Lähiomainen kuoli yllätteän,eikä leski kykene enää autolla ajamaan.
Auto oli vainajan nimissä. Autollaei kukaan enää tee mitään,ruostuu vaan suotta;tallissa menee hyvä auto piloille,eikä sitä missään nimessä myöskään paaliin,eli romutettavaksikaan. Pitääkö auton omistajuus siirtää leskelle? Mihin otetaan yhteyttä?
Vainajan auton myyminen
3
98
Vastaukset
- 192
Jos kiinnostaa..merkki ja vuosimalli. Voisin ostaa pois.
- kuskujalöytyy
Kuolinpesä voi myydä. Katsari auttaa. Kannattaa miettiä, että kannattaako realisoida ja mihin hintaan.
- rooperiss
Eiköhän Trafi lähetä pyytämättä kirjeen, että auto on siirtynyt kuolinpesälle. Kun rekisterikirjan ilmoitusosa on tallessa, niin sen täyttämällä auton voi luovuttaa kuka tahansa kuolinpesän osakas. Muistaakseni rekisteröidessä ei tarvita tarkistukseen perukirjan etusivua, että onko allekirjoittaja edes kuolinpesän osakas. Jos taas ilmoitusosaa ei ole käytettävissä, niin silloin osakkaan pitää hakea katsastuskonttorilta uusi rekisteriote ilmoitusosineen ja siihen tarvitaan perukirjan etusivu ja henkkari tietenkin. Muistaakseni näin se rullasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758