Olen lähdössä kahden viikon päästä Irkkuihin. Paluulento olisi hyvä varmistaa vielä lähtöä edellisenä päivänä (Ryanair) netistä ja siksi kyselenkin Dublinin internetkahviloiden sijaintia. Siitä on jo kohta kolme vuotta kun viimeksi irkuissa kävin, mutta en muista nähneeni koko matkalla yhtään moista paikkaa. Josko niitä nyt olisi ja joku tuon tiedon kanssani jakaisi?
Löytyykö Dublinista internetkahvilaa?
Minni
4
426
Vastaukset
- osotetta
mutta niitä pitäisi olla 11 netticafeeta...
navanissakin oli yksi ja se oli tuppukylä..- Minni
Ok. Kiitos kuitenkin. Löysin niitä googlen kautta eli nyt on hotellimme lähin internetkahvilan osoite visussa tallessa.
- Jone
Miten sinne halvimmin pääsee???
- loytyy!
Onhan niita nettipaikkoja joka puolella, mm OConnell Streetilla loytyy yksi hyva, tosin jos menet hiemans sivummalle, loydat halvempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882