Liian monta kertaa kuulen..

veikka50v

Olisiko kellään tietoa mistä voisi löytää ainakin 1980 luvulla
ripareilla lauletun "Liian monta kertaa kuulen sinun sanovan tän huulen" laulun sanat ja ehkä säestyksenkin..
Nyt laulun alku pyörii kokoajan mielessä ja olis kiva muistaa loputkin. :)

10

330

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      Kuulostaa äkkiseltään ihan oudolta. Onko kyseessä ripariveisu vai joku muu jota vain olette sattuneet laulamaan riparilla?
      Koetan etsiä, mutta ainakaan heti en löytänyt vanhoista ripariveisuvihkoista, ns punaisista kirjoista, tuota. Palaan asiaan mikäli löydän..

      Pappi Elisabet

      • veikka50v

        Kotkan langinkosken seurakunnan riparilla sitä laulettiin sellaisesta oranssinkeltaisesta lauluvihkosta eli saattoi olla seurakunnan oma kirjanen.


    • tarja1969

      liian monta kertaa kuulen, sinun sanovan tän huulen, uskon kyllä jumalaan mutta omalla tavallaan. Teetkö itse oman herra mielessäsi kuvitelman....
      Mie kävin riparin ristiniemessä kotkassa ja tätä tosiaan luriteltiin. Olisi kiva kuulla koko biisi!

    • OmallaTavalla

      Sama täällä. Sävel pyörii mielessä ja soitan sitä Keyboardilla ja huilulla, mutta sanoja en kokonaan muista kuin jotain pikku palasia. Mun lempi riparibiisi.

      • OmallaTavalla

        Liian monta kertaa kuulen, sinun sanovan tään huulen, uskon kyllä Jumalaan, mutta omalla tavalla. Teetkö itse oman Herran, mielessäsi kuvitelman...... (en muista)
        ... Vain sanan maksoi Herralle, kun teki taivaan maan, mut (tai ja-sana) henkensä on hinta ihmisen. Jumala ei oo kaukana, ei ole jokin usva vain, näet Jeesuksessa Isän Jumalan.

        Ihminen on tehnyt monta, ajatusta, uskomusta, kuinka päästä taivaaseen pois pahan vallasta. Tahdot tänään enemmän kuin, mitä eilen omistit.... (tai sinne päin)
        ___________________________________________________________________________
        Nuo sanat olisivat tärkeät minulle.


      • veikka50v
        OmallaTavalla kirjoitti:

        Liian monta kertaa kuulen, sinun sanovan tään huulen, uskon kyllä Jumalaan, mutta omalla tavalla. Teetkö itse oman Herran, mielessäsi kuvitelman...... (en muista)
        ... Vain sanan maksoi Herralle, kun teki taivaan maan, mut (tai ja-sana) henkensä on hinta ihmisen. Jumala ei oo kaukana, ei ole jokin usva vain, näet Jeesuksessa Isän Jumalan.

        Ihminen on tehnyt monta, ajatusta, uskomusta, kuinka päästä taivaaseen pois pahan vallasta. Tahdot tänään enemmän kuin, mitä eilen omistit.... (tai sinne päin)
        ___________________________________________________________________________
        Nuo sanat olisivat tärkeät minulle.

        Tiedätkö sinä säestyksen tähän kappaleeseen?


    • Liian monta kertaa kuulen,
      sinun sanovan tään huulen:
      ”Uskon kyllä Jumalaan,
      mutta omalla tavallain.”
      Teetkö itse oman Herran,
      mielessäsi kuvitelman,
      Eikö Luoja ilmoittaa
      vois itse itseään?
      Vain sanan maksoi Herralle
      kun teki taivaan maan,
      mutt henkensä on hinta ihmisen.
      Jumala ei oo kaukana,
      ei ole jokin usva vain.
      Näet Jeesuksessa Isän Jumalan.

      Ihminen on tehnyt monta
      ajatusta, uskomusta,
      kuinka päästä vapauteen
      pois pahan vallasta.
      Tahdot paljon enemmän kuin
      mitä tänään omistat.
      Tahdot löytää Jumalan
      et taruja ihmisten.



      Jeesus kysyy ovellasi,
      sisään jos hän päästä saisi,
      jäätkö yhä syntiisi
      vai tahdotko avata?
      Kuljet tietä kadotuksen,
      kun sä hylkäät Isän kutsun.
      Kuoli aivan turhaan
      Jeesus tähtes sun.
      Vain sanan…
      Jumala ei kaukana,
      Hän kuulee kyllä äänesi.
      Koska Jeesus elää,
      voi Hän kaiken uudistaa.

    • kiiyuviciklmjn

      Miksei kukaan kysy tätä, virsikirjasta poistettu totuuden virttä??

      virsi 440.
      ”Kas köyhän leivän syövät nuo jumalattomat. He viatonta lyövät ja häntä vainoovat. He kurjaa ahdistaapi kuin käärme kiukussa. Korvansa tukkeaapi tuon raukan huudoilta.
      He armotonna vievät osuudet orpojen. He söivät lesken leivät, on Herra nähnyt sen. Hän vanhurskaasti kostaa vääryydentekijät, rankaisee ansiosta nuo viekkaat ryöstäjät”

      Miten lienee jako, tietääkö kukaan?

    • laulu4567

      aika raskaan kuulonen laulu tuo sinun virsi 440. tässä aiksemmin on keskuteltu laulusta jossa kiva ja tarttuva sävel

    • Anonyymi

      "Liian monta kertaa kuulen" -laulua lauletaan Ralph McTell'in "Streets of London'in" sävelellä. Hector teki sävelmän tunnetuksi Suomessa käännöskappaleellaan "Kuinka voit väittää".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe