Olen itse trans mies

Tykään laitaa naisten vaat päälle tykän myös iltaisin Laitaa naisten vaatteet päälle ja perukki on myös kotona kaikki naisten pikkuhousut rintaliivit hame pusero sukkahousut on tosi seksikäs olo kun ne on päällä jo pikkupoijasta saakka olen kiinostunut siitä naisten vaatteista??
15495
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Siis oletko transmies vai transnainen?

Äänestä
  • Ei se ole kumpikaan. Ihan selvästi transvestiitti joka ei tunne nimityksiä.

Äänestä

olen seimoinen miea joka tykää naisten vaatteisiin laitaa ne päälle tässä on korjaus siihen ok

Äänestä
  • Veikkaus piti paikkansa, olet siis transvestiitti.

Äänestä

• Kyllä olen

Äänestä

Hmmm… mutta mistä on kyse?

Äänestä
  • tgfreja sulla on kauniit kasvot ;) pukeudutko usein naisten vaatteisiin? Olenko bi- vai trans kun kiihoitun naisista ja naisellisista miehistä?

Äänestä

• Kiihottuminen jostakin henkilöstä osoittaa seksuaalista suuntautumista. Itsestäsi on sitten kiinni oletko homo- vai biseksuaali. Kiihottuminen erityisesti transihmisistä osoittaa transsuuntautuneisuutta.

Äänestä

• Bimies2 kirjoitti:

tgfreja sulla on kauniit kasvot ;) pukeudutko usein naisten vaatteisiin? Olenko bi- vai trans kun kiihoitun naisista ja naisellisista miehistä?

Transsukupuolinen nainen ei pukeudu ,muihinkin naisten vaatteisiin,koska ne kuuluu naiselle.

Äänestä

• Selvittikö_asiaa kirjoitti:

Kiihottuminen jostakin henkilöstä osoittaa seksuaalista suuntautumista. Itsestäsi on sitten kiinni oletko homo- vai biseksuaali. Kiihottuminen erityisesti transihmisistä osoittaa transsuuntautuneisuutta.

Hei, ja kiitos vastauksestasi... olen siis transsuuntainen bi-mies...

Äänestä

Termeihin vihkiytymättömille voi olla vaikea hahmottaa se, että transnaiselle ja transvestiittimiehelle kätilö on tehnyt saman arvauksen sukupuolesta, kuten vastaavasti transmiehelle ja transvestiittinaiselle.

"Mies" ja "nainen" termeissä pyrkivät kuvaamaan sitä, mikä on henkilön todellinen sukupuolikokemus. Transvestiitin kohdalla tämä terminologia ei aina kuvaa oikein omaa kokemusta, koska heilläkin syntymässä arvatun sukupuolen kokemus voi olla aika heikossa hapessa.

Äänestä
  • Hyvä, että peruukki on taas kotona.

Miten te jaksatte vastata humalaisten kirjoituksiin?

Äänestä

• minäkin olen ehkä tranvestiitti, mutta olen löytänyt sisälläni olevan naisen aivan hiljattain. työni vuoksi olen estynyt päästämään päiviä valloilleen, mutta kahden viikon välein päästän hänet esiin ja meikkaan itseni naiseksi ja pukeudun naisten vaatteisiin. silloin kun päästän päivin esiin itselleni niin tunnen olevani onnellinen.

Äänestä

Minä taasen pidän naisten sukkahousuista ja hameista. En kuitenkaan meikkaamisesta, mekoista tai peruukeista. Se on lähimmä crossdressing. Mikä ihanampaa kun pukea nätti hame ja sukkahousut ! Naisten kenkiäkään en omista, joskus "autoillessa" pitääkin katsoa mitkä kengät kävisi hameen kassa.

1Äänestä
  • No melkein samoilla linjoilla ollaan. Meikkejä, peruukkeja en käytä, naisten kenkiä kyllä. Ja valinnanvaraahan löytyy niin hameista kuin sukkahousuistakin. Kaikilla omat suosikkinsa tietysti. Tällä kertaa inspiroi kirjoittamaan Voguen 40 denierin sukkahousut. Ihanat jalassa nämäkin.

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

loiuyt kirjoitti:

Tykään laitaa naisten vaat päälle tykän myös iltaisin Laitaa naisten vaatteet päälle ja perukki on myös kotona kaikki naisten pikkuhousut rintaliivit hame pusero sukkahousut on tosi seksikäs olo kun ne on päällä jo pikkupoijasta saakka olen kiinostunut siitä naisten vaatteista??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu