Munanjohtimien aukiolotutkimus - älä pelkää!

0Anonyymi0

Kävin tänään kyseisessä tutkimuksessa. Olin saanut kasvatettua itselleni melkoisen paniikin lukemalla kauhutarinoita netistä tutkimuksen kivuliaisuudesta, ja haluankin nyt kirjoittaa päinvastaisen tekstin - teille kaikille, jotka etsitte netistä kokemuksia ko. tutkimuksesta: älkää nyt hyvät ihmiset pelätkö sitä tutkimusta, älkääkä uskoko mitä netissä siitä kirjoitellaan!!! Tutkimus EI SATTUNUT YHTÄÄN!! Sanoisin jopa, että papakokeen ottaminen tuntuu enemmän kuin tuo. En edes huomannut mitään, kunnes koko homma oli jo ohi, ja olen erittäin kipuherkkä.

Suorastaan ärsyttää, että ko. tutkimusta niin kovin dramatisoidaan, ja niillä kirjoituksilla aiheutetaan imisille aiheetonta pelkoa... Vaikka ne tuubat olisi tukossa, tutkimuksen todellakin kestää.

Rauhallisin mielin tutkimukseen, ei satu ollenkaan kun ottaa särkylääkkeen etukäteen!!

4

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssffaaaww

Samaa mieltä, sen ankannokan asettaminen sattui itselle, mutta tutkimus ei yhtään... no worries :)

• kdjkj

Mulle ainakin oli todella, todella kivulias vaikka otin sekä panadolin että ibuprofeenin ennen toimenpidettä. Munasolujen punktio ja synnytys eivät puolestaan tuntuneet juuri missään (niissä oli kunnon kivunlievitys). Nämä ovat niin yksilöllisiä asioita.

• yllärrrri

Luulin tulleeni rakentamispalstalle

• Muumimammaa

Munanjohtimien aukiolotutkimus ei tuntunut missään, oikeasti. Munasolupunktio sitten taas oli yhtä helvettiä. Sain kipulääkettä niin paljon, ettei enempää voinut antaa, punktio jäikin sitten vähän kesken kun loppujen solujen takia neula olisi pitänyt pistää koko munasarjasta läpi... Kipulääke siis toimi mutta vaikutti todella lyhyen aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      24
      2655
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      40
      2312
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1298
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      299
      1221
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      976
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      957
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      75
      862
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      73
      843
    9. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      793
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      93
      772
    Aihe