Meinaan vaan, että huhuttu on kovasti, mutta uutta mallia tulee kovasti ainakin markkinoille. Uusi Megane, Talisman, Scenic ja Grand Scenic ja Kadjaria isompi citymaasturikin on tuloillaan. Jotta mihin perustuu maahantuonnin lopetushöpinät, eikö näillä tehdä kauppaa?
Ja jotkut vielä väittävät Renun olevan konkurssikypsä! Että sellainen firma sitten tuo uutta kalustoa markkinoille...
Mites se maahantuonnin lopetus?
14
74
Vastaukset
- Koikkalainen1
Ranskanrapeiden ystäville tulossa uutta naposteltavaa!
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/ranskalaismerkin-farkusta-pirtea-gt-versio--nelipyoraohjauksella/PxLaEb2m- autonainen
Renaultilta tulossa uutuuksi nyt useita. Johan tuo onkin tarpeellista uusiakkin. Saadaan yhtäläinen linja laadussakin. Rapeita ranskalaisia.
- tilastoanalyytikko
autonainen kirjoitti:
Renaultilta tulossa uutuuksi nyt useita. Johan tuo onkin tarpeellista uusiakkin. Saadaan yhtäläinen linja laadussakin. Rapeita ranskalaisia.
Rapeita ovat, laatu vastaa kait jotakin 80-luvun Samaraa eli paikat repsottaa, sovituksen osissa sinnepäin, aina saa olla pajalla milloin mistäkin murheesta ja nyt Renussakin on turbokoneet, niin tietäähän sen miten käy, Volkkari on siitä esimerkki.
Jännää, että Renulta tulee "uusia" malleja noinkin paljon. No, nehän on Renun merkillä varustettuja Nissaneita kaiketi suurin osa, sivistyneissä maissa merkki on Nissan ja meille sitten Rellu. Eikä ole Nissan saanut Rellukan laatua ylöspäin, jotta ei kai se maahantuonnin stoppi nyt kaukana ole, eihän noita myydä juuri ollenkaan Suomessa ja liekö sitten muualla sen paremmin, jotta ihan hyvin Nissan voi luopua koko Rellusta eli siihen loppuisi Rellun taru. - pieleenmeni
tilastoanalyytikko kirjoitti:
Rapeita ovat, laatu vastaa kait jotakin 80-luvun Samaraa eli paikat repsottaa, sovituksen osissa sinnepäin, aina saa olla pajalla milloin mistäkin murheesta ja nyt Renussakin on turbokoneet, niin tietäähän sen miten käy, Volkkari on siitä esimerkki.
Jännää, että Renulta tulee "uusia" malleja noinkin paljon. No, nehän on Renun merkillä varustettuja Nissaneita kaiketi suurin osa, sivistyneissä maissa merkki on Nissan ja meille sitten Rellu. Eikä ole Nissan saanut Rellukan laatua ylöspäin, jotta ei kai se maahantuonnin stoppi nyt kaukana ole, eihän noita myydä juuri ollenkaan Suomessa ja liekö sitten muualla sen paremmin, jotta ihan hyvin Nissan voi luopua koko Rellusta eli siihen loppuisi Rellun taru."Nyt Renussakin on turbokoneet"
Ollut jo 7 vuotta. Hyvin kestävät.
Renu on myös suurimpia diesel-valmistajia Euroopassa. Se on myös suurin tavara-autovalmistaja Euroopassa. Renault-konserni on 4. suurin autovalmistaja koko maailmassa.
Pelastustoimet meni muuten niin päin, että Renault osti talousvaikeuksissa olleen Nissanin osakkeita vuosituhannen taitteessa. Renault omistaa Nissanin osakkeista noin puolet, Nissan vastaavasti Renusta muutaman prosentin. Renaultin johtaja Carlos Ghosn johtaa nykyään myös konsernin Nissan-divisioonaa. Synergia etuja ja yhteisellä hallitusta käyttämällä kaksi konsernia hyötyy eri mantereiden markkinoilla toisistaan.
Renaultin laatu on tutkimustenkin mukaan nykyään ihan hyvää ja takuut Eurooppalaisista valmistajista parhaat. Autot myyvät hyvin ja Dacia on ollut viime vuosina suurin myynninkasvattaja Euroopassa kaikista automerkeistä. Myös Suomessa Renaultin myynti on piristynyt. Käännäppä kellosi tähän päivään ja ota hieman selvää asiosta ennenkuin tulet tänne munaamaan itseäsi.
Renault kuski korostaa yksilöllisyyttä, estetiikkaa ja ajonautintoa. Renaultkuskia ei kiinnosta minkä värisellä OctaviaGolfAvensiksella naapuri ajaa. On hyvä, että Suomessa on vielä automerkkejä, jotka erottuvat parkkipaikalla. - puurastaja
pieleenmeni kirjoitti:
"Nyt Renussakin on turbokoneet"
Ollut jo 7 vuotta. Hyvin kestävät.
Renu on myös suurimpia diesel-valmistajia Euroopassa. Se on myös suurin tavara-autovalmistaja Euroopassa. Renault-konserni on 4. suurin autovalmistaja koko maailmassa.
Pelastustoimet meni muuten niin päin, että Renault osti talousvaikeuksissa olleen Nissanin osakkeita vuosituhannen taitteessa. Renault omistaa Nissanin osakkeista noin puolet, Nissan vastaavasti Renusta muutaman prosentin. Renaultin johtaja Carlos Ghosn johtaa nykyään myös konsernin Nissan-divisioonaa. Synergia etuja ja yhteisellä hallitusta käyttämällä kaksi konsernia hyötyy eri mantereiden markkinoilla toisistaan.
Renaultin laatu on tutkimustenkin mukaan nykyään ihan hyvää ja takuut Eurooppalaisista valmistajista parhaat. Autot myyvät hyvin ja Dacia on ollut viime vuosina suurin myynninkasvattaja Euroopassa kaikista automerkeistä. Myös Suomessa Renaultin myynti on piristynyt. Käännäppä kellosi tähän päivään ja ota hieman selvää asiosta ennenkuin tulet tänne munaamaan itseäsi.
Renault kuski korostaa yksilöllisyyttä, estetiikkaa ja ajonautintoa. Renaultkuskia ei kiinnosta minkä värisellä OctaviaGolfAvensiksella naapuri ajaa. On hyvä, että Suomessa on vielä automerkkejä, jotka erottuvat parkkipaikalla.Olipa asiallisestii kerrottu. Ei enempää tarvitse lisätä tähän.
- Eimullavaraarenuun
Täytyy olla luja usko, jos luottaa todistetusti markkinoiden heikkolaatuisimpaan merkkiin. Mutta itsensä pettäminen on helppoa tai sitten rahaa on niin paljon, ettei auton jatkuva korjauttaminen tunnu missään.
- höpöhöpöä
Eimullavaraarenuun kirjoitti:
Täytyy olla luja usko, jos luottaa todistetusti markkinoiden heikkolaatuisimpaan merkkiin. Mutta itsensä pettäminen on helppoa tai sitten rahaa on niin paljon, ettei auton jatkuva korjauttaminen tunnu missään.
Ainakin Autobildin laatututkimuksen mukaan Fiat oli heikkolaatuisin. Heti sen perässä VW, mitä en kyllä ihmettele. Renault oli jossain keskivaiheilla. Yhdessä 4 vuoden takuun kanssa se riittää useimmille. Renuun tulleet mahdolliset pikkuviat saa korjattua monta vuotta takuuseen huollon yhteydessä, mutta monen huonomalla takuulla varustetun kilpailijan kovempaa rengasmelua tai huonompaa ajomukavuutta ei korjata millään.
Eikä nämä ole Renaultisteille mitään uskon asioita, vaan täyttä faktaa. Ei Relluun päätyvillä ole tietääkseni pääsykieltoa Skoda tai Toyota-liikkeiseen, jos he näin haluaisivat. Mutta miksi menisivät? Renault tarjoaa poikkeuksellisen mukavan, erottuvan ja hyvällä tekniikalla varustetun ajopelin järkevään hintaan. Hopean värisellä myyntitilasto-farmarilla ajakoon ne, jotka haluavat ajaa myyntitilastoilla.
Joskus on vain nautinto valita auto sen peruteella, mitä ajossa tuntee, eikä työkavereita tai naapuria kuunnellen.
Enkä nyt yllä puhunut 10-15 vanhoista ritsoista. Noin vanhat ja paljon ajetut nyt saattavat tarjota millaisia yllätyksiä hyvänsä aivan merkistä riippumatta. Tosin tässäkin ryhmässä Renut loistavat vankoilla ja ruostetta vastustavilla koreillaan.
Löydätkö tuon ikäluokan käytetyistä samaan hintaan miltään muuta merkiltä yhtä hyvin varustellun ja tervekorisen auton lasikatolla ja muilla herkuilla. Et löydä. Vanhetessaankin Renu on kuin ranskalainen hyvä viini, hankintana se vain paranee. - DGC
Minä ajan 13 vuotta vanhalla ritsarellulla, kuudetta vuotta. Mukava ajaa vieläkin ja jos ei nyt hyvä niin ihan riittävän luotettava. Vikoja siinä toki on ollut, ehkä enemmän kuin jossakin toisessa merkissä olisi, mutta osat ovat halpoja ja itse olen saanut korjattua ja se ainoa matkan katkeaminen tähän mennessä johtui laturin hihnan katkeamisesta. Se voisi sattua mille tahansa autolle. Ihan itse ja tahallani olin jättänyt sen huoltamatta.
Vähän yli viisi vuotta ja 120tkm sitten se ritsa maksoi 2900€ ja siihen hintaan sai ilmastointilaitteen, joka toimii vieläkin. Ja ennen kaikkea se ei ruostu, mikä on hyvä juttu minulle, koska en osaa hitsata.
Kyllä minulle kelpaisi moni muukin automerkki, vaikka sellainen tilastoykkönenkin. Niitä vaan ei oikein saa halvalla. - OnkohanTyhmyysPeriytyvää
Eimullavaraarenuun kirjoitti:
Täytyy olla luja usko, jos luottaa todistetusti markkinoiden heikkolaatuisimpaan merkkiin. Mutta itsensä pettäminen on helppoa tai sitten rahaa on niin paljon, ettei auton jatkuva korjauttaminen tunnu missään.
"Täytyy olla luja usko, jos luottaa todistetusti markkinoiden heikkolaatuisimpaan merkkiin."
Totta, silti kummasti teitä tojota -uskovaisia piisaa. - Laatua_kiitos
No eikös Renu ole edelleen kaikkien laatutestien vihoviimeinen... Että en huutelisi...
- huippulaatua
Laatua_kiitos kirjoitti:
No eikös Renu ole edelleen kaikkien laatutestien vihoviimeinen... Että en huutelisi...
Toyota Tero siellä viisauksia luettelee. Sitten kyselee että eikös se ole laatutestien vihonviimeinen. Vastaus on ei ole.
- Qyyqqendahl
Laatua_kiitos kirjoitti:
No eikös Renu ole edelleen kaikkien laatutestien vihoviimeinen... Että en huutelisi...
Menee laadussa heittämällä ohi skeidasta
- ErittäinRapeita
Rellu ei mene heittämällä tai ylipäätään mitenkään ohi mistään!
- GolfAveOctavia
Että eniten viime vuonna myyntiä nostanut merkki, on se jotain sekin. Rapeus on vanhojen ukkojen houreita, osa elää monen vuosikymmen takaista elämää eikä koskaa pääse siitä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969