Apua mitkä vaipat sopivat 13v

Huolestunutäiti8

Olen 13v pojan äiti ja pojallani on himo käyttää vaippoja sanoi että on käytännöllisiä jos esim. jjlkisella paikalla tulee hätä niin voi kusasta vaippoihin ja sanoin että ei saisi käyttää enää mutta 6vkr jälkeen löytyi vaippapanetti josta oli käytetty 7-8 vaippa voisiko joku ystävällisesti vastata onko samaa kokemusta.

14

3009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujfuftu

Mitä vittua

• Boy85

Esim. Tenalta löytyy slip teippivaippoja S,M ja L kokoa. Paketissa lukee mikä vyötärys mitta on mikäkin koko. Apteekista esim löytyy.Pojallasi on vaippa fetissi joka on todella yleistä.

• Harvinaistaon

Väärä osasto vaippafetisseille ja ilmiö ei ole yleinen.

• Boy85

Vaippafetissistä kyse . Apteekista löytyy tenan housu ja teippivaippoja . S.M ja L kokoa. Koot ovat vyötärön mitoilla.

• Anonyymi

Ei ole välttämättä kyse fetissistä koska on totta että vaipat ovat käteviä jos olet julkisella paikalla etkä pääse vessaan

• Meilläkin

Tuttua on, meillä myös poika haluaa pitää vaippaa. Hänellä oli pitkään yökastelua ja se varmaan vaikutti asiaan. Sitten hän vähitellen alkoi pitää vaippaa päivälläkin. Sanoi, että siihen on mukava pissata. En ole koskaan moittinut häntä ja tuon uusia vaippoja aina tarvittaessa.

• Meilläei

Olette vaippafetisseine väärällä osastolla! Tämä osasto on Lapsen kehitys > vauvat > vaipat. Siis VAUVAT. Tähän keskusteluun eivät kuulu kehitysvammaisten, sairaiden teini-ikäisten, aikuisten tai vanhusten vaipat. Tänne ei kannata kirjoittaa edes pitkään kastelevien lasten vaippajuttuja, koska he eivät ole enää VAUVOJA.

• meilläkin

Minä ainakin vastasin aloittajan postiin ihan asiallisesti ja niin kuin asia kohdallani on. Joten pidähän sinä vähän pienempää suuta.

• Anonyymi

Kun on poika Naisten tena housuvaipat S koko.Jos on laiha ? Jos lihava löytyy Miesten Tena Housuvaipat S.M. EX jne. Kokoja

• Anonyymi

Mä haluaisin vaipat koska vaikea pidättää kakkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluaisin vaipat koska vaikea pidättää kakkaa

Housuunko teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Housuunko teet?

nih?

• Anonyymi

Mulla on joskus tosi vaikeeta pidättää pissaa ja sitte joskus lirahtaa housuun.
      Oon siis 9v ja mä luulen että tarviin vaippoja koska sitä lirahtaa sillä tavalla että päällyshousutki menee märäks,

• Anonyymi

öö outoo ei siis pahalla :3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2247
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      110
      1006
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      47
      984
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      979
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      56
      937
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      911
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      890
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      48
      834
    Aihe