Moi. Mulla on kawa gpz 250 ja painan 95 kg, joten haluaisin siihen hieman lisää paineensietoa.
Kaveri sanoi, että jouset vaihtamalla toimisi paremmin.
Mistä näitä tiukempia männän palautusjousia saa ja pystyykö tulpan reijästä itse vaihtamaan ? Paljonko vaikuttaa nopeuteen ?
Olen uuden harrastuksen parissa ja siksi joudun hieman kyselemään.
Kysyin paikallisesta motskariliikkeestä kustannusarviota, mutta ne vaan hekotti.
Kukahan näitä lahden seudulla tekee ?
Jousien vaihto ?
5
68
Vastaukset
- ylävemma
No niin, taiskin olla aika höhlä kysymys.
Täähän onkin 4 tahtinen ja ne palautusjouset tais olla jotain vanhan 2 tahtisen juttuja.
Eihän niitä enää saa edes myydä, kun ne savuttaa.
Joten sori !
ratkasu tais löytyy ihan huoltoasemalta. Nimittäin pienkonepensa.
Vähän kalliimpaa, paljon parempaa, sano myyjä.
Koitetaan sillä.
Hyvää kevättä kaikille motoripyöräilöille ! - gpz1000
Ylävemmalla taitaa olla ylävamma päässä? Rupee läskikasa dieetille ni pystyt ajaan motukalla.
- ylävemma
Ehkä vamma, ehkä ei.
Vammana kuitenkin pienempi kuin sinulla, kun tuollaisia kirjoitat.
Läskiä ei minusta löydy, koska olen ikäni pitänyt itsestäni huolta.
Kamppailulajien parissa olen viihtynyt, mutta nyt vähemmän, kun annoin rikkoa itseäni kivuliaasti. Sain suoraansanottuna turpaani ja huolella. Ottelussa, en kadulla.
Päätin lopettaa koko lajin ja siirtyä vain harrastelijaksi.
Ei ne perustaidot mihinkään häviä ja niillä varmasti on elämässä käyttöä.
Suosittelen muillekin. Vie hieman sitä turhaa uhoa pois ja antaa nöyryyttä tilalle.
Hyvä ominaisuus myös liikenteessä, etenkin aivoihin nähden liioilla teholukemilla liikkuville. vink vink gbz1000. Voisit lyhentää nimimerkkisi kolmeen nollaan.
Kuvaa hieman paremmin yksilöä. - gpz1000
Otapa pili handuun ja mee lukeen akuankkaa ala-asteen tyttöjen vessaan. Nuuhkit vähän pöntön reunoi, ja jopa nalli palaa. Sitte kotiin äiskän luo itkeen pilin outoi tuntemuksii. Osta mopo, ja käy joskus autokoulu. Vellimuna juntti Joensuusta, imetkö?
- tero.umpihetero
Ei kaikki tykkää samoista asiosta kuin sinä.
Toki voit jatkaa touhujasi, mutta pliis, älä tyrkytä niitä muille, ainakaan minulle.
gbz tonni, työnnä perCCsi pommi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239629Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3771986Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3881979- 4381665
- 941658
- 61375
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331170Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241106Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521052- 361008