Onko VVO:n vuokrat liian kalliita?

Vuokraaja69

Laitoin merkille, että VVO:lla on paljon vuokrattavia asuntoja tällä hetkellä nettipalvelussaan! Onko käynyt näin, että ihmiset alkavat pikkuhiljaa muuttaa muualle vuokrien noustessa pilviin? Ne joilla on töitä ja rahaa ostavat luultavasti oman asunnon, jota maksavat sitten tietty itselleen. Luulisi johdon jo tajuavan ettei vuokria voi enää yltiöpäisesti alkaa nostamaan. Tuleehan se kaikilla raja jossain vaiheessa vastaan ja vyötä pitää alkaa kiristämään :(

2

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loukussa

Asun VVO:n vuokra-asunnossa.Huonokuntoisessa ja kalliissa.Ja myöskin kylmässä ve toisessa asunnossa.Itse en pysty remontoidaan, eikä ole eläkeläisen varaa teettää remonttia vieraalla.Asuntohakemus ollut voimassa jo vuosia HEKALLE.Nykyaikaista ja edullisempaa asuntoa mahdoton saada,kun on tämä kallis huono asunto.Parvekkeita ja julkisivua kyllä remontoidaan tuon tuosta.En pääse tästäkään osalliseksi,kun ei parveketta.Tietysti vuokranmaksussa kyllä.Älkää hyvät ihmiset,jos mahdollista vuokratko asuntoaVVO:lta

• HUHHUHHIUH

Aika samanlainen tilanne mulla. Olen jo aiemmin kirjoitellut, kattokaa kuka omistaa VVO:ta. Saman neuvon annan, jos ei ole pakko älkää valitko VVO:ta. En tiedä onko SATOLLA sama tilanne, voipi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe