Huuhaa ja ihme höpötystä

Ilmannimi

Nauretaan ja ollaan iloisia. Elämä hymyilee kun talvi on pian ohi ja keväät saapuu..

Runo Lahonnut puu

Kevät saapuu
ja lahonnut puu kaatuu.
Lahonnut puu uuden elämän antaa
ja keväällä linnut pesään oksia kantaa.

Lahonnut puu ei hukkaan mee,
kun lintu siitä pesän tekee.
Lahonnut puu ei ole surullinen,
koska sen aika oli olla mennä pois.

Lahonnut puu on iloinen,
kun pois, pois,
pääsi ja saa uuden mahdollisuuden...

Lahonnut puu saa elämän uuden
ja pitää huolen ettei juuret mätäny enää
eikä maailmaa pelkää.
--


Kaikenlaisia runoja minäkin keksin ja en todellakaan ole nyt surullinen tai onneton vaan iloinen... Ehkä minä alan oppii nauramaan ihmisille Jotka on ääliöitä...

24

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis oli runo ja todella kiva oli lukea että olet iloisella mielellä.:)

      • Kato kun taas törmättiin.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kato kun taas törmättiin.. ;-D

        Mä jo ihmettelin et mites kakkikärpäsiä lentelee..tietty siks ku sontabutsi oli lähettyvillä. ;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kato kun taas törmättiin.. ;-D

        Joo aina välillä on aikaa täällä käydä


      • Jooo kohta on viikon loppu ohi...ja arki kutsuu taas....


    • Kirjoitat nätisti ja tunteella.. :-)

    • Haukkuu eräs koira poloinen
      ja on hylätyn oloinen.
      Haukkuu koira minäkin olen täällä
      ja vaikka koira on ilkeällä päällä
      on silläkin pehmoinen sydän,
      vaikka onkin umpijään peitossa.
      On koira varmaan
      peloissaan
      kun ystävää ole ei.

      Haukku ystävät kauas vei
      ja ehkä koirakin kerran ystävän saa,
      sillä silloin täällä iloista laulua veisaa.

      Koirakin ystävän haluaa
      ja ilman ystäviä se surullisena uikuttaa ,
      mutta kunpa koira oppisi ystävällinen olemaan
      ja silloin saisi haukkua onnestaan.

      • Runo Ei kertonu minusta... mutta tuli vaan mieleen että se eräs voi olla yksinäinen


      • olipas semmonen koskettava runo.. :)


    • Pörrään kuin ampiainen ja kesällä tykkään lentää mutten talven alta pois päässyt.

      • Minä odotan kauhulla takatalvea.. En halua enää lunta..


    • Lainaten Aku ankkaa Kääk ei meinaa tämä suomi sivu oikein toimia.

    • Kääk

    • Noh ny tuli kahdesti Kääk ja alun perin ei edes lähteny... Kääk takatalvi... Meen peiton alle piiloon

      • isodee

        Rupesiko jo vähäsen ahistaan. :D


    • Runo

      En itke vaikka luopuminen on vaikeaa.
      En itke vaikken sinua enää näe ehkä koskaan.
      En itke
      koska tiedän sen olevan parasta sinulle.

      Sinä olit / olet tärkeä minulle
      ja muistan sinun hassut touhut....

      Muistan sinua aina
      ja pian ei sinua murheet paina.
      Rakkaudella annan sinun mennä
      & kotiin turvaan lennä
      pikkuinen oi.

      Sinä olet aina sydämessäni
      ja muistojen ääni
      minut kantaa
      ja voimaa antaa...

      En luovuttaisi ellei pakko ois,
      mutta sinun on aika mennä pois.

      Annan haikeana luvan sinulle
      -saat luovuttaa!

      Näkemiin sanon vain pikkuiselle

      • Kaunista. Mutta kenestä tämä kertoo? Lapsesta?


    • Ei... mutta se on aina meidän pikkuinen ja hyvin tärkeä perheen jäsen.

      • EläinrakasKokkola

        Koirasi siis vetelee viimeisiään ja on joku perhoskoiran kokoinen.

        Otan osaa itelläki oli dogi mutten hirveesti tunteillut sen pois lähtöä koska sen aika oli koittanut selvästi. Viimeiseen asti odotettu kiduttamatta kuitenkaan ja ajattelematta itsekkäästi kunnes piikittäjä kävi kylässä.

        R.I.P ihmisen parhaille ystäville viimeisinä lepopäivinään palveltuaan isäntiään. <3


      • Lemmikki? Otan osaa.. Oma koirani on tosi rakas, joten tiedän miltä tuntuu..


    • Niin... Toivon että ehdin vielä näkemään sen vielä elossa... se on omanlaatuinen ja iloinen olen että sen elämää oon saanu sivussa katsella... Silti on minulle hyvin rakas ja kun sen aika on mennä ni pystyn hyväksymään...

    • Ilmannimi

      Vielä hetken saat olla täällä
      mutta elämäsi kulkee ohuella jäällä
      ja tiedän ettei kukaan unohda sinua..

      Vielä hetken täällä kuljet
      ja en tiedä näenkö sinua enää...

      Vielä hetken tuot iloa kaikille meille
      ja saamme aikaa hyvästellä sinut.

      • Saat Ilmannimi multa lämpimän halauksen.


    • Tiedän ettet näe kesää
      ja lintujen tekevän pesää.
      Tiedän ettet saa vapautta ulkona kulkea.
      Tiedän ettei mitään auta kyyneleet nää
      ja muistoihin yhteiset joulut jää.

      Olet viellä täällä,
      mutta sinusta näkee olet liian väsyny
      ja elämä sinulla on ehtoon puolelle kääntyny.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe