Varasin meille lennon vähä erilaiseen paikkaan, nimittäin ihan tuolla Siperian perällä oli tosi edullinen mökki tarjolla. Mökki on 500 neliöinen vanha koulu joka suljettiin 78 vuotta sitten mutta viimeisten ilmakuvien mukaan siinä on ainaski katto vielä jäljellä.
Se meidän lento vie paikkaan nimeltä Vladiwrodoskisna ja sieltä meidän pitäisi kait hommata joku jatkoyhteys, matkaa kun olisi vielä edessä gps-laitteeni mukaan noin 2341 kilometriä.
Oisko teillä rohkeutta lähteä tommoselle luxusreissulle, mä jo täällä pakkailen shortseja ja sopevia aurinkolasejaki sovittelen:)
Vakkarit hei, nyt lähetään taas reissuun!
204
558
Vastaukset
Et yhtään lämpimämpää paikkaa keksinyt? Hrrrrr....
- nim.epätoivoinen
Täällä ei jostain syystä näy samoja haukkumis ja vainoamis viestejä kuin muilla Kokkolan palstoilla, joilla jotkut haukkuvat asiallisia keskustelijoita mielisairaiksi hulluiksi, joten ajattelin kysyä miten suhtaudutte keskustelupalstoilla tapahtuvaan ihmisten vainoamiseen tuolta löytyy linkki aihetta käsittelevään uutiseen..?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14161538/kokkolan-nettivainoaja-otsikoissa! - Siinäpä-se
nim.epätoivoinen kirjoitti:
Täällä ei jostain syystä näy samoja haukkumis ja vainoamis viestejä kuin muilla Kokkolan palstoilla, joilla jotkut haukkuvat asiallisia keskustelijoita mielisairaiksi hulluiksi, joten ajattelin kysyä miten suhtaudutte keskustelupalstoilla tapahtuvaan ihmisten vainoamiseen tuolta löytyy linkki aihetta käsittelevään uutiseen..?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14161538/kokkolan-nettivainoaja-otsikoissa!Vainoaminen tarkoittaa sitä että seuraa liikkumalla perässä ja soittelee jatkuvasti ja silloin on yleensä kyseessä entinen puoliso joka yrittää väkipakolla lähikontaktiin mistä seuraa riitelyä. Vainoamisesta tuomio on yleensä vähän ehdonalaista ja pieniä sakkoja sekä lähestymiskielto. Ei sen kummempaa.
Vainoaminen ei tarkoita netissä tapahtuvaa kunnianloukkausta mikä on ihan eri asia.
"Vainoaminen
Tämä artikkeli käsittelee yksittäiseen henkilöön kohdistuvaa toimintaa. Ihmisryhmään heidän ominaisuuksiensa vuoksi kohdistuvasta sortamisesta katso vaino.
Vainoaminen[1] eli vaaniminen,[2] eli slangissa stalkkaaminen (engl. sanasta stalk) tarkoittaa jonkun ihmisen ja tämän toiminnan luvatonta seuraamista hyväksikäyttämällä erilaisia teknisiä (tietokone, puhelin, posti, rekisterit, tiedotusvälineet) ja muita keinoja (sosiaaliset verkostot, fyysinen seuranta).
Vainoaminen on ollut Suomessa rikos vuoden 2014 alusta alkaen. Lain mukaan vainoamiseen syyllistyy henkilö, joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muulla näihin rinnastettavalla tavalla vainoaa toista niin, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta. Rikoksesta voidaan tuomita sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta. Vainoaminen on virallisen syytteen alainen rikos eli syyttäjä nostaa siitä syytteen, vaikka asianomistaja ei vaatisi rangaistusta.[3]
Yhdeksässä muussa EU-maassa on voimassa niin sanottu anti-stalking-laki.[2]
Suomessa vuonna 2010 tehdyn väitöstutkimuksen mukaan vaanija ja uhri tunteva usein toisensa entuudestaan. Saman tutkimuksen mukaan erityisen alttiita vaanimiselle olivat naisopiskelijat, joiden häiritsijät olivat usein tuttuja miehiä.[2]
Pahimmillaan stalkkerointi johtaa kohteelle tehtäviin uhkauksiin ja väkivallantekoihin. Lievemmillään se voi olla suosikkilaulajan internet-nimimerkin selvittämistä.
Stalkkeri tarkoittaa henkilöä, joka seuraa kohdetta."
На самом деле..
Можете показать мне это на карте.. ;-DVoi vitsi kun mä oon vähä ummikko ton pohjoissiperian murteen kans:(
Mutta sussa on selkeästi matkanjohtajan ainesta kuules Butsi!toljanter kirjoitti:
Voi vitsi kun mä oon vähä ummikko ton pohjoissiperian murteen kans:(
Mutta sussa on selkeästi matkanjohtajan ainesta kuules Butsi!En mäkään tosta irti ota... Olisko sit taas jotain Butchin viljelemii rumii sanoi :D
artagnan kirjoitti:
En mäkään tosta irti ota... Olisko sit taas jotain Butchin viljelemii rumii sanoi :D
Тише тише.. ;-)
Красивые виды Владивостока известны на весь мир.
Elikkä ei meikä kiroillut vaan paikan sijaintia vaan ihmettelin.. :-O
jäbä vaan semmosta tässä mietti et kannattaisko sinne kummiski nitkutella menemään tolla trans siperian junalla ku vähä noi venäläiset lentoyhtiöt arveluttaa. niitten koneissa ku on toisinaan lapsia ohjaimissa tai sitte nousuun lähetään jarrut pohjassa. jäbä luki matsarista jokunen vuosi sitte et toi juna köryyttelee hitaimmillaan neljää kymppiä et matkan aikana ehtis ainaki tulla vakkarien naamat tutuksi.. :)
No kyl mäki oon messis mut onko sit noi naiset...? Jos toi mun rakas kihlattu lähtee matkaan mun kaa nii sähän voisit vihkii meidät siel asemal ennen lähtöö vai mitä? Ku siel lomakohtees tuntuis olevan sillai melko hyiset oltavat et me kaks voitais sit tunkee ittemme samaan makuupussiin ilman et tulee paheksuvii katseit ;)
Meikän veikkaus on että naiset ei oo transsiperian junassa mukana. Kittietä paleltaa, tytsi kerää kiukkua kotonaan ja Lanalla on meistä jo saletisti mitta täynnä elikkä perillä saa sitten rauhassa piereskelläkkin kun kukaan ei oo nokka sykkyrällä hajusta valittamassa.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Meikän veikkaus on että naiset ei oo transsiperian junassa mukana. Kittietä paleltaa, tytsi kerää kiukkua kotonaan ja Lanalla on meistä jo saletisti mitta täynnä elikkä perillä saa sitten rauhassa piereskelläkkin kun kukaan ei oo nokka sykkyrällä hajusta valittamassa.. ;-D
No siel oltais sit niinku sun miesluolas mut ilman autorataa... :D
jäbä ei kyllä tommosesta touhusta yhtään sitte innostu ku tämmönen kahden hengen laatuteltta tuli jo tilattua typykälle ja itelleni. et siellä jäbän kainalossa olis typykän sitte lämmintä ja turvallista nukkua.. ;)
https://scandinavianoutdoor.fi/varusteet/teltat/vaellusteltat-ja-laavut/tarra/butch-cassidy kirjoitti:
Ja sinä sontatunkio pysyt sit sata metriä aina kauempana.:P
tinttu-liina kirjoitti:
Kaasua tulee kun kaalta syö Lanaseni.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Kaasua tulee kun kaalta syö Lanaseni.. ;-D
Siperiassa et saa kaaliruokaa.:P Sua vois käyttää kylläki susien ja karhujen häätöön.:)))
tinttu-liina kirjoitti:
Siperiassa et saa kaaliruokaa.:P Sua vois käyttää kylläki susien ja karhujen häätöön.:)))
Nyt et Lana tiedä mistä puhut.. ;-D Katoppas linkki..
http://naget.ru/idealnyy-napitok-dlya-otlichnogo-pishhe/butch-cassidy kirjoitti:
Nyt et Lana tiedä mistä puhut.. ;-D Katoppas linkki..
http://naget.ru/idealnyy-napitok-dlya-otlichnogo-pishhe/Tuo ei ny oikee auennu,mut jos kaalista on kyse,nii kyllä siellä varmaan sitä on,mut sulle ei sitä anneta.;))
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo ei ny oikee auennu,mut jos kaalista on kyse,nii kyllä siellä varmaan sitä on,mut sulle ei sitä anneta.;))
Sitä vaan että meikä tekee ton ohjeen mukaan sullekki kaalijuomaa siellä reissussa.. :-P
butch-cassidy kirjoitti:
Sitä vaan että meikä tekee ton ohjeen mukaan sullekki kaalijuomaa siellä reissussa.. :-P
KaaliJUOMAA?? Yök ja yök..Ei sitte ikinä.:P
tinttu-liina kirjoitti:
jäbä kerkes jo liki ihteensä ottaa tosta kommentista.. ;)
temmirauta kirjoitti:
jäbä kerkes jo liki ihteensä ottaa tosta kommentista.. ;)
Navettatuoksu on takuulla siedettävämpi ku butsi..;)
tinttu-liina kirjoitti:
Navettatuoksu on takuulla siedettävämpi ku butsi..;)
Pitäskö vähän selventää..siis itse Butsi on kyllä siedettävä tyyppi. :))
tinttu-liina kirjoitti:
Tää ilme :P tarkoittaa muuten sitä että tahdot nuolaista (vaikka meikää) :-P Oksetus on tällainen xP Kait tahdot kuitenki nuolaista..? ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Pitäskö vähän selventää..siis itse Butsi on kyllä siedettävä tyyppi. :))
Testataan siedettävyys kun meikä juottaa sut kaalijuomalla känniin.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Testataan siedettävyys kun meikä juottaa sut kaalijuomalla känniin.. ;-D
Eikö toi kaalijuoma ollukkaa ihan vaa tavallista litkua...Jos siinä on muutaki,nii menee kyl alas. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Eikö toi kaalijuoma ollukkaa ihan vaa tavallista litkua...Jos siinä on muutaki,nii menee kyl alas. ;))
Kaalin omat aromit käydessään vaan muhevoituu.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Kaalin omat aromit käydessään vaan muhevoituu.. ;-D
Tuotas noin..meinaaksää että se kaali itsessään jotenki käy ja siitä tulee jotai promilleja siihe? Jotenki nyt tuntuu,että saa tollaset litkut mun puolesta olla. :#
tinttu-liina kirjoitti:
Tuotas noin..meinaaksää että se kaali itsessään jotenki käy ja siitä tulee jotai promilleja siihe? Jotenki nyt tuntuu,että saa tollaset litkut mun puolesta olla. :#
Jepulis ;-D Älä Lana ny jänistä..
butch-cassidy kirjoitti:
Jepulis ;-D Älä Lana ny jänistä..
Tuli sellanen mielikuva,että kaali lilluu jossain lämpimässä nesteessä monta päivää ja alkaa sitten kuplimaan ja porisemaan äänekkäästi ihan itekseen.Ja siitä tuleva lemu olis nii yököttävä,että sitä ei sais mielestä enää ikipäivänä. :¤
Mulla on myös sellainen taito että osaan tehdä todella makeita drinksuja esimerkiksi irtokarkkeja makuaineena käyttäen. Jos jollekkin reissuporukasta tommoset maistuis paremmin kuin kaaliviina niin ottakaahan yhteyttä meikäläiseen!
toljanter kirjoitti:
Mulla on myös sellainen taito että osaan tehdä todella makeita drinksuja esimerkiksi irtokarkkeja makuaineena käyttäen. Jos jollekkin reissuporukasta tommoset maistuis paremmin kuin kaaliviina niin ottakaahan yhteyttä meikäläiseen!
Nam. :P Mulle kyllä maistuu tollaset namidrinksut! :)) Nyt jäi kyllä Butsin kaalilitkut toiseks. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Tuli sellanen mielikuva,että kaali lilluu jossain lämpimässä nesteessä monta päivää ja alkaa sitten kuplimaan ja porisemaan äänekkäästi ihan itekseen.Ja siitä tuleva lemu olis nii yököttävä,että sitä ei sais mielestä enää ikipäivänä. :¤
Rullaappa tota linkin juttua alaspäin.. ;-)
http://www.7dach.ru/Uleyskaya/11-poleznyh-svoystv-kapusty-belokochannoy-4416.html
Elikkä meikä värkkää tuollaiset rintsikat teille pimatsuille sitten niistä kaalinlehdistä.. ;-D Että mitäs meinaat Lana?butch-cassidy kirjoitti:
Rullaappa tota linkin juttua alaspäin.. ;-)
http://www.7dach.ru/Uleyskaya/11-poleznyh-svoystv-kapusty-belokochannoy-4416.html
Elikkä meikä värkkää tuollaiset rintsikat teille pimatsuille sitten niistä kaalinlehdistä.. ;-D Että mitäs meinaat Lana?Hah..:))) Ja vähän aikaa ku noita käyttää,nii sit alkaa nahistumaan..voi tipahtaa poiski ennen sitä.:))
toljanter kirjoitti:
Tottamaar Lanallakin mieli vielä muuttuu kun meikä perillä sille hiukkasen ryijyään vilauttaa.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Hah..:))) Ja vähän aikaa ku noita käyttää,nii sit alkaa nahistumaan..voi tipahtaa poiski ennen sitä.:))
Luet jo meikää kuin avointa kirjaa.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Luet jo meikää kuin avointa kirjaa.. ;-D
No se ei ole ollu vaikeeta.;) Muutes..teille miehille vois värkätä kaalistringit..:)) Sulle varmaa riittäis jos ne tekis vaa yhestä pienestä kaalinlehdestä. ;))
butch-cassidy kirjoitti:
Tottamaar Lanallakin mieli vielä muuttuu kun meikä perillä sille hiukkasen ryijyään vilauttaa.. ;-D
Voi mun rakas Butch... Mun tekisi niin mieli kertoa mun valmentajalle, että minne sun ryijy O-I-K-E-A-S-T-I on joutunut, hahaha ;))
Ai,et mitään ryijyä ei siis ole edes olemassa?? :O Hyvä ku kerroit...Butsin on turha yrittää ainakaa liimata mitään tekoturkisjuttua ryijykseen. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Ai,et mitään ryijyä ei siis ole edes olemassa?? :O Hyvä ku kerroit...Butsin on turha yrittää ainakaa liimata mitään tekoturkisjuttua ryijykseen. ;))
No se katosi taas niitten liuskojen myötä.. :-( Meikä makasi selällään kun tytsi nykki sen irti juurineen päivineen elikkä kait jossakin ekoroskin pöntössä meikä ryijy on tällä hetkellä..
butch-cassidy kirjoitti:
No se katosi taas niitten liuskojen myötä.. :-( Meikä makasi selällään kun tytsi nykki sen irti juurineen päivineen elikkä kait jossakin ekoroskin pöntössä meikä ryijy on tällä hetkellä..
Voi butsiparkaa..;)) Oisit pitäny ryijystäs kiinni.:))
Matkanvetäjä näki seurueensa kokoonpanon, joten hänkin hyytyi. ;)
Höpö höpö, kyllä ne tytötki mukaan tulee.
Oon varannu kittielle untuvamakuupussin, Tintulle kamalasti makkaraa jota käristän sieel siperiassa nuotiolla ja Arielille semmosen 3 kilon irtokarkkipussin jonka sisällön valikoin hartaalla mielellä:)toljanter kirjoitti:
Höpö höpö, kyllä ne tytötki mukaan tulee.
Oon varannu kittielle untuvamakuupussin, Tintulle kamalasti makkaraa jota käristän sieel siperiassa nuotiolla ja Arielille semmosen 3 kilon irtokarkkipussin jonka sisällön valikoin hartaalla mielellä:)Tuo untuvamakuupussi kuulostaa hyvältä, ehkä sitten uskallan tulla mukaan..
No yks seurueen jäsen istuu kuulemma ennemmin muurahaispesäski ku mökkeilee ;) Jotenki sillai mä muistelen taannoin kuulleeni...
Hui siellä on kylmä.. Pitäkää hauskaa mutta olkaa varovaisia
Totta kait myös sä lähet mukaan! Ostin sulle semmosen nätin lehtiön johonka voit sitte kirjoitella noita mukavia runojasi kun siellä seikkaillaan yhdessä:)
toljanter kirjoitti:
Totta kait myös sä lähet mukaan! Ostin sulle semmosen nätin lehtiön johonka voit sitte kirjoitella noita mukavia runojasi kun siellä seikkaillaan yhdessä:)
Taidan kyllä jättää väliin... Kiitos mutta en halua lähteä kylmään Siperiaan
Ilmannimi kirjoitti:
Taidan kyllä jättää väliin... Kiitos mutta en halua lähteä kylmään Siperiaan
kylmä kuules karaisee.. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Mutta sinähän tulet myös mukaan. :)
olen mieluummin kotona lämmin peiton alla
Siis ei voi olla T-O-T-T-A :(( Myöhästyin mun valmentajan kanssa Trans-Siperian junasta!!! Oikeasti meiltä molemmilta pääsi ihan sydäntäsärkevä nyyhkytys, koska emme päässeetkään arktiselle tundralle hankkimaan paleltumia, virtsatietulehdusta ja uimaan jääkylmässä avannossa. Mua niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin harmittaa ja aivan varmasti ikuisesti... Nyyh ja niisk :'((
Sori mun valmennetava,mut makkaran takia on IHAN PAKKO lähteä.:P Ja kyl te muutki likat lähette..Jos siel ei ole seiniä siinä talossa,nii tollasessa vanhassa tönössä on varmasti joku vanha takka viel pystyssä.Siinä voi lämmitellä.:)))
tinttu-liina kirjoitti:
Sori mun valmennetava,mut makkaran takia on IHAN PAKKO lähteä.:P Ja kyl te muutki likat lähette..Jos siel ei ole seiniä siinä talossa,nii tollasessa vanhassa tönössä on varmasti joku vanha takka viel pystyssä.Siinä voi lämmitellä.:)))
no typykkä ei takkaa tartte ku jäbä kyllä enempi ku mieluusti häntä siellä teltassa lämmittää.. ;)
temmirauta kirjoitti:
no typykkä ei takkaa tartte ku jäbä kyllä enempi ku mieluusti häntä siellä teltassa lämmittää.. ;)
Tota noin... Jos sä sit kuiteski laitat jäitä hattuun ja housuihis myöski ku me viel ootellaan mun rakkaan kihlatun kaa vastausta tohon vihkimiskysymykseen. Luulis paavinki ees vähä ymmärtävän tällast nuorta ja kiihkeetä lempee... <3
Paavi on kupattavana jo toista päivää ja meikän rakas jäi kotiin elikkä toi kihlaus purettiin juuri Moskovan ja koko Venäjän patriarkan pyhällä päätöksellä. Että sori vaan Artsi.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Paavi on kupattavana jo toista päivää ja meikän rakas jäi kotiin elikkä toi kihlaus purettiin juuri Moskovan ja koko Venäjän patriarkan pyhällä päätöksellä. Että sori vaan Artsi.. ;-D
En mä noin helpol luovu ku aina voi valittaa sinne mikä se ny sit olikaan? No sinne punanuttuin kokoukseen et paavi tekee drinksui ja harrastelee moraalittomuuksii mut jättää tällaisen kiireellisen asian ilman huomioo... :(
Ei mutta hei!!! Sain ihan supermahtavan idean :)) Siis oikeasti kaikista parhaimman ikinä, mitä mun mieleen on koskaan vielä juolahtanut... TA-DAA!!! Voitte perustaa Siperiaan munkkiluostarin, jossa vietätte siveellistä ja nuhteetonta elämää Toljanterin johdolla, hahaha ;)) Ja kun jokainen antaa parran kasvaa valtoimenaan, niin muistutatte toooooooooooosi nopeasti venäläisiä musikoita, hahaha ;))
Olipa ikävä juttu että ette kerenny mukaan:(
Tuo munkkiluostari oli mun mielestä kyllä tosi hyvä idea. Koulun vuokraaja muuten sanoi että tuskin teillä aika tulee pitkäksi kun siinä koulua vastapäätä on luxus-bordelli. Mä en kyllä tiedä mikä se semmoinen bordelli on mutta kaippa hän asiaa puhui...?toljanter kirjoitti:
Tuo munkkiluostari oli mun mielestä kyllä tosi hyvä idea. Koulun vuokraaja muuten sanoi että tuskin teillä aika tulee pitkäksi kun siinä koulua vastapäätä on luxus-bordelli. Mä en kyllä tiedä mikä se semmoinen bordelli on mutta kaippa hän asiaa puhui...?No niin munkin mielestä on :'(( Mulla tulee sua aivan hirveä ikävä... Mutta vielä tsiljardi kertaa kurjempaa mun on kertoa sulle, että ummikkona et tajunnut, mitä sulle puhuttiin... Siis oikeasti se vuokraaja selitti sulle höpsöläiselle koulun rakenteiden taipumista "Прогиб в строительной механике" ja ensimmäisen sanan perusteella käsitit ihan kaiken väärin :(( Hmmm... Voinko E-H-K-Ä silti saada ne irtokarkit sulta joskus myöhemmin, vaikka pilasin varmasti sun illan...???
- Kielitaito_kunniaan
a--r--i--e--l kirjoitti:
No niin munkin mielestä on :'(( Mulla tulee sua aivan hirveä ikävä... Mutta vielä tsiljardi kertaa kurjempaa mun on kertoa sulle, että ummikkona et tajunnut, mitä sulle puhuttiin... Siis oikeasti se vuokraaja selitti sulle höpsöläiselle koulun rakenteiden taipumista "Прогиб в строительной механике" ja ensimmäisen sanan perusteella käsitit ihan kaiken väärin :(( Hmmm... Voinko E-H-K-Ä silti saada ne irtokarkit sulta joskus myöhemmin, vaikka pilasin varmasti sun illan...???
Kääntyykö nuorella neidolla kieli venäjäksi(kin)?:)
toljanter kirjoitti:
Tuo munkkiluostari oli mun mielestä kyllä tosi hyvä idea. Koulun vuokraaja muuten sanoi että tuskin teillä aika tulee pitkäksi kun siinä koulua vastapäätä on luxus-bordelli. Mä en kyllä tiedä mikä se semmoinen bordelli on mutta kaippa hän asiaa puhui...?Saatte unohtaa niin munkkiluostarit ku bordellitki,kuminä tuun pitämään sinne komentoa! :)))
tinttu-liina kirjoitti:
Saatte unohtaa niin munkkiluostarit ku bordellitki,kuminä tuun pitämään sinne komentoa! :)))
Pitäkää hauskaa! Minä en lähde mukaan... Eri asia olisi jokin ihana lämpöinen maa... Miksi lähteä Suomesta talvea pakoon johonkin Siperiaan missä on kylmempää...
Minä ainakin jään mieluummin kotiin lämpöiseen ja kirjoittelen runoja ihanan hiljaisuudessa...
Pitäkää hauskaa mutta varokaa karhuja ja susia ja muita pelottavia metsän eläimiä.
Sänkyni voittaa menneen tulleen mökki majoituksen missä pitää lattialla nukkua...
Minua ei mihinkään Siperiaan saa... Hui juoksen pakoon susia ja karhujatinttu-liina kirjoitti:
Saatte unohtaa niin munkkiluostarit ku bordellitki,kuminä tuun pitämään sinne komentoa! :)))
Hieno homma! Kerro vaan kuin kärähtäneen haluat, mä hoidan homman:)
ps. Mikä se bordelli on, voisinko käydä siellä tutustumassa paikalliseen viihteeseen?toljanter kirjoitti:
Hieno homma! Kerro vaan kuin kärähtäneen haluat, mä hoidan homman:)
ps. Mikä se bordelli on, voisinko käydä siellä tutustumassa paikalliseen viihteeseen?Jos ny ei kumminkaa ihan kärähtänyttä..semmonen sopivasti kuori mustaks..;)) Muutes se ei ole bordelli,vaanBoordin Elli..se on vanha kupparieukko..voit kyl käydä siel kuppauttamassa ittes jos haluat.;))
Ilmannimi kirjoitti:
Pitäkää hauskaa! Minä en lähde mukaan... Eri asia olisi jokin ihana lämpöinen maa... Miksi lähteä Suomesta talvea pakoon johonkin Siperiaan missä on kylmempää...
Minä ainakin jään mieluummin kotiin lämpöiseen ja kirjoittelen runoja ihanan hiljaisuudessa...
Pitäkää hauskaa mutta varokaa karhuja ja susia ja muita pelottavia metsän eläimiä.
Sänkyni voittaa menneen tulleen mökki majoituksen missä pitää lattialla nukkua...
Minua ei mihinkään Siperiaan saa... Hui juoksen pakoon susia ja karhujaMun on pakko lähteä..tonttu sanoi taikasanan:MAKKARA.;) Ja ei siel kylmä tuu ku pistää paljon vaatetta päälle.Onha siel se makkaranuotioki..Aattele kuinka ihanaa on istua nuotiolla! :)))
Ilmannimi kirjoitti:
Minua ei mihinkään Siperiaan saa... Hui juoksen pakoon susia ja karhujaNo jäät sitten meikän Arielille pitämään seuraa kun sillä nousee kiharat kohti taivasta kun sille mainitsee sanallakaan mökkeilystä.. :-)
tinttu-liina kirjoitti:
Jos ny ei kumminkaa ihan kärähtänyttä..semmonen sopivasti kuori mustaks..;)) Muutes se ei ole bordelli,vaanBoordin Elli..se on vanha kupparieukko..voit kyl käydä siel kuppauttamassa ittes jos haluat.;))
Kuppaa saletisti rahat ja jakaa sitä samaa elikkä kuppaa.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No jäät sitten meikän Arielille pitämään seuraa kun sillä nousee kiharat kohti taivasta kun sille mainitsee sanallakaan mökkeilystä.. :-)
Mut eihä toi ees ole mökkeilyä,kun siinä tönössä ei ole ku katto..;)) Tää on ulkoilmaretkeilyä,joten ny Ariel voi lähteä mukaan.:)))
butch-cassidy kirjoitti:
Kuppaa saletisti rahat ja jakaa sitä samaa elikkä kuppaa.. ;-)
Kasikymppinen vanha eukko..;) Meinaakko et se tarjois muutaki..;))))
tinttu-liina kirjoitti:
Mut eihä toi ees ole mökkeilyä,kun siinä tönössä ei ole ku katto..;)) Tää on ulkoilmaretkeilyä,joten ny Ariel voi lähteä mukaan.:)))
Oon samaa mieltä! Ja se irtokarkkipussi jonka sulle Ariel kasasin on kyllä aivan massiivinen.
Tuu nyt mukaan, nöyrästi pyydän...tinttu-liina kirjoitti:
Mun on pakko lähteä..tonttu sanoi taikasanan:MAKKARA.;) Ja ei siel kylmä tuu ku pistää paljon vaatetta päälle.Onha siel se makkaranuotioki..Aattele kuinka ihanaa on istua nuotiolla! :)))
Niin mutta jos siellä ei olisi karhuja ja susia ja ei olisi Siperiassa ni voisin lähteä... mutta kolme asiaa joita en siedä on sudet, karhut, Siperia! Talvella jossain Siperiassa talossa jossa ei ole joko kattoa tai seinää ja minun paleltumaan... En halua jäädä Siperiaan koska eksyksissä en pääsis takasin Suomeen... Hyi pelkkä ajatus pelottaa...
Ottakaa mieluummin heidät mukaan jotka eivät pelkää karhuja tai susia...
Olisin huonoa seuraa kun en nukkuis lainkaan ku enhän minä osaa nukkua jos naapurissa on susia ja karhuja!
Seikkailen mieluummin Suomessa jossa eksyneenä voin soittaa apua!toljanter kirjoitti:
Oon samaa mieltä! Ja se irtokarkkipussi jonka sulle Ariel kasasin on kyllä aivan massiivinen.
Tuu nyt mukaan, nöyrästi pyydän...Arielille tiedoks,et kittie on perso makealle,et kyllä karkeille ottajia löytyy.;))
Kielitaito_kunniaan kirjoitti:
Kääntyykö nuorella neidolla kieli venäjäksi(kin)?:)
Мастер на все руки.. :-)
Ilmannimi kirjoitti:
Niin mutta jos siellä ei olisi karhuja ja susia ja ei olisi Siperiassa ni voisin lähteä... mutta kolme asiaa joita en siedä on sudet, karhut, Siperia! Talvella jossain Siperiassa talossa jossa ei ole joko kattoa tai seinää ja minun paleltumaan... En halua jäädä Siperiaan koska eksyksissä en pääsis takasin Suomeen... Hyi pelkkä ajatus pelottaa...
Olisin huonoa seuraa kun en nukkuis lainkaan ku enhän minä osaa nukkua jos naapurissa on susia ja karhuja!
Seikkailen mieluummin Suomessa jossa eksyneenä voin soittaa apua!Butsi haisee,nii ei tuu petoeläimet lähellekkää meitä. ;)
Ilmannimi kirjoitti:
Seikkailen mieluummin Suomessa jossa eksyneenä voin soittaa apua!Niin kyllähän tiesin koko ajan että höpötystä koko matka on ku ei kai kukaan oikeasti halua Siperiaan? Nauraa tolle yhdelle ku luuli että mennään sinne... Mutta ehkäpä Siperia onkin lähempää mitä ollaan ajateltu ku Suomessakin on tullut paljon lunta ja on ollut kylmä... joten ei kuin suomessa metitköön teltailemaan johonki missä on karhuja ja susia ja kaikkea muuta ihania metsäeläimiä!
tinttu-liina kirjoitti:
Butsi haisee,nii ei tuu petoeläimet lähellekkää meitä. ;)
Helskutarallaa kun kehtaa haukkua ja meikä vierestä kuuntelee.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Helskutarallaa kun kehtaa haukkua ja meikä vierestä kuuntelee.. ;-D
Kehtaat sääki haista ja meikäläinen vierestä kuuntelee..;))
Ja siellä ihana nuotio... Joo mutta kunnon talo pitää olla että A-R-I-E-L ja minäkin voidaan tulla mukaan... sitten ei lueta tätä palstaa lainkaan ja tuo yks luulee että ollaan Siperiassa ja onnellisena täällä kirjoittaa mutta ilo muuttuu ärtymyksi ku koko konkka ronkka tullaanki kirjoittamaan tänne...
Se vasta olisi mahtavaa ku saisi kerrankin joku ääliö ihminen tuntea olevansa yksinäinen ja naurunalaiseksi joutunut...
Mikä riemu siitä syntyiskään jos tosiRasittava näkis meidät täällä.tinttu-liina kirjoitti:
no jäbää ei tommoset bordelli touhut kiinnosta. munkit kyllä menettelee toisinaan mut vaan kahvin kanssa. typykkäki tietää sitte varoa tota matkan järjestäjää tästä lähin et mitä lie lutikoita siittä saattaa ihteensä saada..
temmirauta kirjoitti:
no jäbää ei tommoset bordelli touhut kiinnosta. munkit kyllä menettelee toisinaan mut vaan kahvin kanssa. typykkäki tietää sitte varoa tota matkan järjestäjää tästä lähin et mitä lie lutikoita siittä saattaa ihteensä saada..
Niinku kirjoitin,nii pidän jöötä tälle sakille,joten täytyy kyl ottaa tuo tonttu erityistarkkailuun...:P Mun silmien alta ei kyl karata ilottelemaan saati et kerätää lutikoita lemmikiks. ;))
Mä sit komppaan lämpimin ajatuksin et jos muru tahtoo nyplätä kirppui pikku kätösillään nii mussaki kyl riittää hiplailtavaa... ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
No niin munkin mielestä on :'(( Mulla tulee sua aivan hirveä ikävä... Mutta vielä tsiljardi kertaa kurjempaa mun on kertoa sulle, että ummikkona et tajunnut, mitä sulle puhuttiin... Siis oikeasti se vuokraaja selitti sulle höpsöläiselle koulun rakenteiden taipumista "Прогиб в строительной механике" ja ensimmäisen sanan perusteella käsitit ihan kaiken väärin :(( Hmmm... Voinko E-H-K-Ä silti saada ne irtokarkit sulta joskus myöhemmin, vaikka pilasin varmasti sun illan...???
Tyhmällä kesti löytää piilosana 'porno'. ;)
Mä oon valmis lähtemää,ku lupasit tuol nuotiomakkaraa ja siitä mä en kieltäydy ikinä!! :)) Taidan kyl pakata tonttu sullekki turkishaalarit mukaan,ku et sä reppata tarkene shortseilla..paleltuu viel tärkeet paikat. ;)))
Mukava kuulla että ajattelet mun tärkeitä paikkoja lämmöllä, on sillä nuotiomakkaralla valtava teho;)
toljanter kirjoitti:
Mukava kuulla että ajattelet mun tärkeitä paikkoja lämmöllä, on sillä nuotiomakkaralla valtava teho;)
Et kuule arvaakkaan kuinka suuri teho sillä onkin. ;))
sanokaas nyt et eikös tää junakyyti voitakki lentomatkan niinku mennen tullen.. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=G_kzmQe1IyUToi kelpaa..luulinjo et mennää täytee tupatun junan katolla roikkuen,niinku jossai on tapana.:)) Tuol voi ottaa pikku huppelitki.;))
Menolippu Menolippu menolippu minulla vain on ja juna pois vain kulkee... Hih muuta en muista Virve laulusta
Ilmannimi kirjoitti:
Menolippu Menolippu menolippu minulla vain on ja juna pois vain kulkee... Hih muuta en muista Virve laulusta
Toivottavasti meillä on paluulippuki. ;))
Tuo oli hyvä löytö Temmirauta, mä peruin ne lentoliput ja varasin tuohon vaatimattomaan junaan meille kaikille paikat! Paluulippuja en varannu ku eihän sitä tiedä kuinka kauan me siellä viihdytään. Makkaraa ja irtokarkkeja kävin kuiteski just ostamassa valtavan laatikollisen lisää:)
Tsekatkaapa tää. Sama juna mutta hiukkasen eri vinkkelistä.. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=yk3fZdTi7Hotoljanter kirjoitti:
Tuo oli hyvä löytö Temmirauta, mä peruin ne lentoliput ja varasin tuohon vaatimattomaan junaan meille kaikille paikat! Paluulippuja en varannu ku eihän sitä tiedä kuinka kauan me siellä viihdytään. Makkaraa ja irtokarkkeja kävin kuiteski just ostamassa valtavan laatikollisen lisää:)
Kai toi makkara on sit ihan tavallista lenkkiä,eikä mitään kokolihamakkaraa? Niistä en tykkää. :¤
tinttu-liina kirjoitti:
Kai toi makkara on sit ihan tavallista lenkkiä,eikä mitään kokolihamakkaraa? Niistä en tykkää. :¤
No kuules kyllä mä oon oppinu teidät naiset jo tuntemaan, kauhean kranttuja saatatte olla yllättävän pienissäkin asioissa...
Sen takia makkaravalikoima kattaa ihan kaiken mitä isoimmista marketeista vaan löytyy ja sama pätee myös irtokarkkeihin:)toljanter kirjoitti:
No kuules kyllä mä oon oppinu teidät naiset jo tuntemaan, kauhean kranttuja saatatte olla yllättävän pienissäkin asioissa...
Sen takia makkaravalikoima kattaa ihan kaiken mitä isoimmista marketeista vaan löytyy ja sama pätee myös irtokarkkeihin:)No hyvä juttu,ku ois muute tullu itkupotkuraivarikohtaus.;)))
artagnan kirjoitti:
No hulppeeta on... :) Me sit varataan mun rakkaan murun kaa toi hääsviitti ;)
tais sitte karahtaa kiville noi aikeet.. ;)
toljanter kirjoitti:
tolle sängyn alusia tutkivalle marakatille olis kait pitäny hankkia teetä ja banaaneja evääksi ku se niistä kovasti tykkää.. on se kyllä yks omituisimmista yhdistelmistä mitä jäbä on eläissään nähny :D
tinttu-liina kirjoitti:
Arvaa mitä?!! Meillä on niin sama maku makkaran suhteen :)) Kokolihamakkara maistuu mun mielestä ihan siltä kuin haukkaisi jotain elävää kankusta. Siis koostumus on jotenkin tooooooooodella ä-l-l-ö-t-t-ä-v-ä... Ja oikeasti makkara on hyvää vain nuotiolla paistettuna, muuten niin tsiljardimiljardisti Y-Ö-K...
a--r--i--e--l kirjoitti:
Arvaa mitä?!! Meillä on niin sama maku makkaran suhteen :)) Kokolihamakkara maistuu mun mielestä ihan siltä kuin haukkaisi jotain elävää kankusta. Siis koostumus on jotenkin tooooooooodella ä-l-l-ö-t-t-ä-v-ä... Ja oikeasti makkara on hyvää vain nuotiolla paistettuna, muuten niin tsiljardimiljardisti Y-Ö-K...
Juu..mä en kans tykkää,ku se koostumus on jotenki niiii kiinteää...ja siinä on kummallisia pilkkujakin. :¤
Muutes kyllä tykkään normimakkarasta ihan kaikenlailla laitettuna. :)temmirauta kirjoitti:
tolle sängyn alusia tutkivalle marakatille olis kait pitäny hankkia teetä ja banaaneja evääksi ku se niistä kovasti tykkää.. on se kyllä yks omituisimmista yhdistelmistä mitä jäbä on eläissään nähny :D
Ai tuo tee ja banaani? Ei se musta ole outoa...Mä taas tykkään yhdistelmästä kahvi ja porkkana..sitä on kylläki vähän ihmetelty. :))
tinttu-liina kirjoitti:
Ai tuo tee ja banaani? Ei se musta ole outoa...Mä taas tykkään yhdistelmästä kahvi ja porkkana..sitä on kylläki vähän ihmetelty. :))
Tytsissä ja sussa Lana onkin jotakin samaa.. Kiivas temperamentti esimerkiksi ;-D
Joo... Ihana ilma on
Tylsää... menolippu oli ja meni en halua paluu lippuja
Haluan jäädä tänne en tarvitse paluu lippuja
T-o-l-j-a-n-t-e-r..... Hmmm... Ehkä mun pitää kaiken varalta tökätä sitä mun sormella, että se on ihan varmasti unessa. Joo-o, nyt alkoi kuulua toooooooooosi kaamea kuorsaus, huh huh!!! Minne ihmeeseen se on voinut piilottaa mun irtokarkit?!! Siis taskuissa on vain pelkkää roinaa, enkä onnistunut löytämään peiton altakaan mitään... Voihan k-a-k-k-a... Varmaan mun on pakko ryömiä sängyn alle etsimään. Uupsista, hahaa :)) Mulla on hymy ihan korvissa :DDD Täällähän ne on... N-a-m-i, n-a-m-i :PPP Sullon mun posket niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin täyteen kuin vain mahtuu ja hiippailen takaisin mun sänkyyn nukkumaan... Huh, onneksi mulla on käytössä mun salainen henkilöllisyys, hahaha ;))
olisko aamuun mennessä varastot tyhjänä ja puklun pikku massu namuja pullollaan ;) jäbä vähä semmosta ounailee et yhteen reissuun toi ei sitte kummiskaan jääny.. ;)
temmirauta kirjoitti:
olisko aamuun mennessä varastot tyhjänä ja puklun pikku massu namuja pullollaan ;) jäbä vähä semmosta ounailee et yhteen reissuun toi ei sitte kummiskaan jääny.. ;)
Mmmm... No joo, mun on pakko myöntää, hahaha ;)) Kuiskasin aina Toljanterin hyttiin mennessäni, että "nukutaanko täällä" ja varmuuden vuoksi tökin mun sormella sitä kylkeen joka ikinen kerta ennen kuin uskalsin kömpiä sängyn alle :)) Mutta... TA-DAA!!! Jäljellä on enää tyhjä pussi :DDD Oikeasti uskokaa mua, että mulla oli suunnitelmissa jättää Kittiellekin muutama karkki, mutta ihan vahingossa laitoin myös NE viimeiset mun suuhun, koska siellä oli niin hirveän pimeää :))
Tää tarkottaa nyt sit,etten mä saakkaan sitä namidrinksua. :(( Mun pitää nyt sitten tyytyä Butsin kaalisekotuksiin. :¤
tinttu-liina kirjoitti:
Tää tarkottaa nyt sit,etten mä saakkaan sitä namidrinksua. :(( Mun pitää nyt sitten tyytyä Butsin kaalisekotuksiin. :¤
Älä Lana ota sitä noin raskaasti.. Rupsutellaan sitten kännipäissämme kilpaa.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Mä oon kyllä ihan ihmeissäni!!! Tuo mun irtokarkkisäkki on tosiaan tyhjentynyt yön aikana ja on sieltä hävinny suuri osa noita peruskäristemakkaroitakin. Osaakko sä Ariel sanoa kuka tuo yöllinen vierailija voisi olla? Mun pitää varmaankin ruveta harkitseen kassakaapin hankintaa että mulla ois sitte tarjottavaa teille kaikille naisille kuten oon täällä lupailluL
toljanter kirjoitti:
Mä oon kyllä ihan ihmeissäni!!! Tuo mun irtokarkkisäkki on tosiaan tyhjentynyt yön aikana ja on sieltä hävinny suuri osa noita peruskäristemakkaroitakin. Osaakko sä Ariel sanoa kuka tuo yöllinen vierailija voisi olla? Mun pitää varmaankin ruveta harkitseen kassakaapin hankintaa että mulla ois sitte tarjottavaa teille kaikille naisille kuten oon täällä lupailluL
Siis täh??Että sitten on makkaratki mennyttä?!? :O No tää oli nii iso menetys,et taidan jäädäkki seuraavalla asemalla pois ja meen grillille..:))Kai täällä on semmosia..:P
butch-cassidy kirjoitti:
Älä Lana ota sitä noin raskaasti.. Rupsutellaan sitten kännipäissämme kilpaa.. ;-D
Hyyyiii ja yäääk sika..:¤ Saat kyllä haista ihan yksinäs! :# Karvaton paukkubutsi.:)))))
toljanter kirjoitti:
No en tooooooodellakaan osaa... Mun tuttavapiiriin ei kuulu ainoatakaan Puklua, sillä mulla on nykyään suorastaan epätavallisen korkea moraali. Sitäpaitsi en edes lähtenyt mukaan Trans-Siperian junaan, koska päätin jatkaa mun opintoja jo nyt, etten jää ihan hirveästi jälkeen. Ja lisäksi olen sulle l-i-e-v-ä-s-t-i suuttunut yhden jutun takia...
toljanter kirjoitti:
Ehkä ne makkarat laahautuivat mun jaloissa jonnekin käytävälle :(( Siis se oli oikeasti V-A-H-I-N-K-O...
tinttu-liina kirjoitti:
Hyyyiii ja yäääk sika..:¤ Saat kyllä haista ihan yksinäs! :# Karvaton paukkubutsi.:)))))
Onneksi teidän mökissä on harvat seinät, hahaha ;DDD
tinttu-liina kirjoitti:
Meikä on hiukkasen hämillään nyt kun yhtäältä solvaat mutta toisaalta näytät taas tätä imuttelumerkkiä: :-¤ Elikkä..? ;-D
a--r--i--e--l kirjoitti:
No en tooooooodellakaan osaa... Mun tuttavapiiriin ei kuulu ainoatakaan Puklua, sillä mulla on nykyään suorastaan epätavallisen korkea moraali. Sitäpaitsi en edes lähtenyt mukaan Trans-Siperian junaan, koska päätin jatkaa mun opintoja jo nyt, etten jää ihan hirveästi jälkeen. Ja lisäksi olen sulle l-i-e-v-ä-s-t-i suuttunut yhden jutun takia...
Öh nyt oon kyllä ihan pihalla, en oo kyllä tarkotuksella suututtanu sua:(
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä on hiukkasen hämillään nyt kun yhtäältä solvaat mutta toisaalta näytät taas tätä imuttelumerkkiä: :-¤ Elikkä..? ;-D
Elä ny höpsi..:)) Ei tää :¤ ole imuttelua,vaa et pidättelee ykää...:))
a--r--i--e--l kirjoitti:
tänään typykkä pyyhkäisee sitte jäbän mieliks myrtsin ilmeen pois :) eikös vaan.. <3
https://www.youtube.com/watch?v=B1wsNd6N5Ywtoljanter kirjoitti:
Öh nyt oon kyllä ihan pihalla, en oo kyllä tarkotuksella suututtanu sua:(
Mmmm... Etkö muka?!! Narrasit mua niillä karkeilla monta päivää ja sitten annoit jonkun ihme Puklun ryömiä yöllä sun sängyn alla... Ja ihan varmasti tahallaan :(( Olen T-O-D-E-L-L-A loukkaantunut, koska mulle tämä on vakava, mun ravitsemuksellista tasapainoa uhkaava, asia :(( Siis oikeasti luulin, että sulla on tunteita mua kohtaan... (=l-e-i-k-k-i-s-u-u-t-t-u-m-u-s ;)))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Etkö muka?!! Narrasit mua niillä karkeilla monta päivää ja sitten annoit jonkun ihme Puklun ryömiä yöllä sun sängyn alla... Ja ihan varmasti tahallaan :(( Olen T-O-D-E-L-L-A loukkaantunut, koska mulle tämä on vakava, mun ravitsemuksellista tasapainoa uhkaava, asia :(( Siis oikeasti luulin, että sulla on tunteita mua kohtaan... (=l-e-i-k-k-i-s-u-u-t-t-u-m-u-s ;)))
No mä vedin sit hätäpäissäin jarruu ku näin ton karkkitehtaan tos radan varres ;) Et sä muru mun seuras nälkään näänny... Kyl mä susta huolen pidän <3
https://www.youtube.com/watch?v=FnOjkoY412sa--r--i--e--l kirjoitti:
No en mä kyllä suosiolla oo päästäny tuota Puklua mun namivarastoja tyhjentään, oon vaan niin kamalan sikiä uninen. Siinä ei sormella tökkimiset kyllä saa minkään moista häiriötä aikaan! Hommasin nyt kuitenki semmosen kassakaapin jossa on oma kylmälokero makkaroita varten ja sitte oma osasto niitä irtokarkkeja varten. Se ei aukea edes dynamiitiilla, ainut tapa avata se on käyttää 10-numeroista numeroyhdistelmää joka on turvassa mun monimutkaisten aivolohkojen kätköissä:)
toljanter kirjoitti:
No en mä kyllä suosiolla oo päästäny tuota Puklua mun namivarastoja tyhjentään, oon vaan niin kamalan sikiä uninen. Siinä ei sormella tökkimiset kyllä saa minkään moista häiriötä aikaan! Hommasin nyt kuitenki semmosen kassakaapin jossa on oma kylmälokero makkaroita varten ja sitte oma osasto niitä irtokarkkeja varten. Se ei aukea edes dynamiitiilla, ainut tapa avata se on käyttää 10-numeroista numeroyhdistelmää joka on turvassa mun monimutkaisten aivolohkojen kätköissä:)
N-a-m!!! Toljanter on unten mailla, joten vihdoinkin on mun ruoka-aika :)) Ensiksi mun on kyllä pakko puristaa sitä nenästä, että saan tuon kaamean kuorsauksen loppumaan ;)) Hmmm... Täällä tuoksuu toooooooosi ihanasti karkki, mutta sängyn alla on enää pelkkää pölyä :(( Nyt en oikeasti tajua?!! SIIS EI VOI OLLA TOTTA, että se mokoma kakkiainen on hankkinut kassakaapin ja numeroyhdistelmäkin on joku toooooooooooosi supervaikea :'(( No kokeillaan: 0123456789... Jeeeee!!! Ja herkkunamia mun suu täyteen...
Ja lopuksi vielä lappu kassakaappiin: "Älä syytä tästä Arielia, koska hän ei ikinä tee tyhmyyksiä, vaan on T-O-D-E-L-L-A huippuälykäs ja oikeasti maailman rehellisin luonne."- oot-suloinen-tyttö
p--u--k--l--u kirjoitti:
N-a-m!!! Toljanter on unten mailla, joten vihdoinkin on mun ruoka-aika :)) Ensiksi mun on kyllä pakko puristaa sitä nenästä, että saan tuon kaamean kuorsauksen loppumaan ;)) Hmmm... Täällä tuoksuu toooooooosi ihanasti karkki, mutta sängyn alla on enää pelkkää pölyä :(( Nyt en oikeasti tajua?!! SIIS EI VOI OLLA TOTTA, että se mokoma kakkiainen on hankkinut kassakaapin ja numeroyhdistelmäkin on joku toooooooooooosi supervaikea :'(( No kokeillaan: 0123456789... Jeeeee!!! Ja herkkunamia mun suu täyteen...
Ja lopuksi vielä lappu kassakaappiin: "Älä syytä tästä Arielia, koska hän ei ikinä tee tyhmyyksiä, vaan on T-O-D-E-L-L-A huippuälykäs ja oikeasti maailman rehellisin luonne."Halisin ja silittelisin jos oisit mun:)
p--u--k--l--u kirjoitti:
Ja lopuksi vielä lappu kassakaappiin: "Älä syytä tästä Arielia, koska hän ei ikinä tee tyhmyyksiä, vaan on T-O-D-E-L-L-A huippuälykäs ja oikeasti maailman rehellisin luonne."No taas on karkit syöty, kiroaisin jos osaisin:( Miten tää on mahollista että tuo röyhkeä varas arvasi miljardista numeroyhdistelmävaihtoehdosta just sen oikean jonka kassakaappiini koodaasin???
Ariel se ei varmaankaan voi olla koska tuossa lapussa luki niin, oisko sitte Tinttu tai Kittie? Mä taidan roudata tuon kassakaapin Butsin sängyn alle ja vaadin Butsia lipittään sitä kaaliviinaansa oikein litratolkulla joka ilta. Sen jälkeen ei kyllä yksikään karkkivaras kykene ryöstöretkelle. Ainakaan sen jälkeen kun käyn ostamassa kaikki alueen kauppojen kaasunaamarit ja poltan ne...a--r--i--e--l kirjoitti:
jäbä ei kestä sitte yhtään kahtella typykän kyynelsilmiä et kyllä tähän jonkin näkönen ratkaisu kuule löydetään.. :)
toljanter kirjoitti:
No taas on karkit syöty, kiroaisin jos osaisin:( Miten tää on mahollista että tuo röyhkeä varas arvasi miljardista numeroyhdistelmävaihtoehdosta just sen oikean jonka kassakaappiini koodaasin???
Ariel se ei varmaankaan voi olla koska tuossa lapussa luki niin, oisko sitte Tinttu tai Kittie? Mä taidan roudata tuon kassakaapin Butsin sängyn alle ja vaadin Butsia lipittään sitä kaaliviinaansa oikein litratolkulla joka ilta. Sen jälkeen ei kyllä yksikään karkkivaras kykene ryöstöretkelle. Ainakaan sen jälkeen kun käyn ostamassa kaikki alueen kauppojen kaasunaamarit ja poltan ne...jospa jäbä sais ehdottaa semmosta suht helppoa ratkaisua tähän kovasti visaiseen ongelmaan. pulttaat vaan pöytään kiinni semmosen tukevan vadin jonka irtopohjan alle lykäät namut. yläosan täytät sitte laitojaan myöten kaurapuurolla ku jäbä vähä ounastelee et puklu nimisellä tytöllä voi toi puuron syönti ottaa luonnolle.. ;)
Tota noin... Jos mä sit kuiteski uhraudun yleisen edun nimis ja kyttäilen ens yön siel käytäväs et toi säälimätön rosmo saatais vastuuseen teoistaan. Mä voisin tietty sit kuulustellaki häntä mun hytis ;)
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Jos mä sit kuiteski uhraudun yleisen edun nimis ja kyttäilen ens yön siel käytäväs et toi säälimätön rosmo saatais vastuuseen teoistaan. Mä voisin tietty sit kuulustellaki häntä mun hytis ;)
Artagnan... :)) Et todellakaan voi ottaa vieraita naisia sun hyttiin, koska sanoit mulle karkauspäivän aattona, että rakastat VAIN mua :))
toljanter kirjoitti:
No taas on karkit syöty, kiroaisin jos osaisin:( Miten tää on mahollista että tuo röyhkeä varas arvasi miljardista numeroyhdistelmävaihtoehdosta just sen oikean jonka kassakaappiini koodaasin???
Ariel se ei varmaankaan voi olla koska tuossa lapussa luki niin, oisko sitte Tinttu tai Kittie? Mä taidan roudata tuon kassakaapin Butsin sängyn alle ja vaadin Butsia lipittään sitä kaaliviinaansa oikein litratolkulla joka ilta. Sen jälkeen ei kyllä yksikään karkkivaras kykene ryöstöretkelle. Ainakaan sen jälkeen kun käyn ostamassa kaikki alueen kauppojen kaasunaamarit ja poltan ne...Teikä ei taida juuri Vatikaanin ruokahuollosta vastata ;-D Kun samaan jääkaappiin tunkee kermapurkin ja kyljyksiä marinaadissa sitä kermaa ei juo saletisti vanha erkkikään elikkä haju tarttuu. Sitä tässä toisin sanoen haeskelin että piilottamalla elintarvikkeita meikän sängyn alle rikotaan kaikkia YKn ihmisoikeuspykäliä että EUn makeisdirektiivejä sekä Venäjän federaation Keski-Siperian ylängön autonomisen piirikunnan liittokokouksen edustajan presidentinhallinnon alaista toimijaa. You know.. ;-D
toljanter kirjoitti:
Ariel se ei varmaankaan voi olla koska tuossa lapussa luki niin, oisko sitte Tinttu tai Kittie? Mä taidan roudata tuon kassakaapin Butsin sängyn alle ja vaadin Butsia lipittään sitä kaaliviinaansa oikein litratolkulla joka ilta. Sen jälkeen ei kyllä yksikään karkkivaras kykene ryöstöretkelle. Ainakaan sen jälkeen kun käyn ostamassa kaikki alueen kauppojen kaasunaamarit ja poltan ne...Ööh...jos nyt unohdettaisiin ne karkit,ku me ollaan jo varmasti perillä ja ne makkarat on jo varmaan niii pilalla,että niissä kasvaa enempi karvaa ku mitä Butsissa.. Minäki lähin mukaan vaan sen nuotiomakkaran takia ja nyt niitä ei näy mailla eikä halmeilla. :(
Ja Kittieki on häipyny jonnekki..on varmaan menny jonnekki Siperian rekikoiratarhaan höpöttelemään sessuleista.. :Pa--r--i--e--l kirjoitti:
Artagnan... :)) Et todellakaan voi ottaa vieraita naisia sun hyttiin, koska sanoit mulle karkauspäivän aattona, että rakastat VAIN mua :))
Ai sori... ;) Mä ku meen sillai jo aivan sekasin ton sun identtisen kaksosen kaa... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh...jos nyt unohdettaisiin ne karkit,ku me ollaan jo varmasti perillä ja ne makkarat on jo varmaan niii pilalla,että niissä kasvaa enempi karvaa ku mitä Butsissa.. Minäki lähin mukaan vaan sen nuotiomakkaran takia ja nyt niitä ei näy mailla eikä halmeilla. :(
Ja Kittieki on häipyny jonnekki..on varmaan menny jonnekki Siperian rekikoiratarhaan höpöttelemään sessuleista.. :PNo mäki kyl luulen et Puklun masu rupee oleen karkista pipi... :D
- Tiedosta_kiitollinen
Teillä rekatuilla on s-postiosoitteet Suomi24:ssä? Onko osoite muotoa [email protected] jos lähettää postia vai mitä osoitekenttään kirjoitetaan? Kysyin tätä eilen mutten saanut kunnollista vastausta. Joku sekopääkin sotkeutui avaukseen.
- pysypoissa
Kukaan järkevä rekattu ei sitä sinulle kerro.
Meikää painaa huoli elikkä missä on Kittie :-( Hiukkasen on huolta myöskin omasta turvallisuudesta kun on tullut muiskuja vaihdettua ja flirttailtuakin siinä sivussa että turpiin ei viittis kuitenkaan mustasukkaiselta ukolta ottaa kun meikä on tällainen palstan guumin adonis.. ;-D
No kittiellä on varmaa muita kiireitä ja tulee ku ehtii.Tuskin sulla on pelkoa et kittien mies tulee sua rökittämää..vaikka ootki palstan kuumin mies. ;)))
p--u--k--l--u kirjoitti:
Ime sun peukkua rakas Butch, hahaha ;))
Hemmetin pentu että meikä tahtoisi.. vääntää sut solmuun ;-¤-:
Meillä on kotona ollut koirapotilas.. Niin sen takia en ole ollut palstalla.
Miestäni ei tarvi pelätä, kyllä hän luottaa minuun. :)jäbältä meni kyllä nyt kahvit väärään kurkkuun :D jospa kummiski laitat tuplalukot oveen.. :D
Kittiechihu kirjoitti:
Meillä on kotona ollut koirapotilas.. Niin sen takia en ole ollut palstalla.
Miestäni ei tarvi pelätä, kyllä hän luottaa minuun. :)No läppää meikä vaan lasketteli kun enemmän joutuu jo olla Lanan ukosta huolissaan.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No läppää meikä vaan lasketteli kun enemmän joutuu jo olla Lanan ukosta huolissaan.. ;-D
Olisko se sit joku Bull Mentula... ;)
hyvää naistenpäivää tytöille.. :) tää on sitte olevinaan ruusu @}->--
Multa myös onnittelut tytöille!!!
Sylillinen ruusuja, irtokarkkeja ja makkaraa teille ihanuuksille:)toljanter kirjoitti:
Multa myös onnittelut tytöille!!!
Sylillinen ruusuja, irtokarkkeja ja makkaraa teille ihanuuksille:)Kiitos mun ihanan rakas paavi <333 Olet tosi huomaavainen meitä kohtaan, vaikka sulla on sun hengellisen johtajuuden lisäksi järkyttävän kaamea varkaussarja ratkaistavana :)) Uskotko, että mua oikeasti harmittaa T-O-D-E-L-L-A paljon sun puolesta :'''(( (= monta litraa 100% aitoa itkua :)
Täytyy ny myöhästyneenä kiitellä,joten kiitos hurmaava Temmirauta..Oot todella symppiksen oloinen kaveri. <3 :)
Ja kiitti butsi sullekki...oot nii hulvaton jäbä,et susta ei voi olla tykkäämättä. <3 :)
Samat kiitokset Artsille..;) Oot niinku hillokarkki..päältä kova,mut sisältä pehmee. <3 :)
Ja viimeks..tänks tonttu...voisin kirjottaa tähän mitä vaan,mut jos hillitsen itseni ja sanon vaan,että olet niin ihgu ja hurmaavan symppis tyyppi..se joka sun kaa ei tule toimeen,nii saa mennä peilin eteen. <3 :))tinttu-liina kirjoitti:
Täytyy ny myöhästyneenä kiitellä,joten kiitos hurmaava Temmirauta..Oot todella symppiksen oloinen kaveri. <3 :)
Ja kiitti butsi sullekki...oot nii hulvaton jäbä,et susta ei voi olla tykkäämättä. <3 :)
Samat kiitokset Artsille..;) Oot niinku hillokarkki..päältä kova,mut sisältä pehmee. <3 :)
Ja viimeks..tänks tonttu...voisin kirjottaa tähän mitä vaan,mut jos hillitsen itseni ja sanon vaan,että olet niin ihgu ja hurmaavan symppis tyyppi..se joka sun kaa ei tule toimeen,nii saa mennä peilin eteen. <3 :))No Ressu on varmaan nyt peilin eessä ihailemassa pygmin talipallomaista olemusta:)
Teidän muiden kans pärjään kyllä vallan mainiosti. Kiitos Tinttu näteistä sanoistasi... Tiedät tosin varmasti että tommonen saa juron pohjalaismiehen kamalan vaivaantuneeksi joten tahoit vaan kiusia mua ja kait noita jäbiäki;)a--r--i--e--l kirjoitti:
Kiitos mun ihanan rakas paavi <333 Olet tosi huomaavainen meitä kohtaan, vaikka sulla on sun hengellisen johtajuuden lisäksi järkyttävän kaamea varkaussarja ratkaistavana :)) Uskotko, että mua oikeasti harmittaa T-O-D-E-L-L-A paljon sun puolesta :'''(( (= monta litraa 100% aitoa itkua :)
Mä selviän kyllä näistäkin paineista kun mua tukee valionaisten joukko;)
toljanter kirjoitti:
No Ressu on varmaan nyt peilin eessä ihailemassa pygmin talipallomaista olemusta:)
Teidän muiden kans pärjään kyllä vallan mainiosti. Kiitos Tinttu näteistä sanoistasi... Tiedät tosin varmasti että tommonen saa juron pohjalaismiehen kamalan vaivaantuneeksi joten tahoit vaan kiusia mua ja kait noita jäbiäki;)Tonttuko muka vaivaantuu..hah..tuota usko kukaan..;)) Myönnä vaa,et pikkasen röyhistit rintaas..;)
tinttu-liina kirjoitti:
Tonttuko muka vaivaantuu..hah..tuota usko kukaan..;)) Myönnä vaa,et pikkasen röyhistit rintaas..;)
No mäki oon täs koittanu sulattaa tota hillokarkkii... ;D
artagnan kirjoitti:
No mäki oon täs koittanu sulattaa tota hillokarkkii... ;D
No ku sä oot jotenki vähä semmonen kovis,mut kuiteski osoitat et löytyy sisältä semmone pehmo tyyppi..hyvällä tavalla pikkasen leuhkan oloinen..:))))))
tinttu-liina kirjoitti:
No ku sä oot jotenki vähä semmonen kovis,mut kuiteski osoitat et löytyy sisältä semmone pehmo tyyppi..hyvällä tavalla pikkasen leuhkan oloinen..:))))))
Hahaha :)) Mua naurattaa... Artagnan on oikeasti tosi huolehtiva, luotettava, lämminsydäminen, huumorintajuinen ja läpeensä kunnollinen :)) No joo... Ja M-E-L-K-O hyvännäköinen ;)), muttei ollenkaan leuhka. Kyllähän täällä palstallakin saa käsityksen kirjoittajien luonteista, mutta on suorastaan tajunnanräjäyttävää tavata livenä ;)) Mullakin löi sydän varmaan 150 kertaa minuutissa, kun tapasin mun jäbät viime kesänä... Eikä kertaakaan ole vielä kaduttanut :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hahaha :)) Mua naurattaa... Artagnan on oikeasti tosi huolehtiva, luotettava, lämminsydäminen, huumorintajuinen ja läpeensä kunnollinen :)) No joo... Ja M-E-L-K-O hyvännäköinen ;)), muttei ollenkaan leuhka. Kyllähän täällä palstallakin saa käsityksen kirjoittajien luonteista, mutta on suorastaan tajunnanräjäyttävää tavata livenä ;)) Mullakin löi sydän varmaan 150 kertaa minuutissa, kun tapasin mun jäbät viime kesänä... Eikä kertaakaan ole vielä kaduttanut :))
Noo..tuo leuhkajuttu tulee ehkä kirjoitustyylistä..:) Enkä mä epäile etteikö artsi ois kaikkee tuota mitä kirjoitit.:) Vaikkaki pakko sanoa noin yleisesti et toisen ihmisen tuntee perinpohjin vasta sitten kun on muutaman kuukauden asunu saman katon alla. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Noo..tuo leuhkajuttu tulee ehkä kirjoitustyylistä..:) Enkä mä epäile etteikö artsi ois kaikkee tuota mitä kirjoitit.:) Vaikkaki pakko sanoa noin yleisesti et toisen ihmisen tuntee perinpohjin vasta sitten kun on muutaman kuukauden asunu saman katon alla. :)
No mun elämässä on oikeasti vain Butch, jonka tunnen AIDOSTI läpikotaisin... :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
No mun elämässä on oikeasti vain Butch, jonka tunnen AIDOSTI läpikotaisin... :))
Karvoja myöten..;))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Ny mä kyl sit sulan sukkiini... <3 Oot sä muru vaan nii ihana et mä taidan läkähtyy ens yönä onneen... <3
tinttu-liina kirjoitti:
No vietettiin me kolmeki elokuus viikko samas teltas ilman mitään mukavuuksii... Et hyvin tällanen leuhkaki sekaan sopi ;D <--- Läpäl sit toi... ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
olisko se sitte jäbällä lyöny jotaki 250 kertaa ku tuli silloin semmonen tunne sisimpään et millanen kaunis satujen prinsessa sieltä oikein astelee tulemaan et onko unta vaiko totta.. :)
tinttu-liina kirjoitti:
tohon jäbä lisäis et kunnolla tuntee vasta ku on koettu yhessä jonkin näköinen vastoinkäyminen. kyllä se myötämäki aina menettelee mut sitte ku tulee niitä elämän hankaluuksia et sitä paraatipuolta ei jaksakkaan välttämättä enään toiselle näyttää..
artagnan kirjoitti:
No vietettiin me kolmeki elokuus viikko samas teltas ilman mitään mukavuuksii... Et hyvin tällanen leuhkaki sekaan sopi ;D <--- Läpäl sit toi... ;)
se oli kyllä semmonen viikko et sitä ei unohda koskaan.. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ja viimeks..tänks tonttu...voisin kirjottaa tähän mitä vaan,mut jos hillitsen itseni ja sanon vaan,että olet niin ihgu ja hurmaavan symppis tyyppi..se joka sun kaa ei tule toimeen,nii saa mennä peilin eteen. <3 :))no ei jäbä kyllä yhtään huonoa tykkää jos hurmaavana pidetään.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Karvoja myöten..;))
No niihin meikä ei anna muitten naisten koskea.. Arieli is the one and only :-)
artagnan kirjoitti:
Ny mä kyl sit sulan sukkiini... <3 Oot sä muru vaan nii ihana et mä taidan läkähtyy ens yönä onneen... <3
Hillokarkki.. :-D Voi hemmetti että meikä halkeaa.. :-D Hillokarkki-Artsi ;-D
- RessunKaverit
Tosirealisti on nero.
- KokkolanTOSIrealisti
Turkoosi saa mennä, eikä takaisin tulla...
- TOSIripulisti
Ripulisti on harvinaisen tyhmä Persuhörhöksikin.Perhossa olisi omiaan muiden junttien joukossa, loppuisi se VesiVeijarissa ihmisten kyylääminen.
- TOSIrealistiKokkolan
MENOLIPPU
Turkoosi vain menköön taakka.
vaikka indokiinaan saakka.
z
Takaisin ei tullos suoda,
auta meitä sinä luoja.
z
Sen hän meille toiveen suokoon,
koskaan ruojaa takas` tuokoon.
z
Toive tämä kaikkein soma,
olkoon Siperia ikioma.
z
Jääköön sinne jäitä hakkain,
tulla ei voi lämpöön rakkain.
z
Kerran kun ol` toive makee,
Turha oottaa, joku hakee. - TOSItahvo
Tahvo tyhjäntoimittaja.
- RessunKaverinro1
Tosirealisti on nero, runoilija ja taiteilija, urhelija ja.........................
- TOSIbörje
Ressun kaveri = Börje.
Mitäs tykkäätte kun tulee kevät? Minä niiiiin odotan että lumet sulaa pois.. Kiva kun aurinko jo on välillä näyttäytynyt. :)
Mmmm... Tosi ihanaa :)) Mua vain jännittää, että miten mun kaksi päärynäpuuta ovat selvinneet talvesta ja mun kovan onnen luumupuu, joka lensi syysmyrskyssä ilmojen halki ja istutettiin sitten sen jälkeen vielä uudelleen... :))
Kiva Kittie ku tulit..:) Mä nii kans odotan et lumet lähtee ja aurinko alkaa kunnolla lämmittämään.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Kiva Kittie ku tulit..:) Mä nii kans odotan et lumet lähtee ja aurinko alkaa kunnolla lämmittämään.:)
Tää piti kans sanoa,et keväällä ku huomaa ihka ekat voikukat jossaki talon nurkalla,nii se on aina nii ihana juttu.<3
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Tosi ihanaa :)) Mua vain jännittää, että miten mun kaksi päärynäpuuta ovat selvinneet talvesta ja mun kovan onnen luumupuu, joka lensi syysmyrskyssä ilmojen halki ja istutettiin sitten sen jälkeen vielä uudelleen... :))
Toivottavasti selviävät. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Tää piti kans sanoa,et keväällä ku huomaa ihka ekat voikukat jossaki talon nurkalla,nii se on aina nii ihana juttu.<3
Kuulostaa ihanalta nuo voikukat! :) Täällä minun kotikaupungissa on osa kaduista jo paljaana tai sohjossa.. Naurattaa kun koira ei halua ulkona kävellä ja kastella tassujaan.. :D
Kyllä kevät on aika odotettu vieras meikäläiselle pitkän ja pimeän talven jälkeen.
Luonnon herääminen kuten lintujen pirteät vikittelyliritykset on sulosointua korville, siinä itekki ihan aktivoituu;)toljanter kirjoitti:
Kyllä kevät on aika odotettu vieras meikäläiselle pitkän ja pimeän talven jälkeen.
Luonnon herääminen kuten lintujen pirteät vikittelyliritykset on sulosointua korville, siinä itekki ihan aktivoituu;)Lintujen ääni on kyllä kiva. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850