Kuka vaihtoi profiilikuvani?

Olin tässä välillä poissa ja joku oli hakkeroinut tilini ja vaihtanut kuvan johonkin kammottavaan risupartaan.
Mulla olikin vähän liian helppo salasana, mutta todennäköisesti oli linukshihhulit asialla!
No, nyt olen vaihtanut taas omani takaisin ja salasanakin on paljon pidempi - nyt sopii yrittää uudestaan.
Olivat sentään jättäneet tilini ennalleen, tietysti voitonmerkiksi.

11

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollipieni

Höpö höpö, unta olet nähnyt.

Ps. söin muuten lihapierukkaa äsken.

• Linuks_hihhuli_tuhoo

Heh heh heh heh.....olisiko noin......†

• Taas näitä karin mielisairaita yksinpuheluketjuja.........†

• Lihapierukkamies

Melkoiset on harhakuvitelmat, kyllä minä olen tässä keskustellut ja en ole aloittaja eli täällä on muitakin sinun lisäksi.

Ps. Söin muuten lihapierukan aikaisemmin, mutta äsin kanalta koivet irti ja palottelin se pannuun riisin ja Curry kastikkeen kanssa.
        Sitten kärvennin sitä, oli muuten aika hyvää.
        Saatan ens viikonlopulla tehä sämpylöitä ite ja hampparipihvejä mäkkityyliin pakastaen , tuloo ihania.
        Sinne tietysti salaattia jos laittas vielä väliin, salaatti sopii lihapierukoidenkin väliin hyvin vaan ei nyt semmosta ollu niin heitin pernasalaattia ja ketsuppia.
        Nakkipiilojakin vois tesmata ja kinkkusarvia tietenkin aina on hyvä olla pakkasessa rapelipäivän varalle.
        Huomenna vois melkeen kokeilla ripulikastiketta ja pernamuusia kun tuo jauhelihava on jäätyneessä kaapissa.

• Linuks_ymmärtämätön

Älä kuitenkaan liikaa syö - tulee ylipainoa......♥

• Lihapierukkamies
        Linuks_ymmärtämätön kirjoitti:

Älä kuitenkaan liikaa syö - tulee ylipainoa......♥

Sitä on tullut jo, joten sama syödä.
        Nyt tänään ajattelin vetästä jauhelihaörinäsoselaatikkoa ja karjalanhierakoita maksamakkaralla, tietysti maitia siihen juon päälle vielä n. puoli litraa.

• Ihana_Seppo

Unelmani on päästä Sepon suolistoon seikkailemaan, kun tämä rupsauttelee lihapieruja ulos.....♥

• Olen-ihana
        Ihana_Seppo kirjoitti:

Unelmani on päästä Sepon suolistoon seikkailemaan, kun tämä rupsauttelee lihapieruja ulos.....♥

Sopiiko majoneesi muuten katkarapuloiden päälle?
        Lihapierukan päällä ainakin passaa majoneesi hyvin mutta miten on katkarapulan päällä?
        ?öllääp nalupraktak no netim attum nivyh iseenojam aassap nikania ällääp nakireipahiL

• Siitä_kokeilemaan_kaikki

¿ällääd uɐlndɐɹɐʞʇɐʞ uo uǝʇıɯ ɐʇʇnɯ uıʌʎɥ ısǝǝuoɾɐɯ ɐɐssɐd uıʞɐuıɐ ällääd uɐʞnɹǝıdɐɥıl
        http://www.typeupsidedown.com/

• Bdndkdxlx

"Olin tässä välillä poissa"

Suljetulla?

• Tiedän kyllä, kuka on lääkäri ja kuka potilas. Älkää te sekaantuko tähän enempää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      103
      4847
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3252
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2989
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      109
      1350
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1059
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      114
      1049
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1017
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      991
    Aihe