Missä viipyy luvattu käyttäjäkysely????

kunhan.mainokset.pyörisi

Viime vuonna, elokuussa ylläpito ilmoitti että on pian tulossa käyttäjäkysely, jossa kysellään nimenomaan keskustelujen kirjoittamiseen liittyviä asioita. Lupauksesta on ennättänyt vierähtää jo reilu puoli vuotta eikä kyselyä ole näkynyt.

No eipä näillä kyselyillä eikä tänne kirjoitetulla palautteella ole kuitenkaan mitään vaikutusta. Onhan se nähty edellisenkin käyttäjäkyselyn osalta. Edellinen kysely tehtiin hieman uuden suomi24:n käyttöönoton jälkeen helmikuussa. eli reilu vuosi sitten.

Tulokset kyselystä on kävyvillä Tiedotus/uudistus-sivulla alaosassa:
http://www.suomi24.fi/static/ops/uudistus.html

Palautekyselyssä annettiin täystyrmäys uudistukselle, etenkin mobiilipuolella. Mitään ei vain ole asialle tehty kovasta palautteesta huolimatta! Niin että ei mitään kiirettä sen luvatun käyttäjäkyselyn suhteen, toteuttakaa vuosi sitten tehdyn kyselyn vaatimukset ensin.

Suomi24:n palveluissa on selviä vikoja joista on raportoitu niin tällä palstalla kuin palautelomakkeella. Osa vioista on peräisin jo testiversiosta joka oli käytössä ennen uudistuksen käyttönottoa. Kovin on hidasta, kovin on olematonta, kovin on ammattitaidotonta

2

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha.odottaa.enää.mitää

Eihän Suomi24 ylläpidossa ole enää ketään edes töissä. Yhteenkään kysymykseen ei tälläkään palstalla ole vastattu enää kohta vuoteen!!! Suomi24 palvelujen alasajo menossa kovaa vauhtia

• asialliseen kyselyyn ei ole saatu ylläpidon vastausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      258
      5443
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2343
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      251
      2073
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1854
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1690
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      189
      1562
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      55
      1443
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      64
      1375
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1321
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1191
    Aihe