Sain mummolta ennakkoperintönä 12 hopealusikkaa. Ovat kuulemma parasta hopeaa mitä on ja ilmeisesti 60 luvulta
Vastaukset 6
- Tusina.lusikoita
Älä myy. Mummo on antanut sinulle muiston, miksi et säilyttäisi niitä. Anna arvoa sille, että mummosi on ajatellut sinua ja lahjoittanut hienon lahjan lapsenlapselle. Se on ollut hänelle tärkeä asia. Älä pahoita mummosi mieltä.
Hopean arvo on laskenut, et saa lusikoistasi kuin muutaman euron. Katso netistä, antiikkiliikkeiden ikkunoista, kierrätyskeskusten lusikkalaatikoista, kirpputoreilta.
Lusikat ovat vain muiston arvoiset.- jhöhöuh
Mulla ei ole yhtään rahaa enkä saa lainattua mistään. Mun on ihan pakko myydä ne. Ja saa niistä enemmän kuin muutaman euron. Ne ovat 150e arvoisia
- lusikatjakoon
jhöhöuh kirjoitti:
Mulla ei ole yhtään rahaa enkä saa lainattua mistään. Mun on ihan pakko myydä ne. Ja saa niistä enemmän kuin muutaman euron. Ne ovat 150e arvoisia
Hopean hinta taitaa olla luokkaa 300 eur/kg. Kyllä jää haaveeksi se 150e.
- jhöhöuh
Helsingin pantti ja kultaseppä on kumpiki sanoneet, että noilla 12 lusikalla on hinntaa 150e
- timothtr
lusikatjakoon kirjoitti:
Hopean hinta taitaa olla luokkaa 300 eur/kg. Kyllä jää haaveeksi se 150e.
452e kilo
- Tusina.lusikoita
jhöhöuh kirjoitti:
Kuka ne ostaa 150:llä. Ja jos ostaa, miksi kirjoitat tänne?
Kadut vielä kauppojasi. Viikon päästä olet taas ilman rahaa ja lisäksi ilman lusikoitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561