Olen 13v pojan äiti ja pojallani on himo käyttää vaippoja sanoi että on käytännöllisiä jos esim. jjlkisella paikalla tulee hätä niin voi kusasta vaippoihin ja sanoin että ei saisi käyttää enää mutta 6vkr jälkeen löytyi vaippapanetti josta oli käytetty 7-8 vaippa voisiko joku ystävällisesti vastata onko samaa kokemusta.
Apua mitkä vaipat sopivat 13v
14
2919
Vastaukset
- ujfuftu
Mitä vittua
- Boy85
Esim. Tenalta löytyy slip teippivaippoja S,M ja L kokoa. Paketissa lukee mikä vyötärys mitta on mikäkin koko. Apteekista esim löytyy.Pojallasi on vaippa fetissi joka on todella yleistä.
- Harvinaistaon
Väärä osasto vaippafetisseille ja ilmiö ei ole yleinen.
- Boy85
Vaippafetissistä kyse . Apteekista löytyy tenan housu ja teippivaippoja . S.M ja L kokoa. Koot ovat vyötärön mitoilla.
- Anonyymi
Ei ole välttämättä kyse fetissistä koska on totta että vaipat ovat käteviä jos olet julkisella paikalla etkä pääse vessaan
- Meilläkin
Tuttua on, meillä myös poika haluaa pitää vaippaa. Hänellä oli pitkään yökastelua ja se varmaan vaikutti asiaan. Sitten hän vähitellen alkoi pitää vaippaa päivälläkin. Sanoi, että siihen on mukava pissata. En ole koskaan moittinut häntä ja tuon uusia vaippoja aina tarvittaessa.
- Meilläei
Olette vaippafetisseine väärällä osastolla! Tämä osasto on Lapsen kehitys > vauvat > vaipat. Siis VAUVAT. Tähän keskusteluun eivät kuulu kehitysvammaisten, sairaiden teini-ikäisten, aikuisten tai vanhusten vaipat. Tänne ei kannata kirjoittaa edes pitkään kastelevien lasten vaippajuttuja, koska he eivät ole enää VAUVOJA.
- meilläkin
Minä ainakin vastasin aloittajan postiin ihan asiallisesti ja niin kuin asia kohdallani on. Joten pidähän sinä vähän pienempää suuta.
- Anonyymi
Kun on poika Naisten tena housuvaipat S koko.Jos on laiha ? Jos lihava löytyy Miesten Tena Housuvaipat S.M. EX jne. Kokoja
- Anonyymi
Mä haluaisin vaipat koska vaikea pidättää kakkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin vaipat koska vaikea pidättää kakkaa
Housuunko teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuunko teet?
nih?
- Anonyymi
Mulla on joskus tosi vaikeeta pidättää pissaa ja sitte joskus lirahtaa housuun.
Oon siis 9v ja mä luulen että tarviin vaippoja koska sitä lirahtaa sillä tavalla että päällyshousutki menee märäks, - Anonyymi
öö outoo ei siis pahalla :3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196