Onko joku jo oikeasti käynyt ja minkälainen hinta/laatusuhde? Siis tämä aasialainen paikka?
Hieronta arsenaalilla
38
7768
Vastaukset
- Häpiendin
En oo käyny va näkkyy olevan asiallinen ilimotus tuolla sivustolla.
http://streffit.fi/selaa.php?catid=26&provname=Kainuu&ValittuIka=0&vapaasanahaku=&order=1
Koettakaa peräkammarin tumputtajat nyt käyä tuolla , että se pysysi tällä kylällä.- AnonyymiUUSI
Miks menisit #,sullahan on vielä kaks terveettä kättä
- aaeeiioo
NOINKIN PALJON KIINNOSTAA,MENE ITE KOKEMAAN.
- pullu
olen käynyt thai hieronnassa useita kymmeniä kertoja,eikä yhtään ole yhtä hyvää kuin hyryn hieroja.viime pe kävin kajaanissa kuurnassa olevassa k.marketin vieressä,eikä nuori tyttö osannut hieroa sitten ollenkaa.minä en tarvi muuta kuin hierontaa,joten kaikki muu jää minun osalta kommentoimatta.tietysti kannattaa laitaa esim puhelin ottaaan aikaa,koska veloits on 30min,mutta hieronta tahtoo kestää vain 20minuuttia.
- AriK1975
Mulla kesti alle 3 minuuttia. Sitten laukesi mälli kattoon. Soli siinä...
- Naema
Pitkäänhä tuo o kestännä piru
- Livahtanut
TakaovestA Kannattaa piipahtaa pirttiin jos haluaa pitää käyntinsä omana tietonaan
- salaisuuss
miksi hierojalla käynti pitäisi olla niin salaista ettei kukaan saa nähdä käyntiä.
- helepotus
Löytyy kankitautiin helepotus
- kankiton
entäpä jos sitä ei oo
- Joksavaan
Minä pistin S-Marketin kassin päähäni kun menin hierottavaksi. Ei kukaan tunnistanut
- tarkistuskäynti
Ei tarvinut olla kassia päässä ,kyllä tyttö hieroi rumemmankin sukupuolen edustajankin vaikkakin suomen kielen taitoa ei juuri ollut niin päästiin yksityiskohdistakin yhteisynnärrykseen ja oli kivan näköinen ja tuntuinenkin tyttö
- Perukkalaenen
Nyt kae se pitää lähteä paikka testaamaan;)
- sontakuski
en ole käynyt mutta kiinnostais kokeilla mutta vain takaoven kautta muuten kaikki tuntee
- Sivustaseurannut
Mikähän siinä onki et aika tiheään lappaa porukkaa sieltä takapuolelta just kyseiseen portaikkoon:)
- tarkistuskäynti
Ovat niitä kierrätyskeskuksen työllistettyjä .Hierontaan ei pääse taka-ovesta vielä kun on joku edellinen huoneiston omistaja rakentanut seinän väliin .Kysyin Asiasta aikoinaan yrittäjältä joka omistaa kyseisen osakkeen nyt, Näytti osakekirjankin
- Kutaa
Tulipahan käytyä. En ois ikinä uskonu miten hienoa asiakaspalvelua paikassa sai.
- Naimaääni
On se hienoa että tuulimyllyjenpääkaupunki on ruennu kehittymään.
- Soffapottu61
Tervetulloa hyrynsalamelle!
Tuulet myllätään ja jäökistyneet mulukut laokastaan. - FReetu
Hienoa täytyne tulla pääsiäiseksi laukasemaan! :)
- Jumeja
Sielläpä oli tohina hieronnassa tänään ku sai ajan vasta kolmentunnin päähä vaikka yleensä pääsee suoraan. Oisko pääsijäenen laittanna lihakset jumiin porukalta?
- tarkistuskäynti
Taisi käydä siinä takana olevassa suomalaisrouvan paikassa kun aasialainen lomailee nyt ja kertoi palaavansa oikaisintaan viikolla 16 mikäli ymmärsin oikein.Onhan se hyvä että on se vaihtoehtoinenkin paikka helpottamassa tuskaa
- kätevästi.käsin
Pussit(raha) tyhjiksi ja jäykistyneet lihakset notkeiksi.
- PerwoPena
Tässäpä vähän näytettä siitä miten se sujui hyryllä:
https://www.youtube.com/watch?v=vIQpAvKi0hc- peni
Eikös se hieroja olekkaan lomalla, niinkuin ikkunassa lukee??
- tarkistuskäynti
Tässä ketjussa on tainut tulla sekaannusta oaikasta kun on hieronnasta kattava tarjonta Hyryllä
- selkääsärkee
niskat jäykkänä
- Naema
Kävin taas.. kyllä sieltä saa nautinnon
- HeinoN
Minulla pääsi hierojan käsittelyssä äänekäs hajupieru: "Hyi saatana", totesi hieroja selvällä suomen kielellä ja alkoi heiluttaa pyyhkeellä ilmaa raikkaammaksi...
- varotan
Elä sinä mee pieremään hierojalle soattaa vaekkä läpsäötteä persposkille ja käöpi kippesti ne on nuo naeset arvaattomia.
- Senttipena
Vieläkö arsenaalilla on kyseinen hierontapaikka toiminnassa meinaan on vähä nivuset juntturassa?
- aaeeiioo
Huvittaa....kuinka on pöljää porukkaa,mitä,millaista,käykää ottamassa itse selvää.Huom .Fiksut jotka on siellä käynyt,eivät näillä palstoilla ,kertoile kokemuksistaan.
- tarkistuskäynti
Paikan omistaja kertoi että paikan vuokranut thaimaalainen ei halua maksaa vuokria kun ei ole ollut asiakkaita yhtään pariin viikkoon eli onkohan se paika loppu tiedossa ,vai tuleekohan uusi yrittäjä ? Jos halutaan pitää yritys toiminnassa niin aletaan käyttämään palvelua aktiivisemmin.
- Löystypähän
Olipa mukava kävästä "hieronnassa" eikä kyylät haitannu ku pistäösin takaovesta suosittelen ehottomasti palveluja😀
- thaikkulyyli
Kyllä se Volvo pitää olla että homoksi tunnetaan!
- KGulli
Mulllo onneksi tatsuni!
- Perukanpentti
Kylläpä mukavasti ulahteli tyttö ku käväsin vähä painasemassa
- AnonyymiUUSI
Thaimaassa iskin tosi siistin näköisen tyttären. Vasta hotellissa huomasin, että tällähän on pili housussa.
Hoitelin silti homman tosi miehekkäästi, kun olin jo maksanutkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883