Meinaan vaan, että huhuttu on kovasti, mutta uutta mallia tulee kovasti ainakin markkinoille. Uusi Megane, Talisman, Scenic ja Grand Scenic ja Kadjaria isompi citymaasturikin on tuloillaan. Jotta mihin perustuu maahantuonnin lopetushöpinät, eikö näillä tehdä kauppaa?
Ja jotkut vielä väittävät Renun olevan konkurssikypsä! Että sellainen firma sitten tuo uutta kalustoa markkinoille...
Mites se maahantuonnin lopetus?
14
65
Vastaukset
- Koikkalainen1
Ranskanrapeiden ystäville tulossa uutta naposteltavaa!
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/ranskalaismerkin-farkusta-pirtea-gt-versio--nelipyoraohjauksella/PxLaEb2m- autonainen
Renaultilta tulossa uutuuksi nyt useita. Johan tuo onkin tarpeellista uusiakkin. Saadaan yhtäläinen linja laadussakin. Rapeita ranskalaisia.
- tilastoanalyytikko
autonainen kirjoitti:
Renaultilta tulossa uutuuksi nyt useita. Johan tuo onkin tarpeellista uusiakkin. Saadaan yhtäläinen linja laadussakin. Rapeita ranskalaisia.
Rapeita ovat, laatu vastaa kait jotakin 80-luvun Samaraa eli paikat repsottaa, sovituksen osissa sinnepäin, aina saa olla pajalla milloin mistäkin murheesta ja nyt Renussakin on turbokoneet, niin tietäähän sen miten käy, Volkkari on siitä esimerkki.
Jännää, että Renulta tulee "uusia" malleja noinkin paljon. No, nehän on Renun merkillä varustettuja Nissaneita kaiketi suurin osa, sivistyneissä maissa merkki on Nissan ja meille sitten Rellu. Eikä ole Nissan saanut Rellukan laatua ylöspäin, jotta ei kai se maahantuonnin stoppi nyt kaukana ole, eihän noita myydä juuri ollenkaan Suomessa ja liekö sitten muualla sen paremmin, jotta ihan hyvin Nissan voi luopua koko Rellusta eli siihen loppuisi Rellun taru. - pieleenmeni
tilastoanalyytikko kirjoitti:
Rapeita ovat, laatu vastaa kait jotakin 80-luvun Samaraa eli paikat repsottaa, sovituksen osissa sinnepäin, aina saa olla pajalla milloin mistäkin murheesta ja nyt Renussakin on turbokoneet, niin tietäähän sen miten käy, Volkkari on siitä esimerkki.
Jännää, että Renulta tulee "uusia" malleja noinkin paljon. No, nehän on Renun merkillä varustettuja Nissaneita kaiketi suurin osa, sivistyneissä maissa merkki on Nissan ja meille sitten Rellu. Eikä ole Nissan saanut Rellukan laatua ylöspäin, jotta ei kai se maahantuonnin stoppi nyt kaukana ole, eihän noita myydä juuri ollenkaan Suomessa ja liekö sitten muualla sen paremmin, jotta ihan hyvin Nissan voi luopua koko Rellusta eli siihen loppuisi Rellun taru."Nyt Renussakin on turbokoneet"
Ollut jo 7 vuotta. Hyvin kestävät.
Renu on myös suurimpia diesel-valmistajia Euroopassa. Se on myös suurin tavara-autovalmistaja Euroopassa. Renault-konserni on 4. suurin autovalmistaja koko maailmassa.
Pelastustoimet meni muuten niin päin, että Renault osti talousvaikeuksissa olleen Nissanin osakkeita vuosituhannen taitteessa. Renault omistaa Nissanin osakkeista noin puolet, Nissan vastaavasti Renusta muutaman prosentin. Renaultin johtaja Carlos Ghosn johtaa nykyään myös konsernin Nissan-divisioonaa. Synergia etuja ja yhteisellä hallitusta käyttämällä kaksi konsernia hyötyy eri mantereiden markkinoilla toisistaan.
Renaultin laatu on tutkimustenkin mukaan nykyään ihan hyvää ja takuut Eurooppalaisista valmistajista parhaat. Autot myyvät hyvin ja Dacia on ollut viime vuosina suurin myynninkasvattaja Euroopassa kaikista automerkeistä. Myös Suomessa Renaultin myynti on piristynyt. Käännäppä kellosi tähän päivään ja ota hieman selvää asiosta ennenkuin tulet tänne munaamaan itseäsi.
Renault kuski korostaa yksilöllisyyttä, estetiikkaa ja ajonautintoa. Renaultkuskia ei kiinnosta minkä värisellä OctaviaGolfAvensiksella naapuri ajaa. On hyvä, että Suomessa on vielä automerkkejä, jotka erottuvat parkkipaikalla. - puurastaja
pieleenmeni kirjoitti:
"Nyt Renussakin on turbokoneet"
Ollut jo 7 vuotta. Hyvin kestävät.
Renu on myös suurimpia diesel-valmistajia Euroopassa. Se on myös suurin tavara-autovalmistaja Euroopassa. Renault-konserni on 4. suurin autovalmistaja koko maailmassa.
Pelastustoimet meni muuten niin päin, että Renault osti talousvaikeuksissa olleen Nissanin osakkeita vuosituhannen taitteessa. Renault omistaa Nissanin osakkeista noin puolet, Nissan vastaavasti Renusta muutaman prosentin. Renaultin johtaja Carlos Ghosn johtaa nykyään myös konsernin Nissan-divisioonaa. Synergia etuja ja yhteisellä hallitusta käyttämällä kaksi konsernia hyötyy eri mantereiden markkinoilla toisistaan.
Renaultin laatu on tutkimustenkin mukaan nykyään ihan hyvää ja takuut Eurooppalaisista valmistajista parhaat. Autot myyvät hyvin ja Dacia on ollut viime vuosina suurin myynninkasvattaja Euroopassa kaikista automerkeistä. Myös Suomessa Renaultin myynti on piristynyt. Käännäppä kellosi tähän päivään ja ota hieman selvää asiosta ennenkuin tulet tänne munaamaan itseäsi.
Renault kuski korostaa yksilöllisyyttä, estetiikkaa ja ajonautintoa. Renaultkuskia ei kiinnosta minkä värisellä OctaviaGolfAvensiksella naapuri ajaa. On hyvä, että Suomessa on vielä automerkkejä, jotka erottuvat parkkipaikalla.Olipa asiallisestii kerrottu. Ei enempää tarvitse lisätä tähän.
- Eimullavaraarenuun
Täytyy olla luja usko, jos luottaa todistetusti markkinoiden heikkolaatuisimpaan merkkiin. Mutta itsensä pettäminen on helppoa tai sitten rahaa on niin paljon, ettei auton jatkuva korjauttaminen tunnu missään.
- höpöhöpöä
Eimullavaraarenuun kirjoitti:
Täytyy olla luja usko, jos luottaa todistetusti markkinoiden heikkolaatuisimpaan merkkiin. Mutta itsensä pettäminen on helppoa tai sitten rahaa on niin paljon, ettei auton jatkuva korjauttaminen tunnu missään.
Ainakin Autobildin laatututkimuksen mukaan Fiat oli heikkolaatuisin. Heti sen perässä VW, mitä en kyllä ihmettele. Renault oli jossain keskivaiheilla. Yhdessä 4 vuoden takuun kanssa se riittää useimmille. Renuun tulleet mahdolliset pikkuviat saa korjattua monta vuotta takuuseen huollon yhteydessä, mutta monen huonomalla takuulla varustetun kilpailijan kovempaa rengasmelua tai huonompaa ajomukavuutta ei korjata millään.
Eikä nämä ole Renaultisteille mitään uskon asioita, vaan täyttä faktaa. Ei Relluun päätyvillä ole tietääkseni pääsykieltoa Skoda tai Toyota-liikkeiseen, jos he näin haluaisivat. Mutta miksi menisivät? Renault tarjoaa poikkeuksellisen mukavan, erottuvan ja hyvällä tekniikalla varustetun ajopelin järkevään hintaan. Hopean värisellä myyntitilasto-farmarilla ajakoon ne, jotka haluavat ajaa myyntitilastoilla.
Joskus on vain nautinto valita auto sen peruteella, mitä ajossa tuntee, eikä työkavereita tai naapuria kuunnellen.
Enkä nyt yllä puhunut 10-15 vanhoista ritsoista. Noin vanhat ja paljon ajetut nyt saattavat tarjota millaisia yllätyksiä hyvänsä aivan merkistä riippumatta. Tosin tässäkin ryhmässä Renut loistavat vankoilla ja ruostetta vastustavilla koreillaan.
Löydätkö tuon ikäluokan käytetyistä samaan hintaan miltään muuta merkiltä yhtä hyvin varustellun ja tervekorisen auton lasikatolla ja muilla herkuilla. Et löydä. Vanhetessaankin Renu on kuin ranskalainen hyvä viini, hankintana se vain paranee. - DGC
Minä ajan 13 vuotta vanhalla ritsarellulla, kuudetta vuotta. Mukava ajaa vieläkin ja jos ei nyt hyvä niin ihan riittävän luotettava. Vikoja siinä toki on ollut, ehkä enemmän kuin jossakin toisessa merkissä olisi, mutta osat ovat halpoja ja itse olen saanut korjattua ja se ainoa matkan katkeaminen tähän mennessä johtui laturin hihnan katkeamisesta. Se voisi sattua mille tahansa autolle. Ihan itse ja tahallani olin jättänyt sen huoltamatta.
Vähän yli viisi vuotta ja 120tkm sitten se ritsa maksoi 2900€ ja siihen hintaan sai ilmastointilaitteen, joka toimii vieläkin. Ja ennen kaikkea se ei ruostu, mikä on hyvä juttu minulle, koska en osaa hitsata.
Kyllä minulle kelpaisi moni muukin automerkki, vaikka sellainen tilastoykkönenkin. Niitä vaan ei oikein saa halvalla. - OnkohanTyhmyysPeriytyvää
Eimullavaraarenuun kirjoitti:
Täytyy olla luja usko, jos luottaa todistetusti markkinoiden heikkolaatuisimpaan merkkiin. Mutta itsensä pettäminen on helppoa tai sitten rahaa on niin paljon, ettei auton jatkuva korjauttaminen tunnu missään.
"Täytyy olla luja usko, jos luottaa todistetusti markkinoiden heikkolaatuisimpaan merkkiin."
Totta, silti kummasti teitä tojota -uskovaisia piisaa. - Laatua_kiitos
No eikös Renu ole edelleen kaikkien laatutestien vihoviimeinen... Että en huutelisi...
- huippulaatua
Laatua_kiitos kirjoitti:
No eikös Renu ole edelleen kaikkien laatutestien vihoviimeinen... Että en huutelisi...
Toyota Tero siellä viisauksia luettelee. Sitten kyselee että eikös se ole laatutestien vihonviimeinen. Vastaus on ei ole.
- Qyyqqendahl
Laatua_kiitos kirjoitti:
No eikös Renu ole edelleen kaikkien laatutestien vihoviimeinen... Että en huutelisi...
Menee laadussa heittämällä ohi skeidasta
- ErittäinRapeita
Rellu ei mene heittämällä tai ylipäätään mitenkään ohi mistään!
- GolfAveOctavia
Että eniten viime vuonna myyntiä nostanut merkki, on se jotain sekin. Rapeus on vanhojen ukkojen houreita, osa elää monen vuosikymmen takaista elämää eikä koskaa pääse siitä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paras olisi vain unohtaa
Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop811710- 721349
Mietitikö nainen koskaan
Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.1061278Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma1841178huono omatunto
johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.641053Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia
Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?1631051Päätin juuri että
En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi32902Onnistuit sohaisemaan mua
Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan62876- 61836
- 94794