Tuliaiset itselle ja muille.

Veitsiketjussa kyseltiin, mitä mukaan tarttunut thaimaassa kotiin viemisiksi?
Siitä sitten vain listaa tekemään.

Itsellä mukaan on tarttunut mm.
Nya krata (miltei samanlainen kuin profiilikuvassani)
puukoristeita
paitoja (thai/ bilboarding) varmaan joka matkalta
tuoreita mausteita (esim kurkuma), tahnoja, chilejä yms
kankaita ( ei khao lakista)
musiikkivideolevyjä (thai)
shortseja
teetettyjä vaatteita (muille)
sandaalit
matkalaukku
urheilukassi
hong thong viskiä
kahvimaitojauhetta (annospusseja)
viilentävää geeliä
Ancient Kahvi (kasvatettu ja valmistettu khao lakissa /lam kaen)

Tärkein tuliainen on kuitenkin ollut päivittäin (vähintään kerran) hieronnasta johtuva hyvänolontunne.

Usein mietinnässä ollut myös hankkia piha-astiastoksi muovisia astioita, jotka eivät maksa juuri mitään lam kaenissa. Mut se raahaaminen :)

11

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Listaan voisi vielä lisätä, antiikkipatinoituja laatikon/ kaapin vetimiä... ja niitä on paljon :)

      Punottu riisikori, jonne siis laitetaan riisit, ja upotetaan kiehuvaan veteen. Kun riisit on kypsiä, nostetaan kori, ja riisit on valmiina tarjoiluastiassaan.

      Toki reissujakin jokunen jo takana.

    • Munmatkassa

      Joskun teettänyt vaatteita räätälillä, ei enää nykyisin. Lasit hommasin optikolta. Kesämekkoja, housuja, laukkuja. Huonetuoksuja, nesteenpoisto lääkkettä; vähentää lennon jälkeistä turvotusta. Täsaä nyt jotain

    • yanne

      Bang niangin markkinoilta vaimo ostaa aina tyynynpäällisiä kotiin. Siis koristetyynyjen. Lisäksi mausteita ja t-paitoja. Parit silmälasit jokaisella reissulla.

    • yanne

      Ja anopille apteekista niitä lihasgeelejä iso kasa.

    • SeppoTaneli

      Pari uutta asentoa.

    • Piikkijalääkekuuri

      Minä toin Hua Hinistä tippurin en jäänyt tullissa kiinni, kirvely alkoi Suomessa.

      • Massagggee

        Tatti jumpan abc


    • Kohchang1

      Käsityönä taotut lihaveitset,Mekhong viinaa,aloe vera voidetta,hyttyskierukoita,keittiötarvikkeita, astiat.aterimet..

      • taikkufani

        Niitä tietynmallisia Kiwi-veitsiä löytyi sitten niiden toisten liikennevalojen kohdalla olevasta marketista.


    • Lung

      Mulle jäi muija kainaloon 1978 :-*

      • Niitä lyhytvartisia lusikoita, aivan ehdoton peli jogurtin ja viilin syönnissä.
        (Ei kippaa purkkia ja korkealaitainen, jugurtti pysyy hyvin pesässä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe