Olen itse trans mies

loiuyt

Tykään laitaa naisten vaat päälle tykän myös iltaisin Laitaa naisten vaatteet päälle ja perukki on myös kotona kaikki naisten pikkuhousut rintaliivit hame pusero sukkahousut on tosi seksikäs olo kun ne on päällä jo pikkupoijasta saakka olen kiinostunut siitä naisten vaatteista??

15

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis oletko transmies vai transnainen?

      • Ihan_ulkona

        Ei se ole kumpikaan. Ihan selvästi transvestiitti joka ei tunne nimityksiä.


    • fgtre

      olen seimoinen miea joka tykää naisten vaatteisiin laitaa ne päälle tässä on korjaus siihen ok

      • Ihan-OK

        Veikkaus piti paikkansa, olet siis transvestiitti.


      • äöpoig

        Kyllä olen


    • Hmmm… mutta mistä on kyse?

      • Bimies2

        tgfreja sulla on kauniit kasvot ;) pukeudutko usein naisten vaatteisiin? Olenko bi- vai trans kun kiihoitun naisista ja naisellisista miehistä?


      • Selvittikö_asiaa

        Kiihottuminen jostakin henkilöstä osoittaa seksuaalista suuntautumista. Itsestäsi on sitten kiinni oletko homo- vai biseksuaali. Kiihottuminen erityisesti transihmisistä osoittaa transsuuntautuneisuutta.


      • Kansalainentavallinen
        Bimies2 kirjoitti:

        tgfreja sulla on kauniit kasvot ;) pukeudutko usein naisten vaatteisiin? Olenko bi- vai trans kun kiihoitun naisista ja naisellisista miehistä?

        Transsukupuolinen nainen ei pukeudu ,muihinkin naisten vaatteisiin,koska ne kuuluu naiselle.


      • Bimies2
        Selvittikö_asiaa kirjoitti:

        Kiihottuminen jostakin henkilöstä osoittaa seksuaalista suuntautumista. Itsestäsi on sitten kiinni oletko homo- vai biseksuaali. Kiihottuminen erityisesti transihmisistä osoittaa transsuuntautuneisuutta.

        Hei, ja kiitos vastauksestasi... olen siis transsuuntainen bi-mies...


    • Termeihin vihkiytymättömille voi olla vaikea hahmottaa se, että transnaiselle ja transvestiittimiehelle kätilö on tehnyt saman arvauksen sukupuolesta, kuten vastaavasti transmiehelle ja transvestiittinaiselle.

      "Mies" ja "nainen" termeissä pyrkivät kuvaamaan sitä, mikä on henkilön todellinen sukupuolikokemus. Transvestiitin kohdalla tämä terminologia ei aina kuvaa oikein omaa kokemusta, koska heilläkin syntymässä arvatun sukupuolen kokemus voi olla aika heikossa hapessa.

      • fgghhkghk

        Hyvä, että peruukki on taas kotona.

        Miten te jaksatte vastata humalaisten kirjoituksiin?


      • minäkin olen ehkä tranvestiitti, mutta olen löytänyt sisälläni olevan naisen aivan hiljattain. työni vuoksi olen estynyt päästämään päiviä valloilleen, mutta kahden viikon välein päästän hänet esiin ja meikkaan itseni naiseksi ja pukeudun naisten vaatteisiin. silloin kun päästän päivin esiin itselleni niin tunnen olevani onnellinen.


    • jolinesset

      Minä taasen pidän naisten sukkahousuista ja hameista. En kuitenkaan meikkaamisesta, mekoista tai peruukeista. Se on lähimmä crossdressing. Mikä ihanampaa kun pukea nätti hame ja sukkahousut ! Naisten kenkiäkään en omista, joskus "autoillessa" pitääkin katsoa mitkä kengät kävisi hameen kassa.

      • baltsu

        No melkein samoilla linjoilla ollaan. Meikkejä, peruukkeja en käytä, naisten kenkiä kyllä. Ja valinnanvaraahan löytyy niin hameista kuin sukkahousuistakin. Kaikilla omat suosikkinsa tietysti. Tällä kertaa inspiroi kirjoittamaan Voguen 40 denierin sukkahousut. Ihanat jalassa nämäkin.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1687
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1620
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1574
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      28
      1361
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1182
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      40
      1084
    Aihe