Muistaako Kari Ilkkala vielä blogiaan ??

lapsellista

Hei, voisin laatia oikeanpuoleisen kuvan mukaisen tekstiviestiketjun, lähettää sen kaupungille ja lehtiin, ja väittää minulla olevan vedenpitävät todisteet Iisakki Kiemungin syyllisyydestä Sambia-vuotoon.

Ainiin, minähän laadin sen ketjun jo. Miten se tehdään?

Otetaan toinen puhelin, ja lisätään sen numero ”väärennettävän” puhelimen yhteystietoihin mustamaalattavaksi tarkoitun henkilön nimelle.

Otetaan asetuksista automaattinen päivämäärä ja kellonaika pois, ja asetetaan ne itse sopiviksi.

Lähetetään toisesta puhelimesta ”väärennettävään” puhelimeen halutunlaatuista todistusaineistoa, ja vastaillaan itse mikä tarkoitukseen sopii. Askelletaan päivämäärää / kellonaikaa sopivasti.

Otetaan ”väärennetyn” kännykän ruudusta valokuva, ja aletaan levittää sitä mediassa aukottomana todisteena.

Kyllä ottaa joillekin koville.

15

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wyurtre

Ajatella Kari meni tunnustamaan huijauksen. Ei noin höynäytettävä voi olla muualla kun käräjillä.

• Politiikka

Sairasta toimintaa kunnallispoliitikolta.

• säälittäväänarsismia

Säälittävää

• Järkyttävänkamalaa

Ilkkala on huíjari pahinta laatua. Huijasi äänestäjiään ja kaikkia kaupunkilaisia ja jo pitemmän aikaa.

• DupontJaDupont

Voi hitsi, että nauratti tuon huijari-Ilkkalan blogi.

• toimituksentoivoton

nauroin myös niin kovin, että nielaisin pitkän rasvaisen lettini ja olin tukehtua. pitäisikö haastaa toinen oikeuteen minun pahoinpitelystäni?

• Kim-il-Ilkkala

Nyt se on poistanut sen typerän Dupont ja Dupont -bloginsa, kun meinasin sen lukea toistamiseen - ja nauraa sille, minäkin. Alkoiko Ilkkalaa vähän hävettää, vai mistä on kyse? Onneksi aika moni sen vielä muistaa ja varmaan persufaneilla on se varmuuskopioituna ikuisiksi ajoiksi arkistoihin todisteeksi Ilkkalan "nerokkuudesta".

• keskustatakasi

• VuotiKuinSeula

Onko jo uutta blogia, selittelyä ja Kiemungin syyttelyä?

• HauskaSeurata

Leo Leppänen veti sittenkin pitemmän korren.

• NaurattaaEtukäteen

Lulun vuoro on nyt kirjoittaa blogi ja selittää Karin toimineen ihan oikein ja kaupunkilaisten parhaaksi. Muut valtuuston persuthan ovat ihan kirjoitustaidottomia. Osaavatko edes puhua?

• Perunatehdas

Hei, voisin laatia oikeanpuoleisen kuvan mukaisen tekstiviestiketjun, lähettää sen kaupungille ja lehtiin, ja väittää minulla olevan vedenpitävät todisteet Iisakki Kiemungin syyllisyydestä Sambia-vuotoon.

Ainiin, minähän laadin sen ketjun jo. Miten se tehdään?

Otetaan toinen puhelin, ja lisätään sen numero ”väärennettävän” puhelimen yhteystietoihin mustamaalattavaksi tarkoitun henkilön nimelle.

Otetaan asetuksista automaattinen päivämäärä ja kellonaika pois, ja asetetaan ne itse sopiviksi.

Lähetetään toisesta puhelimesta ”väärennettävään” puhelimeen halutunlaatuista todistusaineistoa, ja vastaillaan itse mikä tarkoitukseen sopii. Askelletaan päivämäärää / kellonaikaa sopivasti.

Otetaan ”väärennetyn” kännykän ruudusta valokuva, ja aletaan levittää sitä mediassa aukottomana todisteena.

Kyllä ottaa joillekin koville.

Näin siis kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallituksen, sairaanhoitopiirin hallituksen ja monen muun verstaan hallituksen jäsen ja kaupunkilaispersujen äänillä sinne valittu Ilkka kirjoitti plokissaan-
      Kylläpä ottaa koville - vai mitä persut?

• etusormella

Ilkkala on persujen epäjumala, idoli, korealainen Kim-il lakeijoineen ym. ym. rehvastelee lukeneisuudellaan ja pyörittelee desimaalilukuja ja tekee persuihin lähtemättömän vaikutuksen. Varmaan hänet tullaan nimittämään pyhimykseksi ja kuolemansa jälkeenkin vielä valitaan valtuustoon erityisluvan turvin. Persut kokoontuvat torille kerran viikossa kädet yläviistoon huutamaan: "Kari Ilkkala nauttii meidän luottamustamme aina ja ikuisesti aamen!" Ja Kylli Kylliäinen pitää nyyhkien muistopuheen Karille kirkon rappusilta.

• Pulusilulusi

Hei Kartsa , mennäänkö naimisiin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3868
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1245
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1085
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      961
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      881
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      811
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      811
    10. Voi luoja että pelkään

Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔
      Ikävä
      30
      727
    Aihe