pilaa yhdistetyn mäkikisan lässytyksellään. Se osaa kaikki ja muut ei osaa mitään. Onneksi se on vain parin lähetyksen verran, toivottavasti. Muuten jää kaikki yhdistetyn kisat katsomatta. Nieminen on uusi mattinykänen.
Toni Nieminen
2
862
Vastaukset
- ani62
Olen samaa mieltä. Nieminen on tosi ärsyttävä selostaja, äänessä kokoajan. Katsoin eilen mäkiosuutta äänettömänä. Hyvin sain selville kuka voitti, tuli toiseksi jne. Ei kiinnosta pätkääkään niemisen lässyttävä puhetyyli ja arviointi. kenen sukset on väärässä kulmassa, kene sormet on harallaan ja onko hampaat pesty.
- studari
Olen katsonut tänä talvena yhditettyä maksulliselta kanavalta ja nyt on hyvät selostajat. Anssi Koivuranta on asiantuntijana. Kiva kuulla niiden huumorintajuista selostusta. Onneksi ei näillä maksullisilla kanavilla ylen (tyhjän)toimittajat juokse latujen vieressä tai tee niitä helvetin typeriä haastatteluja kesken kisan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966