Olin tässä välillä poissa ja joku oli hakkeroinut tilini ja vaihtanut kuvan johonkin kammottavaan risupartaan.
Mulla olikin vähän liian helppo salasana, mutta todennäköisesti oli linukshihhulit asialla!
No, nyt olen vaihtanut taas omani takaisin ja salasanakin on paljon pidempi - nyt sopii yrittää uudestaan.
Olivat sentään jättäneet tilini ennalleen, tietysti voitonmerkiksi.
Kuka vaihtoi profiilikuvani?
11
65
Vastaukset
- Trollipieni
Höpö höpö, unta olet nähnyt.
Ps. söin muuten lihapierukkaa äsken.- Linuks_hihhuli_tuhoo
Heh heh heh heh.....olisiko noin......†
Taas näitä karin mielisairaita yksinpuheluketjuja.........†
- Lihapierukkamies
Melkoiset on harhakuvitelmat, kyllä minä olen tässä keskustellut ja en ole aloittaja eli täällä on muitakin sinun lisäksi.
Ps. Söin muuten lihapierukan aikaisemmin, mutta äsin kanalta koivet irti ja palottelin se pannuun riisin ja Curry kastikkeen kanssa.
Sitten kärvennin sitä, oli muuten aika hyvää.
Saatan ens viikonlopulla tehä sämpylöitä ite ja hampparipihvejä mäkkityyliin pakastaen , tuloo ihania.
Sinne tietysti salaattia jos laittas vielä väliin, salaatti sopii lihapierukoidenkin väliin hyvin vaan ei nyt semmosta ollu niin heitin pernasalaattia ja ketsuppia.
Nakkipiilojakin vois tesmata ja kinkkusarvia tietenkin aina on hyvä olla pakkasessa rapelipäivän varalle.
Huomenna vois melkeen kokeilla ripulikastiketta ja pernamuusia kun tuo jauhelihava on jäätyneessä kaapissa. - Linuks_ymmärtämätön
Älä kuitenkaan liikaa syö - tulee ylipainoa......♥
- Lihapierukkamies
Linuks_ymmärtämätön kirjoitti:
Älä kuitenkaan liikaa syö - tulee ylipainoa......♥
Sitä on tullut jo, joten sama syödä.
Nyt tänään ajattelin vetästä jauhelihaörinäsoselaatikkoa ja karjalanhierakoita maksamakkaralla, tietysti maitia siihen juon päälle vielä n. puoli litraa. - Ihana_Seppo
Unelmani on päästä Sepon suolistoon seikkailemaan, kun tämä rupsauttelee lihapieruja ulos.....♥
- Olen-ihana
Ihana_Seppo kirjoitti:
Unelmani on päästä Sepon suolistoon seikkailemaan, kun tämä rupsauttelee lihapieruja ulos.....♥
Sopiiko majoneesi muuten katkarapuloiden päälle?
Lihapierukan päällä ainakin passaa majoneesi hyvin mutta miten on katkarapulan päällä?
?öllääp nalupraktak no netim attum nivyh iseenojam aassap nikania ällääp nakireipahiL - Siitä_kokeilemaan_kaikki
¿ällääd uɐlndɐɹɐʞʇɐʞ uo uǝʇıɯ ɐʇʇnɯ uıʌʎɥ ısǝǝuoɾɐɯ ɐɐssɐd uıʞɐuıɐ ällääd uɐʞnɹǝıdɐɥıl
http://www.typeupsidedown.com/
- Bdndkdxlx
"Olin tässä välillä poissa"
Suljetulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834