Nauretaan ja ollaan iloisia. Elämä hymyilee kun talvi on pian ohi ja keväät saapuu..
Runo Lahonnut puu
Kevät saapuu
ja lahonnut puu kaatuu.
Lahonnut puu uuden elämän antaa
ja keväällä linnut pesään oksia kantaa.
Lahonnut puu ei hukkaan mee,
kun lintu siitä pesän tekee.
Lahonnut puu ei ole surullinen,
koska sen aika oli olla mennä pois.
Lahonnut puu on iloinen,
kun pois, pois,
pääsi ja saa uuden mahdollisuuden...
Lahonnut puu saa elämän uuden
ja pitää huolen ettei juuret mätäny enää
eikä maailmaa pelkää.
--
Kaikenlaisia runoja minäkin keksin ja en todellakaan ole nyt surullinen tai onneton vaan iloinen... Ehkä minä alan oppii nauramaan ihmisille Jotka on ääliöitä...
Huuhaa ja ihme höpötystä
24
107
Vastaukset
Kaunis oli runo ja todella kiva oli lukea että olet iloisella mielellä.:)
butch-cassidy kirjoitti:
Kato kun taas törmättiin.. ;-D
Mä jo ihmettelin et mites kakkikärpäsiä lentelee..tietty siks ku sontabutsi oli lähettyvillä. ;))
butch-cassidy kirjoitti:
Kato kun taas törmättiin.. ;-D
Joo aina välillä on aikaa täällä käydä
Kirjoitat nätisti ja tunteella.. :-)
Haukkuu eräs koira poloinen
ja on hylätyn oloinen.
Haukkuu koira minäkin olen täällä
ja vaikka koira on ilkeällä päällä
on silläkin pehmoinen sydän,
vaikka onkin umpijään peitossa.
On koira varmaan
peloissaan
kun ystävää ole ei.
Haukku ystävät kauas vei
ja ehkä koirakin kerran ystävän saa,
sillä silloin täällä iloista laulua veisaa.
Koirakin ystävän haluaa
ja ilman ystäviä se surullisena uikuttaa ,
mutta kunpa koira oppisi ystävällinen olemaan
ja silloin saisi haukkua onnestaan.Pörrään kuin ampiainen ja kesällä tykkään lentää mutten talven alta pois päässyt.
Lainaten Aku ankkaa Kääk ei meinaa tämä suomi sivu oikein toimia.
Kääk
Noh ny tuli kahdesti Kääk ja alun perin ei edes lähteny... Kääk takatalvi... Meen peiton alle piiloon
- isodee
Rupesiko jo vähäsen ahistaan. :D
Runo
En itke vaikka luopuminen on vaikeaa.
En itke vaikken sinua enää näe ehkä koskaan.
En itke
koska tiedän sen olevan parasta sinulle.
Sinä olit / olet tärkeä minulle
ja muistan sinun hassut touhut....
Muistan sinua aina
ja pian ei sinua murheet paina.
Rakkaudella annan sinun mennä
& kotiin turvaan lennä
pikkuinen oi.
Sinä olet aina sydämessäni
ja muistojen ääni
minut kantaa
ja voimaa antaa...
En luovuttaisi ellei pakko ois,
mutta sinun on aika mennä pois.
Annan haikeana luvan sinulle
-saat luovuttaa!
Näkemiin sanon vain pikkuiselleEi... mutta se on aina meidän pikkuinen ja hyvin tärkeä perheen jäsen.
- EläinrakasKokkola
Koirasi siis vetelee viimeisiään ja on joku perhoskoiran kokoinen.
Otan osaa itelläki oli dogi mutten hirveesti tunteillut sen pois lähtöä koska sen aika oli koittanut selvästi. Viimeiseen asti odotettu kiduttamatta kuitenkaan ja ajattelematta itsekkäästi kunnes piikittäjä kävi kylässä.
R.I.P ihmisen parhaille ystäville viimeisinä lepopäivinään palveltuaan isäntiään. <3
Niin... Toivon että ehdin vielä näkemään sen vielä elossa... se on omanlaatuinen ja iloinen olen että sen elämää oon saanu sivussa katsella... Silti on minulle hyvin rakas ja kun sen aika on mennä ni pystyn hyväksymään...
Vielä hetken saat olla täällä
mutta elämäsi kulkee ohuella jäällä
ja tiedän ettei kukaan unohda sinua..
Vielä hetken täällä kuljet
ja en tiedä näenkö sinua enää...
Vielä hetken tuot iloa kaikille meille
ja saamme aikaa hyvästellä sinut.Tiedän ettet näe kesää
ja lintujen tekevän pesää.
Tiedän ettet saa vapautta ulkona kulkea.
Tiedän ettei mitään auta kyyneleet nää
ja muistoihin yhteiset joulut jää.
Olet viellä täällä,
mutta sinusta näkee olet liian väsyny
ja elämä sinulla on ehtoon puolelle kääntyny.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437