Tykään laitaa naisten vaat päälle tykän myös iltaisin Laitaa naisten vaatteet päälle ja perukki on myös kotona kaikki naisten pikkuhousut rintaliivit hame pusero sukkahousut on tosi seksikäs olo kun ne on päällä jo pikkupoijasta saakka olen kiinostunut siitä naisten vaatteista??
Olen itse trans mies
15
392
Vastaukset
Siis oletko transmies vai transnainen?
- Ihan_ulkona
Ei se ole kumpikaan. Ihan selvästi transvestiitti joka ei tunne nimityksiä.
- fgtre
olen seimoinen miea joka tykää naisten vaatteisiin laitaa ne päälle tässä on korjaus siihen ok
- Ihan-OK
Veikkaus piti paikkansa, olet siis transvestiitti.
- äöpoig
Kyllä olen
Hmmm… mutta mistä on kyse?
- Bimies2
tgfreja sulla on kauniit kasvot ;) pukeudutko usein naisten vaatteisiin? Olenko bi- vai trans kun kiihoitun naisista ja naisellisista miehistä?
- Selvittikö_asiaa
Kiihottuminen jostakin henkilöstä osoittaa seksuaalista suuntautumista. Itsestäsi on sitten kiinni oletko homo- vai biseksuaali. Kiihottuminen erityisesti transihmisistä osoittaa transsuuntautuneisuutta.
- Kansalainentavallinen
Bimies2 kirjoitti:
tgfreja sulla on kauniit kasvot ;) pukeudutko usein naisten vaatteisiin? Olenko bi- vai trans kun kiihoitun naisista ja naisellisista miehistä?
Transsukupuolinen nainen ei pukeudu ,muihinkin naisten vaatteisiin,koska ne kuuluu naiselle.
- Bimies2
Selvittikö_asiaa kirjoitti:
Kiihottuminen jostakin henkilöstä osoittaa seksuaalista suuntautumista. Itsestäsi on sitten kiinni oletko homo- vai biseksuaali. Kiihottuminen erityisesti transihmisistä osoittaa transsuuntautuneisuutta.
Hei, ja kiitos vastauksestasi... olen siis transsuuntainen bi-mies...
Termeihin vihkiytymättömille voi olla vaikea hahmottaa se, että transnaiselle ja transvestiittimiehelle kätilö on tehnyt saman arvauksen sukupuolesta, kuten vastaavasti transmiehelle ja transvestiittinaiselle.
"Mies" ja "nainen" termeissä pyrkivät kuvaamaan sitä, mikä on henkilön todellinen sukupuolikokemus. Transvestiitin kohdalla tämä terminologia ei aina kuvaa oikein omaa kokemusta, koska heilläkin syntymässä arvatun sukupuolen kokemus voi olla aika heikossa hapessa.- fgghhkghk
Hyvä, että peruukki on taas kotona.
Miten te jaksatte vastata humalaisten kirjoituksiin? minäkin olen ehkä tranvestiitti, mutta olen löytänyt sisälläni olevan naisen aivan hiljattain. työni vuoksi olen estynyt päästämään päiviä valloilleen, mutta kahden viikon välein päästän hänet esiin ja meikkaan itseni naiseksi ja pukeudun naisten vaatteisiin. silloin kun päästän päivin esiin itselleni niin tunnen olevani onnellinen.
- jolinesset
Minä taasen pidän naisten sukkahousuista ja hameista. En kuitenkaan meikkaamisesta, mekoista tai peruukeista. Se on lähimmä crossdressing. Mikä ihanampaa kun pukea nätti hame ja sukkahousut ! Naisten kenkiäkään en omista, joskus "autoillessa" pitääkin katsoa mitkä kengät kävisi hameen kassa.
- baltsu
No melkein samoilla linjoilla ollaan. Meikkejä, peruukkeja en käytä, naisten kenkiä kyllä. Ja valinnanvaraahan löytyy niin hameista kuin sukkahousuistakin. Kaikilla omat suosikkinsa tietysti. Tällä kertaa inspiroi kirjoittamaan Voguen 40 denierin sukkahousut. Ihanat jalassa nämäkin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810