Moi, Kertokaa kumpi parempi: Vanha 1200 iö Bandit, vai 1250 nestejäähd. Onko tehossa, väännössä, ohituskiihtyvyydessä merkittävää eroa ? Onko 1250 : Ssä ollut lasten tauteja?
Suzuki Bandit
12
405
Vastaukset
- bandu8v
Valkkaa vesibandu. Vääntöä enemmän laajemmalla alueella ja lastentauteja ei ole. Hyviä yksilöitä saa halvalla. Perusfillari!!
- geeäsäffä
iö koneinen hieman uskottavampi ja rouheempi. Tilavampi kuskille.
Vesikone on ku sähkömoottori. Kulkee ku kapulasta vääntää.
Omilla tavoillaan makeita molemmat, mutta ehkäpä 1250cc on makeempi.
Makuasia sano rekku ku persettään nuoli. Molemmat on hyviä.
Molemmanlaisilla oon ajanu yhteensä muutaman kymmenen tonnia ja ilman pienintäkään murhetta. Eturengasta syö molemmat, vai liekö ajotapakysymys...- Teme48
Kiitos tiedoista. Entä pitääkö paikkansa että 1200: SSA olisi ruuvi mutteri Venttiilin säätö ? Voisi sitten tehdä itse.
- ruuvisäätö
On siinä ruuvisäätö.
Ensikertalaisella pitää olla perustietoa venttiilikopan momenteista sun muista tähdellisistä asioista. Ilmaöljyjäähyn venttilikoppien kiinnityksiä on tuhottu lukuisia liialla kiristyksellä. Nokkapukeissa olevat kierteet nimittäin korkkaavat helposti.
Ostaisin 1250:n mieluummin. Itse asiassa minulla olikin sellainen vuosina 2008-2009. Sattumusten kautta ajan nykyään pienemmällä vesijäähdytteisellä 650 Banditilla. Sekin riittää mainiosti, mikäli ego kestää ja ajelet ilman matkustajaa. - Teme48
Kiitos myös tästä tiedosta. Mä ajan paljon matkaa ja kakspäällä.Ja laukut täynnä. Sillä aattelen isoo Bandua.
- HippeliVain
Teme48 kirjoitti:
Kiitos myös tästä tiedosta. Mä ajan paljon matkaa ja kakspäällä.Ja laukut täynnä. Sillä aattelen isoo Bandua.
Iso Bandu pieni muna.
- vesibandiittori
Vesibanditin venttiilisäätöön ei juuri alle sadantonnin tarvitse puuttua. Itse ole tarkistanut, eikä säätöä ole vielä tarvinnut, kun nyt 95tkm mittarissa.
Vesibanditin omilla laukuilla joutuu takalaukkua siirtämään välilevyllä 5 senttiä taemmas, jotta takamatkustaja viihtyy paikallaan. - suzy1
Noitahan löytyy nettimotosta heti kymmeniä.
Silmiinpistävää on, että paljon ajetut on halpoja, mutta siinä kuitenkin piilee pieni vaara. Kaikki kuluu...
Suosittelen sellasta, jolla ajettu alle 30 tkm ja se 24ooo huolto tehtynä. Kaikenvaralta.
Joudut ehkä maksamaan tonnin-pari enemmän, mutta uskon että sijoitus kannattaa. - vesibandiittori
Nykyisessä markkinatilanteessa tuommoisen alkupään vesibanditin kohtuukilometreillä saanee reilulla neljällä tonnilla.
Omaani olen teettänyt 6tkm huollon, sen jälkeen huoltanut itse. Ruiskut synkattu kerran. Kolmannet ketjut ja rattaat menossa. Käypä arvo jossain pari kolmen tonnin välissä, mutta käyttöarvoa varmaankin vielä toiset satatuhatta kilometriä. - h2o-iö
Vakuutusyhtiön kuulin lunastaneen tollasen -7 mallin n. 70 tkm ajetun 4500 e;lla.
Tämä viime syksyltä. Tiedä sitte kuinka oikea hinta oli.
Itsellänikin tollanen on, mutten myy alle 5,5 tonnin ja siellä ne pyynnit pääosin on.
Tietty jonkun löydön voi tehdä zägällä ja niitähän joskus käy. - bbjvhfyt
Banditin molemmat moottorit ovat erittäin kestäviä, kun ne huolletaan oikein. Näitä iö versioita löytyy yli 150000 ajettuina ja ne ovat hyvässä kunnossa. Ajamalla et konetta saa rikottua. Hieno laite, klassikko.
- Terapia_kesken
En tiärä, mutta sun kysymykses oli täynnä lastentautia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897