Olen 13v pojan äiti ja pojallani on himo käyttää vaippoja sanoi että on käytännöllisiä jos esim. jjlkisella paikalla tulee hätä niin voi kusasta vaippoihin ja sanoin että ei saisi käyttää enää mutta 6vkr jälkeen löytyi vaippapanetti josta oli käytetty 7-8 vaippa voisiko joku ystävällisesti vastata onko samaa kokemusta.
Apua mitkä vaipat sopivat 13v
14
3830
Vastaukset
- ujfuftu
Mitä vittua
- Boy85
Esim. Tenalta löytyy slip teippivaippoja S,M ja L kokoa. Paketissa lukee mikä vyötärys mitta on mikäkin koko. Apteekista esim löytyy.Pojallasi on vaippa fetissi joka on todella yleistä.
- Harvinaistaon
Väärä osasto vaippafetisseille ja ilmiö ei ole yleinen.
- Boy85
Vaippafetissistä kyse . Apteekista löytyy tenan housu ja teippivaippoja . S.M ja L kokoa. Koot ovat vyötärön mitoilla.
- Anonyymi
Ei ole välttämättä kyse fetissistä koska on totta että vaipat ovat käteviä jos olet julkisella paikalla etkä pääse vessaan
- Meilläkin
Tuttua on, meillä myös poika haluaa pitää vaippaa. Hänellä oli pitkään yökastelua ja se varmaan vaikutti asiaan. Sitten hän vähitellen alkoi pitää vaippaa päivälläkin. Sanoi, että siihen on mukava pissata. En ole koskaan moittinut häntä ja tuon uusia vaippoja aina tarvittaessa.
- Meilläei
Olette vaippafetisseine väärällä osastolla! Tämä osasto on Lapsen kehitys > vauvat > vaipat. Siis VAUVAT. Tähän keskusteluun eivät kuulu kehitysvammaisten, sairaiden teini-ikäisten, aikuisten tai vanhusten vaipat. Tänne ei kannata kirjoittaa edes pitkään kastelevien lasten vaippajuttuja, koska he eivät ole enää VAUVOJA.
- meilläkin
Minä ainakin vastasin aloittajan postiin ihan asiallisesti ja niin kuin asia kohdallani on. Joten pidähän sinä vähän pienempää suuta.
- Anonyymi
Kun on poika Naisten tena housuvaipat S koko.Jos on laiha ? Jos lihava löytyy Miesten Tena Housuvaipat S.M. EX jne. Kokoja
- Anonyymi
Mä haluaisin vaipat koska vaikea pidättää kakkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin vaipat koska vaikea pidättää kakkaa
Housuunko teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuunko teet?
nih?
- Anonyymi
Mulla on joskus tosi vaikeeta pidättää pissaa ja sitte joskus lirahtaa housuun.
Oon siis 9v ja mä luulen että tarviin vaippoja koska sitä lirahtaa sillä tavalla että päällyshousutki menee märäks, - Anonyymi
öö outoo ei siis pahalla :3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14610937Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58623816Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393673Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1863574PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003441Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863227Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691904Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151227Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt154905Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun263876