Suzuki Bandit

Teme48

Moi, Kertokaa kumpi parempi: Vanha 1200 iö Bandit, vai 1250 nestejäähd. Onko tehossa, väännössä, ohituskiihtyvyydessä merkittävää eroa ? Onko 1250 : Ssä ollut lasten tauteja?

12

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bandu8v

Valkkaa vesibandu. Vääntöä enemmän laajemmalla alueella ja lastentauteja ei ole. Hyviä yksilöitä saa halvalla. Perusfillari!!

• geeäsäffä

iö koneinen hieman uskottavampi ja rouheempi. Tilavampi kuskille.
      Vesikone on ku sähkömoottori. Kulkee ku kapulasta vääntää.
      Omilla tavoillaan makeita molemmat, mutta ehkäpä 1250cc on makeempi.
      Makuasia sano rekku ku persettään nuoli. Molemmat on hyviä.

Molemmanlaisilla oon ajanu yhteensä muutaman kymmenen tonnia ja ilman pienintäkään murhetta. Eturengasta syö molemmat, vai liekö ajotapakysymys...

• Teme48

Kiitos tiedoista. Entä pitääkö paikkansa että 1200: SSA olisi ruuvi mutteri Venttiilin säätö ? Voisi sitten tehdä itse.

• ruuvisäätö

On siinä ruuvisäätö.
        Ensikertalaisella pitää olla perustietoa venttiilikopan momenteista sun muista tähdellisistä asioista. Ilmaöljyjäähyn venttilikoppien kiinnityksiä on tuhottu lukuisia liialla kiristyksellä. Nokkapukeissa olevat kierteet nimittäin korkkaavat helposti.

Ostaisin 1250:n mieluummin. Itse asiassa minulla olikin sellainen vuosina 2008-2009. Sattumusten kautta ajan nykyään pienemmällä vesijäähdytteisellä 650 Banditilla. Sekin riittää mainiosti, mikäli ego kestää ja ajelet ilman matkustajaa.

• Teme48

Kiitos myös tästä tiedosta. Mä ajan paljon matkaa ja kakspäällä.Ja laukut täynnä. Sillä aattelen isoo Bandua.

• HippeliVain
        Teme48 kirjoitti:

Kiitos myös tästä tiedosta. Mä ajan paljon matkaa ja kakspäällä.Ja laukut täynnä. Sillä aattelen isoo Bandua.

Iso Bandu pieni muna.

• vesibandiittori

Vesibanditin venttiilisäätöön ei juuri alle sadantonnin tarvitse puuttua. Itse ole tarkistanut, eikä säätöä ole vielä tarvinnut, kun nyt 95tkm mittarissa.
      Vesibanditin omilla laukuilla joutuu takalaukkua siirtämään välilevyllä 5 senttiä taemmas, jotta takamatkustaja viihtyy paikallaan.

• suzy1

Noitahan löytyy nettimotosta heti kymmeniä.
      Silmiinpistävää on, että paljon ajetut on halpoja, mutta siinä kuitenkin piilee pieni vaara. Kaikki kuluu...
      Suosittelen sellasta, jolla ajettu alle 30 tkm ja se 24ooo huolto tehtynä. Kaikenvaralta.
      Joudut ehkä maksamaan tonnin-pari enemmän, mutta uskon että sijoitus kannattaa.

• vesibandiittori

Nykyisessä markkinatilanteessa tuommoisen alkupään vesibanditin kohtuukilometreillä saanee reilulla neljällä tonnilla.
      Omaani olen teettänyt 6tkm huollon, sen jälkeen huoltanut itse. Ruiskut synkattu kerran. Kolmannet ketjut ja rattaat menossa. Käypä arvo jossain pari kolmen tonnin välissä, mutta käyttöarvoa varmaankin vielä toiset satatuhatta kilometriä.

• h2o-iö

Vakuutusyhtiön kuulin lunastaneen tollasen -7 mallin n. 70 tkm ajetun 4500 e;lla.
      Tämä viime syksyltä. Tiedä sitte kuinka oikea hinta oli.
      Itsellänikin tollanen on, mutten myy alle 5,5 tonnin ja siellä ne pyynnit pääosin on.
      Tietty jonkun löydön voi tehdä zägällä ja niitähän joskus käy.

• bbjvhfyt

Banditin molemmat moottorit ovat erittäin kestäviä, kun ne huolletaan oikein. Näitä iö versioita löytyy yli 150000 ajettuina ja ne ovat hyvässä kunnossa. Ajamalla et konetta saa rikottua. Hieno laite, klassikko.

• Terapia_kesken

En tiärä, mutta sun kysymykses oli täynnä lastentautia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe