Munanjohtimien aukiolotutkimus - älä pelkää!

0Anonyymi0

Kävin tänään kyseisessä tutkimuksessa. Olin saanut kasvatettua itselleni melkoisen paniikin lukemalla kauhutarinoita netistä tutkimuksen kivuliaisuudesta, ja haluankin nyt kirjoittaa päinvastaisen tekstin - teille kaikille, jotka etsitte netistä kokemuksia ko. tutkimuksesta: älkää nyt hyvät ihmiset pelätkö sitä tutkimusta, älkääkä uskoko mitä netissä siitä kirjoitellaan!!! Tutkimus EI SATTUNUT YHTÄÄN!! Sanoisin jopa, että papakokeen ottaminen tuntuu enemmän kuin tuo. En edes huomannut mitään, kunnes koko homma oli jo ohi, ja olen erittäin kipuherkkä.

Suorastaan ärsyttää, että ko. tutkimusta niin kovin dramatisoidaan, ja niillä kirjoituksilla aiheutetaan imisille aiheetonta pelkoa... Vaikka ne tuubat olisi tukossa, tutkimuksen todellakin kestää.

Rauhallisin mielin tutkimukseen, ei satu ollenkaan kun ottaa särkylääkkeen etukäteen!!

4

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssffaaaww

Samaa mieltä, sen ankannokan asettaminen sattui itselle, mutta tutkimus ei yhtään... no worries :)

• kdjkj

Mulle ainakin oli todella, todella kivulias vaikka otin sekä panadolin että ibuprofeenin ennen toimenpidettä. Munasolujen punktio ja synnytys eivät puolestaan tuntuneet juuri missään (niissä oli kunnon kivunlievitys). Nämä ovat niin yksilöllisiä asioita.

• yllärrrri

Luulin tulleeni rakentamispalstalle

• Muumimammaa

Munanjohtimien aukiolotutkimus ei tuntunut missään, oikeasti. Munasolupunktio sitten taas oli yhtä helvettiä. Sain kipulääkettä niin paljon, ettei enempää voinut antaa, punktio jäikin sitten vähän kesken kun loppujen solujen takia neula olisi pitänyt pistää koko munasarjasta läpi... Kipulääke siis toimi mutta vaikutti todella lyhyen aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      243
      1492
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      26
      1445
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      146
      1200
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1017
    5. 136
      988
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      933
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      891
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      842
    9. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      416
      832
    10. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      804
    Aihe