Hieronta arsenaalilla

Kirkonkylänkanki

Onko joku jo oikeasti käynyt ja minkälainen hinta/laatusuhde? Siis tämä aasialainen paikka?

38

7768

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häpiendin
      • Anonyymi
        UUSI

Miks menisit #,sullahan on vielä kaks terveettä kättä

• aaeeiioo

NOINKIN PALJON KIINNOSTAA,MENE ITE KOKEMAAN.

• pullu

olen käynyt thai hieronnassa useita kymmeniä kertoja,eikä yhtään ole yhtä hyvää kuin hyryn hieroja.viime pe kävin kajaanissa kuurnassa olevassa k.marketin vieressä,eikä nuori tyttö osannut hieroa sitten ollenkaa.minä en tarvi muuta kuin hierontaa,joten kaikki muu jää minun osalta kommentoimatta.tietysti kannattaa laitaa esim puhelin ottaaan aikaa,koska veloits on 30min,mutta hieronta tahtoo kestää vain 20minuuttia.

• AriK1975

Mulla kesti alle 3 minuuttia. Sitten laukesi mälli kattoon. Soli siinä...

• Naema

Pitkäänhä tuo o kestännä piru

• Livahtanut

TakaovestA Kannattaa piipahtaa pirttiin jos haluaa pitää käyntinsä omana tietonaan

• salaisuuss

miksi hierojalla käynti pitäisi olla niin salaista ettei kukaan saa nähdä käyntiä.

• helepotus

Löytyy kankitautiin helepotus

• kankiton

entäpä jos sitä ei oo

• Joksavaan

Minä pistin S-Marketin kassin päähäni kun menin hierottavaksi. Ei kukaan tunnistanut

• tarkistuskäynti

Ei tarvinut olla kassia päässä ,kyllä tyttö hieroi rumemmankin sukupuolen edustajankin vaikkakin suomen kielen taitoa ei juuri ollut niin päästiin yksityiskohdistakin yhteisynnärrykseen ja oli kivan näköinen ja tuntuinenkin tyttö

• Perukkalaenen

Nyt kae se pitää lähteä paikka testaamaan;)

• sontakuski

en ole käynyt mutta kiinnostais kokeilla mutta vain takaoven kautta muuten kaikki tuntee

• Sivustaseurannut

Mikähän siinä onki et aika tiheään lappaa porukkaa sieltä takapuolelta just kyseiseen portaikkoon:)

• tarkistuskäynti

Ovat niitä kierrätyskeskuksen työllistettyjä .Hierontaan ei pääse taka-ovesta vielä kun on joku edellinen huoneiston omistaja rakentanut seinän väliin .Kysyin Asiasta aikoinaan yrittäjältä joka omistaa kyseisen osakkeen nyt, Näytti osakekirjankin

• Kutaa

Tulipahan käytyä. En ois ikinä uskonu miten hienoa asiakaspalvelua paikassa sai.

• Naimaääni

On se hienoa että tuulimyllyjenpääkaupunki on ruennu kehittymään.

• Soffapottu61

Tervetulloa hyrynsalamelle!
      Tuulet myllätään ja jäökistyneet mulukut laokastaan.

• FReetu

Hienoa täytyne tulla pääsiäiseksi laukasemaan! :)

• Jumeja

Sielläpä oli tohina hieronnassa tänään ku sai ajan vasta kolmentunnin päähä vaikka yleensä pääsee suoraan. Oisko pääsijäenen laittanna lihakset jumiin porukalta?

• tarkistuskäynti

Taisi käydä siinä takana olevassa suomalaisrouvan paikassa kun aasialainen lomailee nyt ja kertoi palaavansa oikaisintaan viikolla 16 mikäli ymmärsin oikein.Onhan se hyvä että on se vaihtoehtoinenkin paikka helpottamassa tuskaa

• kätevästi.käsin

Pussit(raha) tyhjiksi ja jäykistyneet lihakset notkeiksi.

• PerwoPena
      • peni

Eikös se hieroja olekkaan lomalla, niinkuin ikkunassa lukee??

• tarkistuskäynti

Tässä ketjussa on tainut tulla sekaannusta oaikasta kun on hieronnasta kattava tarjonta Hyryllä

• selkääsärkee

niskat jäykkänä

• Naema

Kävin taas.. kyllä sieltä saa nautinnon

• HeinoN

Minulla pääsi hierojan käsittelyssä äänekäs hajupieru: "Hyi saatana", totesi hieroja selvällä suomen kielellä ja alkoi heiluttaa pyyhkeellä ilmaa raikkaammaksi...

• varotan

Elä sinä mee pieremään hierojalle soattaa vaekkä läpsäötteä persposkille ja käöpi kippesti ne on nuo naeset arvaattomia.

• Senttipena

Vieläkö arsenaalilla on kyseinen hierontapaikka toiminnassa meinaan on vähä nivuset juntturassa?

• aaeeiioo

Huvittaa....kuinka on pöljää porukkaa,mitä,millaista,käykää ottamassa itse selvää.Huom .Fiksut jotka on siellä käynyt,eivät näillä palstoilla ,kertoile kokemuksistaan.

• tarkistuskäynti

Paikan omistaja kertoi että paikan vuokranut thaimaalainen ei halua maksaa vuokria kun ei ole ollut asiakkaita yhtään pariin viikkoon eli onkohan se paika loppu tiedossa ,vai tuleekohan uusi yrittäjä ? Jos halutaan pitää yritys toiminnassa niin aletaan käyttämään palvelua aktiivisemmin.

• Löystypähän

Olipa mukava kävästä "hieronnassa" eikä kyylät haitannu ku pistäösin takaovesta suosittelen ehottomasti palveluja😀

• thaikkulyyli

Kyllä se Volvo pitää olla että homoksi tunnetaan!

• KGulli

Mulllo onneksi tatsuni!

• Perukanpentti

Kylläpä mukavasti ulahteli tyttö ku käväsin vähä painasemassa

• Anonyymi
      UUSI

Thaimaassa iskin tosi siistin näköisen tyttären. Vasta hotellissa huomasin, että tällähän on pili housussa.
      Hoitelin silti homman tosi miehekkäästi, kun olin jo maksanutkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9314
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4509
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1841
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1600
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1341
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      37
      1270
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      907
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      892
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      883
    Aihe