐɯ ɐɐssɐd uıʞɐuıɐ ällääd uɐʞnɹǝıdɐɥıl
        http://www.typeupsidedown.com/

• Bdndkdxlx

"Olin tässä välillä poissa"

Suljetulla?

• Tiedän kyllä, kuka on lääkäri ja kuka potilas. Älkää te sekaantuko tähän enempää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe