Olen itse trans mies

loiuyt

Tykään laitaa naisten vaat päälle tykän myös iltaisin Laitaa naisten vaatteet päälle ja perukki on myös kotona kaikki naisten pikkuhousut rintaliivit hame pusero sukkahousut on tosi seksikäs olo kun ne on päällä jo pikkupoijasta saakka olen kiinostunut siitä naisten vaatteista??

15

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis oletko transmies vai transnainen?

• Ihan_ulkona

Ei se ole kumpikaan. Ihan selvästi transvestiitti joka ei tunne nimityksiä.

• fgtre

olen seimoinen miea joka tykää naisten vaatteisiin laitaa ne päälle tässä on korjaus siihen ok

• Ihan-OK

Veikkaus piti paikkansa, olet siis transvestiitti.

• äöpoig

Kyllä olen

• Hmmm… mutta mistä on kyse?

• Bimies2

tgfreja sulla on kauniit kasvot ;) pukeudutko usein naisten vaatteisiin? Olenko bi- vai trans kun kiihoitun naisista ja naisellisista miehistä?

• Selvittikö_asiaa

Kiihottuminen jostakin henkilöstä osoittaa seksuaalista suuntautumista. Itsestäsi on sitten kiinni oletko homo- vai biseksuaali. Kiihottuminen erityisesti transihmisistä osoittaa transsuuntautuneisuutta.

• Kansalainentavallinen
        Bimies2 kirjoitti:

tgfreja sulla on kauniit kasvot ;) pukeudutko usein naisten vaatteisiin? Olenko bi- vai trans kun kiihoitun naisista ja naisellisista miehistä?

Transsukupuolinen nainen ei pukeudu ,muihinkin naisten vaatteisiin,koska ne kuuluu naiselle.

• Bimies2
        Selvittikö_asiaa kirjoitti:

Kiihottuminen jostakin henkilöstä osoittaa seksuaalista suuntautumista. Itsestäsi on sitten kiinni oletko homo- vai biseksuaali. Kiihottuminen erityisesti transihmisistä osoittaa transsuuntautuneisuutta.

Hei, ja kiitos vastauksestasi... olen siis transsuuntainen bi-mies...

• Termeihin vihkiytymättömille voi olla vaikea hahmottaa se, että transnaiselle ja transvestiittimiehelle kätilö on tehnyt saman arvauksen sukupuolesta, kuten vastaavasti transmiehelle ja transvestiittinaiselle.

"Mies" ja "nainen" termeissä pyrkivät kuvaamaan sitä, mikä on henkilön todellinen sukupuolikokemus. Transvestiitin kohdalla tämä terminologia ei aina kuvaa oikein omaa kokemusta, koska heilläkin syntymässä arvatun sukupuolen kokemus voi olla aika heikossa hapessa.

• fgghhkghk

Hyvä, että peruukki on taas kotona.

Miten te jaksatte vastata humalaisten kirjoituksiin?

• minäkin olen ehkä tranvestiitti, mutta olen löytänyt sisälläni olevan naisen aivan hiljattain. työni vuoksi olen estynyt päästämään päiviä valloilleen, mutta kahden viikon välein päästän hänet esiin ja meikkaan itseni naiseksi ja pukeudun naisten vaatteisiin. silloin kun päästän päivin esiin itselleni niin tunnen olevani onnellinen.

• jolinesset

Minä taasen pidän naisten sukkahousuista ja hameista. En kuitenkaan meikkaamisesta, mekoista tai peruukeista. Se on lähimmä crossdressing. Mikä ihanampaa kun pukea nätti hame ja sukkahousut ! Naisten kenkiäkään en omista, joskus "autoillessa" pitääkin katsoa mitkä kengät kävisi hameen kassa.

• baltsu

No melkein samoilla linjoilla ollaan. Meikkejä, peruukkeja en käytä, naisten kenkiä kyllä. Ja valinnanvaraahan löytyy niin hameista kuin sukkahousuistakin. Kaikilla omat suosikkinsa tietysti. Tällä kertaa inspiroi kirjoittamaan Voguen 40 denierin sukkahousut. Ihanat jalassa nämäkin.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      370
      3184
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1516
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe