Hondaa vailla.

ensipyörä

Olisiko oikeilta aikuisilta motoristeilta vinkkejä Hondan hankintaan? Eli olen 32v automies ja tarkoituksena hankkia tämän vuoden aikana moottoripyörä. Merkki on ehdottomasti Honda, mutta tarkkaa mallia en vielä tiedä. Olen 191cm ja 100kg jössikkä ja tykkään hyvistä ajo-ominaisuuksista sekä tehokkaasta moottorista. Pyörän olisi myös tarkoitus korvata auto parhaimman ajokauden aikana. Siksi siinä pitäisi olla laukut varusteena, jotta voin kuljettaakin jotain. En aivan ole perillä siitä, mitä malleja Hondalla nykyään on tarjolla. Kuitenkaan uutta en osta vaan vähän ajettu noin 3-6 vuotta vanha kelpaisi. Ainakin ennen Hondalla on ollut matkamalleja cbr 1000 f, 1100xx ja vfr 800. En ehkä täysiveristä kyykkyä ostaisi, kuten cbr 1000 rr fireblade. Sillä ei voi kuljettaa edes kauppaostoksia ja on paremminkin ratatykki. Millaista Hondaa suosittelette? Se tulisi olemaan pitkäaikainen sijoitus, eli heti siihen en halua kyllästyä. Kiitos jo etukäteen hyvistä ja asiantuntevista vastauksista!

12

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondathyviämuttakalliita

      Käy koeistumassa mallit liikkeessä. Peruskäyttöön tarkoitetussa pyörässä pitäisi olla mukava, pysty ajoasento. Kyykkypyörän etunoja käy käsille ja toisaalta customin löysä, matalalla lököily voi myös olla pitemmän päälle rassaavaa.
      Hyvä peruspyörä voisi olla retro cb 1100, vaikka onkin poskettoman ylihinnoiteltu.

      • ensipyörä

        Niinhän se on, itse kokeilemalla löytää sopivimman. Cb 1100 onkin malli, joka ei ole käynyt mielessä. Honda merkkinen juurikin siksi, ettei tarvii ensimmäiseksi ainakaan koneremonttiin laittaa rahoja.


      • RRR1

        Honda Cb 1100 on oiva peli, kannattaa vakavasti harkita, minulla oli aikoinaan VFR 750. Nyt on R1:n ja kuten aiemmin yksi kommentoi, niin ottaa käsille varsinkin pitemmällä matkalla, kaasukäsi puutuu ainakin minulla ja on pysähdyttävä lepuuttamaan. Tykkihän se muuten on, mutta ei todellakaan matkapyörä!


    • näinseon
    • ajuri58v
    • classikkoon

      tuo shadow on hyvä hankinta , ja varsinkin tuo vanhempi isompi runkoinen vaikka 750cc on mopoa koko rahan eestä , klassikko , eli ace-malli , helppo ja edukas vaihtaa välityksiä matkan tekoon haluamakseen.ihan käyttöä silmälläpitäen toisin kuin kardaani mallissa, ja se fiilis on ihan toinen kuin uudemmissa ruiskuissa.

    • huumemika00

      shadow
      on hyvä.itselläni on kokemusta niistä.

    • bomberssi

      Fireblade.

    • afåokpbgiabpewf

      Hyvä, olet valinnut oikean merkin!

      Tarpeisiisi saattaisi juuri sopia Honda CBR125R, joka on paitsi hieno, myös riittävän tehokas pyörä.

      Vaikka kuinka väitätte, niin piikkistä isommat pyörät ovat vain kyrvän jatkeita eikä niillä ole mitään oikeaa käyttöä, nimittäin tuo piikkinen kulkee sen mitä Suomessa saa ajaa ja helposti ylikin. Ja ylinopeuttahan ei ajeta.

      Mulla ois muuten tuommonen myynnissä, ota yhteyttä!

    • Ace-ace

      Shadowille kans ääni !

    • HondaKiller

      Aloittaja on hinttibaarin panopuu. Honda käy hyvin niihin hommiin.

      • Hondaaaaaaaarrgggghhhhh

        Tosimiehellä on vain 1 vaihtoehto: Honda!

        Se on kauhea ajaa, hirvittävän meluisa, ei kulje, ei kiihdy, ei käynnisty, ja jos sattumoisin liikkeelle lähtee, niin korpitaipaleella viimeistään laukee räminän kera.

        Hinttarit ajelkoot niillä aidoilla, oikeilla ja ah niin hintavilla ÄIJÄPYÖRILLÄ!

        Tosimies pärjää jopa Hondalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1760
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      76
      1384
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      189
      1313
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1298
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1081
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1063
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      912
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      886
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe