Eli tää kysymys on ehkä enemmän transvestiiteille. Minkälaiset silikonirinnat sinulla on ja mitä pidät niistä? Olen hankkimassa sellaisia, ja kuulisin mielelläni muiden mielipiteitä ja kokemuksia??
Minkälaisista rinnoista pidät?
2
115
Vastaukset
Ebay:stä on tullut hankittua parit silikonit. Ensimmäiset olivat sellaiset pisaran malliset C -kokoiset. Ihan mukavat ekoihin kokeiluihin. Niiden huonopuoli oli se että niiden ihoa vasten tuleva pinta oli suora. Eli ne eivät "istuneet" kunnolla, jäivät irti ihosta isolta alueelta. Toisena tilasin kolmion malliset D -kokoiset. Niiden sisäpinta on kovera, eli siinä on kolo omille "tisuille". Ne istuvat mukavasti paikalleen, ovat nytkin päällä. Olen nukkunut niiden kanssa monta yötä. Paras puoli on siinä, että emäntäkin pitää niistä. Ollaan yhdessä käyty liivi- ja alusasuostoksilla muutaman kerran. Jos olis varaa, niin ostaisin sellaiset vielä enemmän oikeannäköiset, joissa on sellainen ihoon tarttuva "tarra".
- hgfdtdstrcdt
Nuo ensimmäiset taisi olla melkoisen kovaa silikonia jos jäi irti ihosta. Kyllä silikoniproteesien materiaali pitäisi olla niin pehmeää että suora pintakin kaartuu rintakehän malliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702487
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332018- 181426
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221