ITSEÄÄN TÄYNNÄ OLEVA PELLE....
petri spriko
6
97
Vastaukset
- KirShikka
No, hei HALOO! Nimillä taas... Tunnetkohan miestä lainkaan? Ajattelepa, jos susta pistettäis nimellä tänne kunnon PELLE-jutut. Miltäs tuntus? Kykeneekö sen verran, että voi asettua toisen asemaan?
- Vairiko
Nimillä taas... Onkos tämmöstä sukunimeä olemassa? SPRIKO?
- tvviikonloppu
No hei kukaan ei laita sellaista minusta koska en ole......pelle kuten tämä itseään täynnä oleva saipan homeluistin.....pelle ajeli aktiiviaikanaan autolla jossa ISOILLAkirjaimille pellennimi........... leuhakan se on ja aamulla kehui telkkarissa itseään koko rahan edestä........... NARSISTI -- mikä --narsisti
- fiidereco
PETRI- narsismia joka metri.
- lföllöllöööä
"No hei kukaan ei laita sellaista minusta koska en ole......pelle kuten tämä itseään täynnä oleva saipan homeluistin..."
Mietipä mikä ja millainen sinä sitten olet. Sen paljastaa tänne kirjoittamasi. Eipä viitsi tässä edes sanoa.. Kato peiliin ja ja koeta miettiä jos siihen kykenet. - PALLISHARKIMO
petri pirkko piste 22 itseään täynnä oleva hokkariartisti,,, ja löysä paska........... Jos tosi miehen haluatte calleriaanne niin leikatkaa LALLI PARTISEN FOTO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498