Jousien vaihto ?

ylävemma

Moi. Mulla on kawa gpz 250 ja painan 95 kg, joten haluaisin siihen hieman lisää paineensietoa.
Kaveri sanoi, että jouset vaihtamalla toimisi paremmin.

Mistä näitä tiukempia männän palautusjousia saa ja pystyykö tulpan reijästä itse vaihtamaan ? Paljonko vaikuttaa nopeuteen ?

Olen uuden harrastuksen parissa ja siksi joudun hieman kyselemään.
Kysyin paikallisesta motskariliikkeestä kustannusarviota, mutta ne vaan hekotti.

Kukahan näitä lahden seudulla tekee ?

5

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylävemma

No niin, taiskin olla aika höhlä kysymys.
      Täähän onkin 4 tahtinen ja ne palautusjouset tais olla jotain vanhan 2 tahtisen juttuja.
      Eihän niitä enää saa edes myydä, kun ne savuttaa.

Joten sori !

ratkasu tais löytyy ihan huoltoasemalta. Nimittäin pienkonepensa.
      Vähän kalliimpaa, paljon parempaa, sano myyjä.
      Koitetaan sillä.
      Hyvää kevättä kaikille motoripyöräilöille !

• gpz1000

Ylävemmalla taitaa olla ylävamma päässä? Rupee läskikasa dieetille ni pystyt ajaan motukalla.

• ylävemma

Ehkä vamma, ehkä ei.
        Vammana kuitenkin pienempi kuin sinulla, kun tuollaisia kirjoitat.
        Läskiä ei minusta löydy, koska olen ikäni pitänyt itsestäni huolta.
        Kamppailulajien parissa olen viihtynyt, mutta nyt vähemmän, kun annoin rikkoa itseäni kivuliaasti. Sain suoraansanottuna turpaani ja huolella. Ottelussa, en kadulla.
        Päätin lopettaa koko lajin ja siirtyä vain harrastelijaksi.
        Ei ne perustaidot mihinkään häviä ja niillä varmasti on elämässä käyttöä.

Suosittelen muillekin. Vie hieman sitä turhaa uhoa pois ja antaa nöyryyttä tilalle.
        Hyvä ominaisuus myös liikenteessä, etenkin aivoihin nähden liioilla teholukemilla liikkuville. vink vink gbz1000. Voisit lyhentää nimimerkkisi kolmeen nollaan.
        Kuvaa hieman paremmin yksilöä.

• gpz1000

Otapa pili handuun ja mee lukeen akuankkaa ala-asteen tyttöjen vessaan. Nuuhkit vähän pöntön reunoi, ja jopa nalli palaa. Sitte kotiin äiskän luo itkeen pilin outoi tuntemuksii. Osta mopo, ja käy joskus autokoulu. Vellimuna juntti Joensuusta, imetkö?

• tero.umpihetero

Ei kaikki tykkää samoista asiosta kuin sinä.
        Toki voit jatkaa touhujasi, mutta pliis, älä tyrkytä niitä muille, ainakaan minulle.

gbz tonni, työnnä perCCsi pommi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe