Apua mitkä vaipat sopivat 13v

Huolestunutäiti8

Olen 13v pojan äiti ja pojallani on himo käyttää vaippoja sanoi että on käytännöllisiä jos esim. jjlkisella paikalla tulee hätä niin voi kusasta vaippoihin ja sanoin että ei saisi käyttää enää mutta 6vkr jälkeen löytyi vaippapanetti josta oli käytetty 7-8 vaippa voisiko joku ystävällisesti vastata onko samaa kokemusta.

14

2704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujfuftu

      Mitä vittua

    • Boy85

      Esim. Tenalta löytyy slip teippivaippoja S,M ja L kokoa. Paketissa lukee mikä vyötärys mitta on mikäkin koko. Apteekista esim löytyy.Pojallasi on vaippa fetissi joka on todella yleistä.

      • Harvinaistaon

        Väärä osasto vaippafetisseille ja ilmiö ei ole yleinen.


    • Boy85

      Vaippafetissistä kyse . Apteekista löytyy tenan housu ja teippivaippoja . S.M ja L kokoa. Koot ovat vyötärön mitoilla.

      • Anonyymi

        Ei ole välttämättä kyse fetissistä koska on totta että vaipat ovat käteviä jos olet julkisella paikalla etkä pääse vessaan


    • Meilläkin

      Tuttua on, meillä myös poika haluaa pitää vaippaa. Hänellä oli pitkään yökastelua ja se varmaan vaikutti asiaan. Sitten hän vähitellen alkoi pitää vaippaa päivälläkin. Sanoi, että siihen on mukava pissata. En ole koskaan moittinut häntä ja tuon uusia vaippoja aina tarvittaessa.

    • Meilläei

      Olette vaippafetisseine väärällä osastolla! Tämä osasto on Lapsen kehitys > vauvat > vaipat. Siis VAUVAT. Tähän keskusteluun eivät kuulu kehitysvammaisten, sairaiden teini-ikäisten, aikuisten tai vanhusten vaipat. Tänne ei kannata kirjoittaa edes pitkään kastelevien lasten vaippajuttuja, koska he eivät ole enää VAUVOJA.

    • meilläkin

      Minä ainakin vastasin aloittajan postiin ihan asiallisesti ja niin kuin asia kohdallani on. Joten pidähän sinä vähän pienempää suuta.

    • Anonyymi

      Kun on poika Naisten tena housuvaipat S koko.Jos on laiha ? Jos lihava löytyy Miesten Tena Housuvaipat S.M. EX jne. Kokoja

      • Anonyymi

        Mä haluaisin vaipat koska vaikea pidättää kakkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluaisin vaipat koska vaikea pidättää kakkaa

        Housuunko teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Housuunko teet?

        nih?


    • Anonyymi

      Mulla on joskus tosi vaikeeta pidättää pissaa ja sitte joskus lirahtaa housuun.
      Oon siis 9v ja mä luulen että tarviin vaippoja koska sitä lirahtaa sillä tavalla että päällyshousutki menee märäks,

    • Anonyymi

      öö outoo ei siis pahalla :3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe